Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

En venninne av meg, var på date med som fikk skikkelig epilepsi anfall hjemme hos henne. No shit. Plutselig, bare falt han ned i gulvetMuskelsammentrekninger, rød i ansiktet, spytt som renner ut av munnen osv. Varte i 2-3 min, men var en skikkelig skremmende episode. Han hadde sagt han hadde det og han ikke hadde fått anfall på lenge. Typisk at det skjer hjemme hos henne :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, veldig artig tråd!

Jeg har litt ekkel historie. Dro på date med en veldig kjekk fyr fra sukker som var kokk. Vi spiste middag ute og praten gikk fint og vi flørtet masse Etterpå gikk vi ut og tok noen glass. Vi ble etter hvert ganske brisne begge to og da han spurte om jeg ville bli med han hjem, takket jeg ja, for jeg var veldig keen. Hjemme hos han disket han opp med deilig omelett som nattmat og jeg tenkte at han her var et catch. Vi klinte. Han bodde sammen med en kompis og det var ikke så veldig ryddig der, men ikke den verste ungkarsleiligheten jeg har sett. Etter en stund måtte jeg på do. Jeg gikk inn på badet og nedi toalettskåla lå det en stor brun bæsj. Jeg holdt på å brekke meg, men skylte ned og tenkte at det kanskje var kompisen som hadde glemt å skylle ned og at det er jo noe som kan skje alle hvis man har litt hastverk. Vi satt en stund til i sofaen og pratet og klinte mer. Så var det leggetid, som han kalte det. Men vi kunne ikke gå rett inn på soverommet, vi måtte pusse tenner! Han tok meg i hånda og geleidet meg med inn på badet. Jeg tenkte at han sikkert hadde en ekstra tannbørste, men neida, han insisterte på at jeg skulle bruke hans! Jeg stod og så på at han pusset tennene og lurte på om jeg skulle nekte. Jeg er sånn som ikke liker å drikke av samme flaske eller glass som noen andre. Men så tenkte jeg at kanskje dette var hans hyggelige måte å si at jeg hadde dårlig ånde, så jeg tvang meg selv til å pusse, mens jeg prøvde å ikke tenke på slim og spytt. Han stod og så på meg og smilte mens jeg gjorde dette, og så gikk han bort til toalettet og begynte å tisse! Jeg ble raskt ferdig med tannpussen kan du si og fortet meg ut av badet. Noe så overintimt på en første date! Ikke akkurat noe turnon, men jeg tenkte at jeg skulle forsøke. Så skulle vi gå til sengs og jeg lå i sengen og så på at han kledde av seg til bokseren. Han har i alle fall fin kropp, tenkte jeg. Men så tok han av seg sokkene og det STINKET tåfis. Han hoppet oppi senga og oppå meg. Nå klarte jeg ikke mer, stanken var uutholdelig, så jeg dyttet han bort, reiste meg og begynte å kle på meg. Han så overrasket på meg og spurte hvor jeg skulle. Jeg bare sa at jeg ikke kunne gjøre dette, fordi jeg ikke var over eksen (som selfølgelig var løgn) og så løp jeg hjem så fort jeg klarte.

Anonymous poster hash: 3c406...72b
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ler så jeg griner 🙈

Mine historier:

1. Det var vår /sommer sånn typ i mai, var hvertfall veldig varmt. Jeg var 16 år og nysingel og egentlig ganske knust. Kompisen til venninna mi ordna blinddate til meg. Han var 3 år eldre enn meg, møtte han i en park. Han dukket opp med en bukett markblomster og hadde med en discman som vi skulle høre på sammen. Ganske søtt i grunn, men han hadde valgt verdens mest klisje sanger: Celine Dion. Han fikk meg til å le men ellers var ikke kjemien på plass. Han spørte om han kunne kysse meg og jeg ga han et nuss fordi han var så søt. Men da stappet han tunga i halsen min. Jeg dytta han unda, men han kom tilbake og holdt rundt meg. Han presterte å spørre om jeg ikke kunne klø han nedi bokseren...... Dette er helt sant utrolig nok. Jeg sa selvfølgelig nei og skulle til å gå men da dro han meg tilbake og satte meg på fanget sitt,han fikk stå pikk og prøvde å kline med meg.. Da tok jeg turen hjem på sykkelen min..:P

Samme kvelden sendte han meg en Celica Dion sang på msn og sa at den handlet om "vår kjærlighet" ehm ja.. Spørte om jeg ville bli hans og. Sa jeg ikke var int Pga nylig brudd. Da sendte han lydklipp av at han gråt.. 2 uker senere var han kjæreste med 3-meningen min :D

