Gå til innhold

Lilletrolls trollete verden

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Lirk tapen forsiktig av, og gjerne i forbindelse med dusjing som Poirot sier, så går det kjempefint!

Ja, blir nok det jeg må gjøre....men det blir nok mannen min som får gjøre det, ja :ler: (sånn at jeg kan sitte, sånn at jeg ikke svimer av :oops: )

Nå blir det bare bedre og bedre for hver dag som går!

Ja, det er helt utrolig :-) I dag kome jeg meg ut av senga for første gang ved egen hjelp etter operasjonen.... :kul: Og reclineren har jeg greid i flere dager allerede :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Når hadde dere på "vanlige" klær igjen forresten?? Jeg har fortsatt klær med knapping og glidelås foran, jeg.....men den dagen jeg var til kontroll var det to jenter der som hadde operert dagen i forveien, og i hvertfall den ene hadde vanlig genser på....nå har ikke jeg prøvd, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skulle få på meg en vanlig genser enda over en uke etter :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Ja, i dag er det første dagen tilbake på jobb....så langt har det gått bra....ikke behøvd å ty til nødløgnen om den vonde ryggen ennå, men det dukker nok opp før eller senere...har jo tross alt fått beskjed om to mnd uten å løfte tungt, og DET er lenge....det verste er at jeg ikke får løfte datteren min på to mnd :cry: DET er grusomt!! SÅ jeg gleder meg til det har gått to mnd....da skal jo puppene være mer slik de blir også når det gjelder hardhet og str.....spennende det her altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Ny dag, ny uke med nye muligheter....(er jo så lite inne på KG på helgene at jeg har masse å "ta igjen" også :sjarmor: )

Her er det et helt VILLT vær i dag, og det er helt herlig :-) Det blåser PADDEHATTER, og regner og er VELDIG høstete :-) Herlig :-) Da er det snart vinter....og hva kommer når det er vinter, jo da kommer snøen....og da...DA er det snart jul :sjarmor::nisse:

Ok, da...vet det er noen mnd til, men en kan alltids begynne å glede seg tidlig, ikke sant?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå jeg har sååååå vondt i hodet mitt :grine:

Trenger trøøøøst :grine:

Litt sen trøst dette kanskje,men her har du en :klem: klem fra nesten navnesøsteren din! :-D

Håper hodet ble bra!

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hei nesten navnesøster :-)

Takk for trøsten.....all trøst varmer uansett.

Var jo SUPER tordenvær i natt, så hodepinen kan jo stamme derfra... :-? Men nå er den borte :-) Nå er jeg bare trøtt, fordi jeg våknet av tordenværet i natt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Har nettopp vært inne i Lilletrollets dagbok, og lest og lest...vi uslinger som får barn på første forsøk vet virkelig ikke hvor heldige vi er!!! Føler med henne og alle andre som må streve sånn for å få sitt høyeste ønske oppfyllt!! Trøsteklem til alle sammen!! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Takk Dina, jeg har STOR kost meg i helgen, og vet du puppene har det bare SÅ bra :Hehe: Av og til så glemmer jeg at jeg har hatt operasjon!! Kanskje ikke så lurt i og med at jeg da gjør ting jeg ikke burde, og DA blir jeg jo raskt minnet på det, da.... :-?

Nå bare gleder jeg meg til om et år når de er "ferdige" og jeg ser og kjenner resultatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

HEI OG HEI OG HOPP JEG ER SÅ GLAD I DAG!!!! :hoppe:

Er helt hyper og i så godt humør i dag at jeg nesten bobler over. Har jeg noen spesiell grunn til det?? Nei langt i fra, men jeg er det allikevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lilletroll

The fall blues......humøret fra her om dagen er som blåst bort....men puppene har det fortsatt veldig fint, da :wink::ler:

Ligget min første hele natt på siden natt til i dag....Prøver nok en natt eller to til, selv om det er mye vanskeligere å finne god stilling på siden nå enn det var før sting og greier....

Men den ene brystvorten gjør fortsatt ganske vondt å komme intil :-? Tenkte jeg skulle sende en liten mail med noen forespørsler til klinikken over helga.

Ellers håper jeg å finne noen på chatten i kveld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

OG HUMØRET ER TILBAKE!!!!! :):hoppe: Humørsyk, jeg??? Neeeida :sjarmor:

Har vært sammen med en venninne jeg ikke har sett på lenge i dag, og det var kjempekoselig!! Og i går satt jeg og chattet med en annen venninnne som jeg heller ikke hadde snakket med på superlenge. Gjør bra for humøret sånt :Nikke:

Nå er det....5 dager til jeg reiser til London :hoppe: GLEDER MEG!!! Skal på shopping tur med mammaen min. Blir helt supert. Er noen uker siden jeg har sett mamma også nå (vi bor langt fra hverandre) så det blir ekstra koselig.

I dag fant jeg ut virkelig hvor DÅRLIG form jeg er i....trodde jeg skulle DØ når jeg GIKK hjem fra venninna mi!! :sjenert:

Så nå skal det trenes!!! Må bare finne ut hvordan og hvor først :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Utrooooolig....jeg sitter her fortsatt!!! Nå skal det sies til mitt forsvar at jeg HAR vært vekk fra skjermen....eller...dataskjermen, da....brukte tv skjermen i stedenfor :roll: Skal snart legge meg, da....må bare bli liiiiitt mer trøtt først.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...