Gå til innhold

Vivis livsstilsendring


Vivianna

Anbefalte innlegg

OKEY.. Greit. Jeg går inn i 2017 med litt ekstra vekt fra jula. Det kan jeg faktisk leve med. Hadde virkelig håpet å komme på rundt 65 i løpet av 2016, men jeg skal si meg fornøyd med 67. I år er planen å fortsette nedgangen sakte men sikkert, og satse på å veie rundt 62 kg ved slutten av året. Håper at jeg klarer å ta tak i det som trengs, og jobbe mot dette målet. Jeg skeiet totalt ut i jula med mat og godis, men nå er vi tilbake i rutiner og tilbake til hverdagen. Noe som egentlig er litt deilig. Jeg har store planer om å begynne å trene, men jeg må faktisk bare finne tid til det rett og slett. Gleder meg allerede til våren. Jeg er ikke noe fan av denne årstiden, og gleder meg rett og slett til å kunne gå turer igjen. Det er noe jeg savner enormt mye i vintermånedene. 

 

Ellers har jeg spist dette idag:

- 1 banan

- altfor mange kopper kaffe. fy!

- litt havregryn

- et stykke pizza

-kyllingsalat med en baguett 

-cola zero

- 1 liten sjokoladepudding

 

 

.......GREIT, så jeg har ikke kommet helt inn i hverdagsrutinene igjen da. Men må jo tross alt ikke sjokkere hele systemet ved å kutte ut sukker for fort. Tror jeg bruker den unnskyldningen jeg.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært skikkelig surt å legge inn vekten de siste to ukene, men nå merker jeg at det begynner å løsne etter juleferien. Idag tidlig viste vekten 66,4, så jeg er på vei nedover igjen. Det er jeg veldig fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake til der vekten var før jul! Det er deilig å komme tilbake til rutinene igjen, og kroppen føles veldig bra! Det eneste som er sinnsykt irriterende er at jeg fikk mensen idag, og føler meg skikkelig oppblåst, med en god del cravings... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Denne uka har jeg gått ned 700 gram! Med tanke på at jeg gikk ned 1,3 kg sist uke, trodde jeg virkelig ikke at jeg skulle gå ned denne uka. Er veldig fornøyd med det!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det en god stund siden jeg har skrevet noe her.. Jeg har ikke hatt det så lett med vektnedgangen i det siste. Mest fordi jeg er usikker på hvor mye mer jeg ønsker å gå ned i vekt. Jeg hadde virkelig sett for meg at jeg ville ned til 60, og helst under.. Men akkurat nå tror jeg ikke at jeg vil bli mer fornøyd med kroppen min hvis jeg går ned noe mer. Jeg vil i teorien ned til 62 kg, men akkurat nå føler jeg at kroppen min har gått fra å være fyldig og fin, til å bli litt sånn knokete og rar..... Merkelig å si med tanke på at jeg fremdeles har mye kjøtt på beina, men jeg er rett og slett vant til å ha mye former, og jeg vil ikke at de skal forsvinne noe mer. Jeg har alltid hatt veldig timeglassfigur, og merker at jeg ikke har lyst til å miste mer av puppene mine. Er sånn at jeg til og med vurderer plastisk kirurgi istedenfor mer vektnedgang. Vet jo at det er mange som opererer løs hud når de har gått ned like mye som meg. Jeg sliter ikke voldsomt med det, men merker at det hadde vært fint å gjøre noe med puppene. Noe jeg aldri trodde jeg kom til å vurdere. Føler meg dvask om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...