2. Mnd etter møtte jeg en gjevngammel gutt på stranda. Jeg var med mamma og pappa men holdt meg for meg selv i båten vår og teksta. Han spørte mamma om nr mitt og fikk det :O spørte om vi skulle se film sammen. Jeg avslo med en gang fordi jeg syns han var så stygg.. Haha ja jeg var slem. Da sladra han til mora mi.. Så det ble til at hun kjefta på meg til jeg godtok og kom i hans båt og så den filmen. Han strøk meg på ryggen med svette hender. Kom nærmere og nærmere meg med den klamme kroppen sin. Så sa han: ny kysser jeg deg pusen min, vil du bare kose med meg Hmmm? Så kysset han meg og jeg fikk panikk og løp fra båten og kasta meg på scooter'n min og kjørte hjem alene, ulovlig(øvelseskjørte). Han teksta meg hundre ganger etterpå. Intet svar tilbake fra meg. Må nevnes at han hadde store krater sår i ansiktet og acne som lignet Store sølepytter. Mamma var god venninne med hans mor også, derfor måtte vi spleises..

Innrømmer gjerne at jeg var mareritt daten her altså for egentlig var han snill. Men var lite kult å tvangsdate en gutt på den tiden. Haha

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullehøna, din date nr. 1 er noe av det søteste/artigste/teiteste jeg har lest i denne tråden! Hihihi!!

Anonymous poster hash: af36a...512
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date en gang med en sånn "morromann." Han skulle være så krampeaktig morsom hele f-ings tiden og hikstlo av seg selv, mens han så på meg med bedende øyne som sa "le du også da!" Han var overhodet ikke morsom og jo mindre jeg lo jo mer skulle han være morsom, helt til han ble så desperat at han insisterte på å fortelle meg en vits. Kleint.com

Var også på en date fra sukke,r med en som akkurat hadde kranglet skikkelig med faren sin på telefonen (dette var en mann i 30 årene). Jeg hadde jo aldri møtt han før, men han la ut i det vide og det brede om hvor forferdelig faren hans var, og om hvordan han egentlig alltid hadde følt seg sveket av faren sin etc. etc. Jeg syntes jo dette var superkleint, så jeg drakk tett :P og fortalte han til slutt min ærlige (så ærlig som bare fulle mennesker kan være) om hva jeg syntes om han som date. Det ble ikke bedre stemning av det.

Anonymous poster hash: e8106...946
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ler så jeg griner

Mine historier:

1. Det var vår /sommer sånn typ i mai, var hvertfall veldig varmt. Jeg var 16 år og nysingel og egentlig ganske knust. Kompisen til venninna mi ordna blinddate til meg. Han var 3 år eldre enn meg, møtte han i en park. Han dukket opp med en bukett markblomster og hadde med en discman som vi skulle høre på sammen. Ganske søtt i grunn, men han hadde valgt verdens mest klisje sanger: Celine Dion. Han fikk meg til å le men ellers var ikke kjemien på plass. Han spørte om han kunne kysse meg og jeg ga han et nuss fordi han var så søt. Men da stappet han tunga i halsen min. Jeg dytta han unda, men han kom tilbake og holdt rundt meg. Han presterte å spørre om jeg ikke kunne klø han nedi bokseren...... Dette er helt sant utrolig nok. Jeg sa selvfølgelig nei og skulle til å gå men da dro han meg tilbake og satte meg på fanget sitt,han fikk stå pikk og prøvde å kline med meg.. Da tok jeg turen hjem på sykkelen min.. :P

Samme kvelden sendte han meg en Celica Dion sang på msn og sa at den handlet om "vår kjærlighet" ehm ja.. Spørte om jeg ville bli hans og. Sa jeg ikke var int Pga nylig brudd. Da sendte han lydklipp av at han gråt.. 2 uker senere var han kjæreste med 3-meningen min :D

2. Mnd etter møtte jeg en gjevngammel gutt på stranda. Jeg var med mamma og pappa men holdt meg for meg selv i båten vår og teksta. Han spørte mamma om nr mitt og fikk det :O spørte om vi skulle se film sammen. Jeg avslo med en gang fordi jeg syns han var så stygg.. Haha ja jeg var slem. Da sladra han til mora mi.. Så det ble til at hun kjefta på meg til jeg godtok og kom i hans båt og så den filmen. Han strøk meg på ryggen med svette hender. Kom nærmere og nærmere meg med den klamme kroppen sin. Så sa han: ny kysser jeg deg pusen min, vil du bare kose med meg Hmmm? Så kysset han meg og jeg fikk panikk og løp fra båten og kasta meg på scooter'n min og kjørte hjem alene, ulovlig(øvelseskjørte). Han teksta meg hundre ganger etterpå. Intet svar tilbake fra meg. Må nevnes at han hadde store krater sår i ansiktet og acne som lignet Store sølepytter. Mamma var god venninne med hans mor også, derfor måtte vi spleises..

Innrømmer gjerne at jeg var mareritt daten her altså for egentlig var han snill. Men var lite kult å tvangsdate en gutt på den tiden. Haha

Sendte et lydklipp av at han gråt????????????

HAHAHHAHHAH !!!

Herregud, jeg ler meg ihjel :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte et lydklipp av at han gråt????????????

HAHAHHAHHAH !!!

Herregud, jeg ler meg ihjel :skratte:

Enig! Så jævlig kleint!! :skratte:

Anonymous poster hash: 6e71c...975

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var fjortiss og gråt i telefonen til han som hadde ditchet meg, det ble jo selvfølgelig tatt opp på bånd og spilt av for hele skolen i ukesvis etterpå.... Auch

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var fjortiss og gråt i telefonen til han som hadde ditchet meg, det ble jo selvfølgelig tatt opp på bånd og spilt av for hele skolen i ukesvis etterpå.... Auch

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

Ååååå  :sjokkert:  :sjokkert:

huff.....det må ha vert forferdelig :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Som 20-åring var jeg på date med en skikkelig kjekkas. Han var nøyaktig min type; høy, mørk og full av tatoveringer. Daten begynte bra, vi tok en matbit og et par øl og stemningen var på topp. Så forteller han meg at han er ute på prøve... Han hadde nemlig sittet på Ullersmo i to år for grov vold. Varsellampene begynte å blinke, men jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Han var jo så søt og oppmerksom, så jeg tenkte han kanskje hadde lært leksen sin. Vi drakk videre, og bestemte oss for å dra på et utested. Derfra gikk det bare nedover. Lang historie kort, han slo ned en fyr som hadde kikket litt for lenge på meg. Daten endte med at han ble ført bort i håndjern og kjørt i arresten. Da politiet prøvde å få han inn i bilen skrek han navnet mitt gang på gang, jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø. Han ringte meg fra fengselet i flere måneder etterpå....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 20-åring var jeg på date med en skikkelig kjekkas. Han var nøyaktig min type; høy, mørk og full av tatoveringer. Daten begynte bra, vi tok en matbit og et par øl og stemningen var på topp. Så forteller han meg at han er ute på prøve... Han hadde nemlig sittet på Ullersmo i to år for grov vold. Varsellampene begynte å blinke, men jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Han var jo så søt og oppmerksom, så jeg tenkte han kanskje hadde lært leksen sin. Vi drakk videre, og bestemte oss for å dra på et utested. Derfra gikk det bare nedover. Lang historie kort, han slo ned en fyr som hadde kikket litt for lenge på meg. Daten endte med at han ble ført bort i håndjern og kjørt i arresten. Da politiet prøvde å få han inn i bilen skrek han navnet mitt gang på gang, jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø. Han ringte meg fra fengselet i flere måneder etterpå....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr og under middagen var jeg under forhør/intervju. Han var ute etter kandidater til et fornuftsekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr og under middagen var jeg under forhør/intervju. Han var ute etter kandidater til et fornuftsekteskap.

Haha hæææ`?? Fornuftekteskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah åååå det er det verste! Når man føler man er på intervju til en jobb !! 

Kommer sikkert til å være det samme for meg når det er min tur, bare jeg kommer til å grille fyren...!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en fæl date, men litt tragikomisk.

Jeg var 17 år og hadde fått min aller første kjæreste.

Han bodde hjemme,sammen med søsteren sin og moren.Etter mye venting skulle endelig moren og søsteren reise bort en helg,og vi fikk leiligheten for oss selv.

Vi hadde en hyggelig kveld med god mat og drikke,og tv-kos.Og så...det store høydepunktet:Vi skulle ha sex for første gang den natten.Jeg brukte ikke p-piller og var livredd for å bli gravid.Insiterte på at han måtte bruke kondom.Han på sin side hadde trodd jeg brukte p-piller,eller hadde kondomer med,så han hadde ikke noenting selv men mente moren sikkerthadde noen.Vi letet deretter igjennom morens soverrom,men måtte tilslutt konstantere at vi ikke fant kondomer noe sted.

