AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #861 Del Skrevet 8. juli 2016 Dytt! Anonymkode: 71446...402 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 Populært innlegg #862 Del Skrevet 9. juli 2016 Møtte en fyr på en jobbkonferanse. Han kom senere til stedet jeg bor og ba meg med ut. Vi dro til en av de beste(og dyreste) restaurantene i byen, etter hans ønske. Var helt grei stemning men fant vel ganske fort ut at det ikke passet. Da regninga kom, dytter han den bort mot meg. Jeg spør om vi skal dele på den eller, men han sier at han ikke har penger så jeg må nok betale hele greia..... Jeg snakker med kelneren, betaler for det JEG har spist og drukket, og går derifra. Blokker fyren fra alt. Anonymkode: 79d57...c69 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 9. juli 2016 #863 Del Skrevet 9. juli 2016 Ny tinder-date! Alt han ville snakke om var film. Begynte etter hvert å spørre meg om hva jeg søkte på tinder. Jeg sa jeg er ute etter et seriøst forhold, men at jeg var usikker på om tinder er riktig arena(et lite hint til at dette ikke var rett match). Han spør så om jeg er ute etter sex på tinder, noe jeg sa bestemt nei til. Det mente han var greit å vite, for han hadde møtt et par jenter kun for sex. Utdypet dette litt. Han nevner i samme slengen at han forresten har mild aspergers. Jeg går på grunn av kald vind med armene i kors, noe han henger seg veldig opp i. Spør meg om det er fordi samtalen er uinteressant. Neida, svarer jeg. Når daten går mot slutten sier han at han vil opprettholde kontakten. Jeg klarer ikke avvise mennesker face to face, så jeg sier "jo, kanskje det". Vi sier ha det. 15 minutter etterpå har han sendt melding. Jeg skriver tilbake at kjemien ikke stemte og ønsket han lykke til videre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #864 Del Skrevet 10. juli 2016 Den 4.6.2016 at 12.52, AnonymBruker skrev: Om jeg lå med han?? Jepp. Drakk meg småfull, og selv om utsagnet om hingst var en skikkelig turn off, så måtte jeg likevel teste det ut da. Var han en hingst?? Ja, det spørs hvordan man ser det, han kom med noen kraftige, heftige støt, noen høye primalskrik "ÅÅÅÅååååhhhhh" "Jaaaaaaa". Så var det over. Om jeg hadde noe å glede meg til?? NEI og NEI! Etter sine støt og skrik var han ferdig ferdig. Jeg var bare en sekk han hadde gyvet løs på. Tror ikke han hadde den minste lille anelse om kvinnens knapp for å si det mildt. Selv var han strålende fornøyd!! Anonymkode: dba4f...2af Sånne menn må man lære opp! en så elendig elsker som tror han er så god må da få litt virkelighetsforståelse og instruksjon. Er personlig dritt lei av å kaste bort energi på dårlige ligg og har ingen skam for å si fra om at hallo du må ta deg lenger tid eller hallo klitten er ikke der eller sånn og sånn rytme gir meg ingenting så prøv sånn og sånn istedet. Ladies, gjør oss alle en tjeneste å si fra til sånne menn at de må steppe opp knulle gamet sitt! ellers tror de jo at de er gode og dermed synker listen for hva god sex er og til slutt sitter vi alle igjen uten et eneste godt ligg å få fordi vi bare godtar de elendige. Anonymkode: e3d24...627 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #865 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne menn må man lære opp! en så elendig elsker som tror han er så god må da få litt virkelighetsforståelse og instruksjon. Er personlig dritt lei av å kaste bort energi på dårlige ligg og har ingen skam for å si fra om at hallo du må ta deg lenger tid eller hallo klitten er ikke der eller sånn og sånn rytme gir meg ingenting så prøv sånn og sånn istedet. Ladies, gjør oss alle en tjeneste å si fra til sånne menn at de må steppe opp knulle gamet sitt! ellers tror de jo at de er gode og dermed synker listen for hva god sex er og til slutt sitter vi alle igjen uten et eneste godt ligg å få fordi vi bare godtar de elendige. Anonymkode: e3d24...627 Du er selv en kamasutra gudinne i sengen? Anonymkode: 6ff01...ec6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. juli 2016 #866 Del Skrevet 10. juli 2016 Den Saturday, July 09, 