Klokken var allerede blitt halv fire om natten og han bestemte seg for å dra til nærmeste bensinstasjon å kjøpe en pakke.Jeg ble igjen hjemme hos ham,og ventet forventningsfullt i sengen.Prøvde å forestille meg hvor bra dette kom til å bli og gledet meg :rodmer:

Tiden gikk og en time ble til to.(Dette var tidlig på 90-tallet så vi hadde ikke mobiltelefon)..Jeg synes det var rat det tok så lang tid men endelig gikk ytterdøra opp og han stod der søkkvåt fordi det høljet ned ute.Så utrbryter han:"4 kroner!!!Jeg mangelet 4 jævla kroner!".Dermed ble det ingen kondompakke kjøpt.Han hadde lovet å komme tilbake dagen etter med 4 kroner men mannen på bensinstasjonen så nei.På hjemveien hadde han også gått innom to kompiser,kastet stein på soverromsvinduet og spurt om de hadde kondomer men ingen av dem hadde.Han hadde gått mange kilometer hver vei til ingen nytte i øsende regn.

Det endte med at vi slukøret la oss til å sove fordi vi var for trøtte til å gjøre noe som helst,så hele kvelden ble et slags antiklimaks.Som sagt ikke en forferdelig date,men skuffelsen der og da var ganske stor for begge parter  :fnise: 

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er lenge siden, jeg var vel en 18/19 år. 

Skulle på deit med en ganske så kjekk fyr. Han kom og hentet meg og vi kjørte til en koselig kafe. Plutselig ble han oppringt av en kompis som lurte på om han ville være med å mekke bil. Daten lurte på om det var greit for meg og om jeg ville vente på han hjemme hos han, det skulle ikke ta så lang tid. 

Det han derimot ikke hadde sagt var at han i en alder av noen og tyve bodde hjem til moren sin fortsatt! Så da satt jeg der da og kopte sammen med et eldre kvinnemenneske jeg ikke ante hvordan jeg skulle forholde meg til. Og såklart eviglangt unna nærmeste bussholdeplass..

Han kom etter noen timer tilbake og kjørte meg hjem igjen. 

Det ble med den daten for å si det sånn....

Høres ut som eksen min 😂

Anonymous poster hash: 39e72...3f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det tror jeg er den beste daten jeg har lest om her! Er det mulig?! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Hahaha, det tror jeg er den beste daten jeg har lest om her! Er det mulig?! :fnise:

Jeg tror jeg aldri har vært så flau som det jeg var når han ble ført bort i håndjern samtidig som han ropte navnet mitt. Det ble i det minste en god historie av det, haha.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en fæl date, men litt tragikomisk.

Jeg var 17 år og hadde fått min aller første kjæreste.

Han bodde hjemme,sammen med søsteren sin og moren.Etter mye venting skulle endelig moren og søsteren reise bort en helg,og vi fikk leiligheten for oss selv.

Vi hadde en hyggelig kveld med god mat og drikke,og tv-kos.Og så...det store høydepunktet:Vi skulle ha sex for første gang den natten.Jeg brukte ikke p-piller og var livredd for å bli gravid.Insiterte på at han måtte bruke kondom.Han på sin side hadde trodd jeg brukte p-piller,eller hadde kondomer med,så han hadde ikke noenting selv men mente moren sikkerthadde noen.Vi letet deretter igjennom morens soverrom,men måtte tilslutt konstantere at vi ikke fant kondomer noe sted.

Klokken var allerede blitt halv fire om natten og han bestemte seg for å dra til nærmeste bensinstasjon å kjøpe en pakke.Jeg ble igjen hjemme hos ham,og ventet forventningsfullt i sengen.Prøvde å forestille meg hvor bra dette kom til å bli og gledet meg :rodmer:

Tiden gikk og en time ble til to.(Dette var tidlig på 90-tallet så vi hadde ikke mobiltelefon)..Jeg synes det var rat det tok så lang tid men endelig gikk ytterdøra opp og han stod der søkkvåt fordi det høljet ned ute.Så utrbryter han:"4 kroner!!!Jeg mangelet 4 jævla kroner!".Dermed ble det ingen kondompakke kjøpt.Han hadde lovet å komme tilbake dagen etter med 4 kroner men mannen på bensinstasjonen så nei.På hjemveien hadde han også gått innom to kompiser,kastet stein på soverromsvinduet og spurt om de hadde kondomer men ingen av dem hadde.Han hadde gått mange kilometer hver vei til ingen nytte i øsende regn.

Det endte med at vi slukøret la oss til å sove fordi vi var for trøtte til å gjøre noe som helst,så hele kvelden ble et slags antiklimaks.Som sagt ikke en forferdelig date,men skuffelsen der og da var ganske stor for begge parter  :fnise:

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

Søt historie, men dere kunne jo ha kost dere på en annen måte da. Eller i verste fall kjøpt angrepille dagen etter. :) 

Anonymous poster hash: f71e2...457

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...