2016 at 21.13, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på en jobbkonferanse. Han kom senere til stedet jeg bor og ba meg med ut. Vi dro til en av de beste(og dyreste) restaurantene i byen, etter hans ønske. Var helt grei stemning men fant vel ganske fort ut at det ikke passet. Da regninga kom, dytter han den bort mot meg. Jeg spør om vi skal dele på den eller, men han sier at han ikke har penger så jeg må nok betale hele greia..... Jeg snakker med kelneren, betaler for det JEG har spist og drukket, og går derifra. Blokker fyren fra alt. Anonymkode: 79d57...c69 Herregud, for en gjerrigknark! Så ufattelig usjarmerende fyr. Grøss 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 12. juli 2016 #867 Del Skrevet 12. juli 2016 Den 10.7.2016 at 13.58, AnonymBruker skrev: Sånne menn må man lære opp! en så elendig elsker som tror han er så god må da få litt virkelighetsforståelse og instruksjon. Er personlig dritt lei av å kaste bort energi på dårlige ligg og har ingen skam for å si fra om at hallo du må ta deg lenger tid eller hallo klitten er ikke der eller sånn og sånn rytme gir meg ingenting så prøv sånn og sånn istedet. Ladies, gjør oss alle en tjeneste å si fra til sånne menn at de må steppe opp knulle gamet sitt! ellers tror de jo at de er gode og dermed synker listen for hva god sex er og til slutt sitter vi alle igjen uten et eneste godt ligg å få fordi vi bare godtar de elendige. Anonymkode: e3d24...627 Det er sjelden jeg har lest noe som har fått tissen min til å vende seg innover mer enn dette. Ohmylord hvor usexy. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 Populært innlegg #868 Del Skrevet 13. juli 2016 8 timer siden, Arcturus skrev: Det er sjelden jeg har lest noe som har fått tissen min til å vende seg innover mer enn dette. Ohmylord hvor usexy. Det samme gjør min ikke-eksisterende "tissefant". Mon tro hvilket leven det hadde blitt om en mann skrev det samme om en kvinne. Da hadde det garantert kommet kommentarer i fleng om at alle liker forskjellig, og en som er dårlig for en kan være gudelig for en annen. - noe som forsåvidt er sant, krasjer det så krasjer det, da får man velge om man vil si ifra hva man selv liker eller gå videre til nestemann. Videre til topic: Skulle treffe en jeg hadde hatt jevnlig kontakt med en stund. Han virket som en skikkelig bedreviter, men fyren var likevel veldig koselig og interessant å snakke med, lærte masse. Jeg kjørte langt for å treffe ham da han selv ikke hadde bil, og passet et fint hus i ferien. Han hadde ingenting å si når jeg endelig kom, men begynte å trene og flekse muskler i garasjen, samt fortelle meg hvor lite trent jeg var. Koselig! Prøvde å få i gang en ordentlig samtale, men det var fullstendig håpløst. Etter en god stund, dro vi og badet, noe jeg ikke egentlig var så komfortabel med mtp dårlig selvtillit, men da fant man jo fort ut om man likte det man så, og kanskje stemningen lettet litt. Før jeg rakk å ta av skoene var han uti, to timer koste han seg i vannet alene, svømte langt unna meg når jeg kom uti vannet, så jeg la meg på stranda og solte meg. Når han endelig kom opp spurte han om vi ikke skulle gå opp og ha sex før jeg kunne få dra hjem. Han hadde også kjøpt middag vi skulle lage og spise, men det orket han ikke, så han skulle bare dra å kjøpe seg en kebab etter jeg hadde dratt. Og han spurte om jeg kunne vippse over summen han hadde brukt for å kjøpe inn mat + kebab. Ble hverken sex eller penger på han, og jeg dro rimelig fort etter badingen. Anonymkode: 3f96f...ebf 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. juli 2016 #869 Del Skrevet 13. juli 2016 9 timer siden, Arcturus skrev: Det er sjelden jeg har lest noe som har fått tissen min til å vende seg innover mer enn dette. Ohmylord hvor usexy. Usexy? Det er usexy å ha dårlig sex. Kan ikke klage på sexen om du ikke sier ifra hva man liker og ikke. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #870 Del Skrevet 13. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme gjør min ikke-eksisterende "tissefant". Mon tro hvilket leven det hadde blitt om en mann skrev det samme om en kvinne. Da hadde det garantert kommet kommentarer i fleng om at alle liker forskjellig, og en som er dårlig for en kan være gudelig for en annen. - noe som forsåvidt er sant, krasjer det så krasjer det, da får man velge om man vil si ifra hva man selv liker eller gå videre til nestemann. Videre til topic: Skulle treffe en jeg hadde hatt jevnlig kontakt med en stund. Han virket som en skikkelig bedreviter, men fyren var likevel veldig koselig og interessant å snakke med, lærte masse. Jeg kjørte langt for å treffe ham da han selv ikke hadde bil, og passet et fint hus i ferien. Han hadde ingenting å si når jeg endelig kom, men begynte å trene og flekse muskler i garasjen, samt fortelle meg hvor lite trent jeg var. Koselig! Prøvde å få i gang en ordentlig samtale, men det var fullstendig håpløst. Etter en god stund, dro vi og badet, noe jeg ikke egentlig var så komfortabel med mtp dårlig selvtillit, men da fant man jo fort ut om man likte det man så, og kanskje stemningen lettet litt. Før jeg rakk å ta av skoene var han uti, to timer koste han seg i vannet alene, svømte langt unna meg når jeg kom uti vannet, så jeg la meg på stranda og solte meg. Når han endelig kom opp spurte han om vi ikke skulle gå opp og ha sex før jeg kunne få dra hjem. Han hadde også kjøpt middag vi skulle lage og spise, men det orket han ikke, så han skulle bare dra å kjøpe seg en kebab etter jeg hadde dratt. Og han spurte om jeg kunne vippse over summen han hadde brukt for å kjøpe inn mat + kebab. Ble hverken sex eller penger på han, og jeg dro rimelig fort etter badingen. Anonymkode: 3f96f...ebf Gled deg over at du ikke ble sammen med denne narsissisten. Nå kan du også lære tegnene til neste gang slik at du ikke trenger å kjøre så langt for å gå på en ny smell. Anonymkode: ad3dc...9c0 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #871 Del Skrevet 13. juli 2016 Den 31. mai 2016 at 7.46, AnonymBruker skrev: Jeg ville også sagt at dette var en dårlig date, ettersom det bare var oppvarming til et ligg, og hun ble ganske kraftig avvist dagen derpå. Helheten av daten blir jo ganske kjip da. Anonymkode: 211af...3d7 Hun burde vel skjønt ganske fort hva denne mannen var ute etter da. Takes two to tango. Anonymkode: 2cb5d...c44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2016 #872 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Daten var ikke så gale, men det er en god historie. Så, jeg har en "main-dish" jeg lager til damer jeg inviterer hjem på middag. Denne gangen tenkte jeg skulle introdusere hvitvin til middagen siden damer er glad i vin, og damen var strålende fornøyd med det. Forstod også hvorfor det hjelper med vin Damen ble litt brisen og naturligvis mer på. Problemet var bare det at når vi skulle kysse så smakte hun sur hvitvin. Jeg er ikke særlig glad i vin, og hun smakte dårlig. Måtte rett og slett be henne ta en tyggis. Har vært forsiktig med vinen i ettertid.. Endret 12. august 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #873 Del Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, Minesveiper skrev: Daten var ikke så gale, men det er en god historie. Så, jeg har en "main-dish" jeg lager til damer jeg inviterer hjem på middag. Denne gangen tenkte jeg skulle introdusere hvitvin til middagen siden damer er glad i vin, og damen var strålende fornøyd med det. Forstod også hvorfor det hjelper med vin Damen ble litt brisen og naturligvis mer på. Problemet var bare det at når vi skulle kysse så smakte hun sur hvitvin. Jeg er ikke særlig glad i vin, og hun smakte dårlig. Måtte rett og slett be henne ta en tyggis. Har vært forsiktig med vinen i ettertid.. Fortell! (Hilsen dame uten kokkeferdigheter....) Anonymkode: 9d05c...ec1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2016 #874 Del Skrevet 12. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell! (Hilsen dame uten kokkeferdigheter....) Anonymkode: 9d05c...ec1 Du kan bare bruke matprat.no Søk på for eksempel biff eller kylling så får du opp mange fine oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #875 Del Skrevet 12. august 2016 Skulle på date i går, men daten dukket ikke opp Veldig hyggelig å sitte og vente på noen som ikke kommer. Sendte en melding til han og sa, dette gidder jeg ikke. Jeg drar hjem igjen og du får ha lykke til videre. Har ikke hørt noe mer fra han. Anonymkode: 8c9be...92a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #876 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg er på "date" i kveld. Vil si at mannen er veldig hyggelig, men jeg er skuffa over sexen. Anonymkode: 348fc...1c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 Populært innlegg #877 Del Skrevet 13. august 2016 Hjemmedate som førstedate frarådes jo av alle, mest av sikkerhetshensyn, men nå har jeg lært på den harde måten at det ikke er lurt å invitere hjem en person man ikke aner en dritt om. Vi hadde møttes på Tinder, og pratet en del der. Det vil si, vi hadde pratet mer og lenger enn optimalt er uten å treffes, men geografi og jobbhensyn gjorde at vi ikke fikk møttes tidligere. Vi hadde mye felles og han virket kjempegrei! Til slutt klaffet det slik at vi kunne møtes, og ble enige om at han skulle komme hjem til meg, på middag. Dagen før forsikret jeg meg om at han ikke var allergisk mot noe, og at han spiste alt. Derfor valgte jeg å lage lasagne, en ganske safe rett som alle spiser tenkte nå jeg, pluss at jeg mener det er en rett jeg mestrer godt. Han kom inn, satte seg, og forsynte seg med en liten spiseskje lasagne. Fordi han ikke pleide å unne seg raske karbohydrater som pasta. Hele tiden mens han var der, gikk med til å fortelle meg om ulempene ved pasta og raske karbohydrater, og han kunne også fortelle at han aldri spiste matvarer med mer enn 100 kcal per. 100 gram. Han hadde visse unntak, som laks. Jeg tuller ikke - dette var alt han pratet om, de 2,5 timene vi satt ved bordet. Det er mulig jeg kunne gjort mer for å prate om andre ting, men de gangene jeg forsøkte å spore samtalen inn på andre ting, endte det med hvor ugunstig pasta er. Til slutt reiste han seg brått opp og sa at han skulle være brutal og dra. Så sa han hadet bra, jeg svarte hadet tilbake, og han dro. Resten av kvelden spiste jeg lasagne med gaffel rett fra forma. God var den også, forresten. Anonymkode: 62435...c9d 122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 14. august 2016 #878 Del Skrevet 14. august 2016 Den 13.8.2016 at 2.08, AnonymBruker skrev: Hjemmedate som førstedate frarådes jo av alle, mest av sikkerhetshensyn, men nå har jeg lært på den harde måten at det ikke er lurt å invitere hjem en person man ikke aner en dritt om. Vi hadde møttes på Tinder, og pratet en del der. Det vil si, vi hadde pratet mer og lenger enn optimalt er uten å treffes, men geografi og jobbhensyn gjorde at vi ikke fikk møttes tidligere. Vi hadde mye felles og han virket kjempegrei! Til slutt klaffet det slik at vi kunne møtes, og ble enige om at han skulle komme hjem til meg, på middag. Dagen før forsikret jeg meg om at han ikke var allergisk mot noe, og at han spiste alt. Derfor valgte jeg å lage lasagne, en ganske safe rett som alle spiser tenkte nå jeg, pluss at jeg mener det er en rett jeg mestrer godt. Han kom inn, satte seg, og forsynte seg med en liten spiseskje lasagne. Fordi han ikke pleide å unne seg raske karbohydrater som pasta. Hele tiden mens han var der, gikk med til å fortelle meg om ulempene ved pasta og raske karbohydrater, og han kunne også fortelle at han aldri spiste matvarer med mer enn 100 kcal per. 100 gram. Han hadde visse unntak, som laks. Jeg tuller ikke - dette var alt han pratet om, de 2,5 timene vi satt ved bordet. Det er mulig jeg kunne gjort mer for å prate om andre ting, men de gangene jeg forsøkte å spore samtalen inn på andre ting, endte det med hvor ugunstig pasta er. Til slutt reiste han seg brått opp og sa at han skulle være brutal og dra. Så sa han hadet bra, jeg svarte hadet tilbake, og han dro. Resten av kvelden spiste jeg lasagne med gaffel rett fra forma. God var den også, forresten. Anonymkode: 62435...c9d Uhøflig var han, i og med at du hadde spurt på forhånd om det var ting han ikke spiste. Bra du fikk beholde all lasagnen selv. bortsett fra en skje. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 14. august 2016 #879 Del Skrevet 14. august 2016 Den 13.7.2016 at 9.42, AnonymBruker skrev: Det samme gjør min ikke-eksisterende "tissefant". Mon tro hvilket leven det hadde blitt om en mann skrev det samme om en kvinne. Da hadde det garantert kommet kommentarer i fleng om at alle liker forskjellig, og en som er dårlig for en kan være gudelig for en annen. - noe som forsåvidt er sant, krasjer det så krasjer det, da får man velge om man vil si ifra hva man selv liker eller gå videre til nestemann. Videre til topic: Skulle treffe en jeg hadde hatt jevnlig kontakt med en stund. Han virket som en skikkelig bedreviter, men fyren var likevel veldig koselig og interessant å snakke med, lærte masse. Jeg kjørte langt for å treffe ham da han selv ikke hadde bil, og passet et fint hus i ferien. Han hadde ingenting å si når jeg endelig kom, men begynte å trene og flekse muskler i garasjen, samt fortelle meg hvor lite trent jeg var. Koselig! Prøvde å få i gang en ordentlig samtale, men det var fullstendig håpløst. Etter en god stund, dro vi og badet, noe jeg ikke egentlig var så komfortabel med mtp dårlig selvtillit, men da fant man jo fort ut om man likte det man så, og kanskje stemningen lettet litt. Før jeg rakk å ta av skoene var han uti, to timer koste han seg i vannet alene, svømte langt unna meg når jeg kom uti vannet, så jeg la meg på stranda og solte meg. Når han endelig kom opp spurte han om vi ikke skulle gå opp og ha sex før jeg kunne få dra hjem. Han hadde også kjøpt middag vi skulle lage og spise, men det orket han ikke, så han skulle bare dra å kjøpe seg en kebab etter jeg hadde dratt. Og han spurte om jeg kunne vippse over summen han hadde brukt for å kjøpe inn mat + kebab. Ble hverken sex eller penger på han, og jeg dro rimelig fort etter badingen. Anonymkode: 3f96f...ebf Har ikke ord. får lyst til å si "kondolerer" til deg. For at du kastet bort tid og bensinpenger på noe slikt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. august 2016 #880 Del Skrevet 17. august 2016 Den Wednesday, July 13, 2016 at 9.42, AnonymBruker skrev: Det samme gjør min ikke-eksisterende "tissefant". Mon tro hvilket leven det hadde blitt om en mann skrev det samme om en kvinne. Da hadde det garantert kommet kommentarer i fleng om at alle liker forskjellig, og en som er dårlig for en kan være gudelig for en annen. - noe som forsåvidt er sant, krasjer det så krasjer det, da får man velge om man vil si ifra hva man selv liker eller gå videre til nestemann. Videre til topic: Skulle treffe en jeg hadde hatt jevnlig kontakt med en stund. Han virket som en skikkelig bedreviter, men fyren var likevel veldig koselig og interessant å snakke med, lærte masse. Jeg kjørte langt for å treffe ham da han selv ikke hadde bil, og passet et fint hus i ferien. Han hadde ingenting å si når jeg endelig kom, men begynte å trene og flekse muskler i garasjen, samt fortelle meg hvor lite trent jeg var. Koselig! Prøvde å få i gang en ordentlig samtale, men det var fullstendig håpløst. Etter en god stund, dro vi og badet, noe jeg ikke egentlig var så komfortabel med mtp dårlig selvtillit, men da fant man jo fort ut om man likte det man så, og kanskje stemningen lettet litt. Før jeg rakk å ta av skoene var han uti, to timer koste han seg i vannet alene, svømte langt unna meg når jeg kom uti vannet, så jeg la meg på stranda og solte meg. Når han endelig kom opp spurte han om vi ikke skulle gå opp og ha sex før jeg kunne få dra hjem. Han hadde også kjøpt middag vi skulle lage og spise, men det orket han ikke, så han skulle bare dra å kjøpe seg en kebab etter jeg hadde dratt. Og han spurte om jeg kunne vippse over summen han hadde brukt for å kjøpe inn mat + kebab. Ble hverken sex eller penger på han, og jeg dro rimelig fort etter badingen. Anonymkode: 3f96f...ebf Herregud, for en idiot av et mannfolk! Sjokkerende at han oppførte seg slik. Shit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå