Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, LeilaS skrev:

Gleder meg til neste episode i alle fall. Litt nytt drama :P

Me to :popcorn:  Lurer på hva som var dråpen for faren til Ryan 😱

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såg akkurat reprise av en episode fra sesong 5, på MTV nå. Fyttikatta så motbydelig Farrah er! Rart hun i det hele tatt har noen som bryr seg, slik som hun oppfører seg. Ler når datteren sier at mormoren er slitsom, sitter å prater nedsettende til moren sin mens dattera hører på.. jeg blir kvalm, men må se på lell🙄

Anonymkode: 0b9de...11b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såg akkurat reprise av en episode fra sesong 5, på MTV nå. Fyttikatta så motbydelig Farrah er! Rart hun i det hele tatt har noen som bryr seg, slik som hun oppfører seg. Ler når datteren sier at mormoren er slitsom, sitter å prater nedsettende til moren sin mens dattera hører på.. jeg blir kvalm, men må se på lell🙄

Anonymkode: 0b9de...11b

Hun har vært ufordragelig siden sesong 1. Måten hun snakker til folk på er virkelig hårreisende. Hadde hun vært min datter, så hadde jeg blitt flau!!

Skrevet

Noen som har funne til link til dagens episode?

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Vinky skrev:

Noen som har funne til link til dagens episode?

Ligger den ikke ute på Watchseries enda?

Skrevet

Nej....

Anonymkode: 165d2...08b

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nej....

Anonymkode: 165d2...08b

Da kommer den sikkert i morgen :) 

Endret av LeilaS
Skrevet
3 timer siden, LeilaS skrev:

Ligger den ikke ute på Watchseries enda?

Nå har jeg endelig fått sett episoden. Ligger linker ute nå. Herregud, hva skjer med Ryan. Han ser så sløv ut og blikket han var helt merkelig i dagens episode.. 

Skrevet

Seriøst, øynene til Ryan er syke i denne episoden! Han må ha tatt noe?! 

Skrevet

Jeg tror de har begynt å legge ut link der en dag senere? det er i hvert fall vært slik for meg de siste gangene.

Anonymkode: b38db...45b

Skrevet
9 timer siden, Vinky skrev:

Seriøst, øynene til Ryan er syke i denne episoden! Han må ha tatt noe?! 

Jeg synes han alltid er sløv i blikket,  men kanskje han er verre enn vanlig?  Hele han er jo sløv. Skjønner Maci ikke gadd mer.

Skrevet
18 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg synes han alltid er sløv i blikket,  men kanskje han er verre enn vanlig?  Hele han er jo sløv. Skjønner Maci ikke gadd mer.

De er ikke sløve i denne episoden. De er helt vidåpne. Det ser psycho ut.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Vinky skrev:

Wææææh også er det så lenge til jeg kommer hjem ikveld. Igår så jeg den episoden hvor farrah og Simon gikk til en parterapeut. Hun ville ikke engang høre fra rådet til faren og var bare bitchy. Den overleppen hennes😵

Anonymkode: cec25...b2c

Skrevet
14 minutter siden, Vinky skrev:

Jeg har ikke fått sett episoden enda. Veldig uvanlig at Ryan har øynene pipåpne. Jeg har lest litt på Google nå og er mange som spekulerer i at han var rusa. Hvis han ruser seg, så skjønner jeg hvorfor faren heiv han ut. 

Skrevet
30 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg har ikke fått sett episoden enda. Veldig uvanlig at Ryan har øynene pipåpne. Jeg har lest litt på Google nå og er mange som spekulerer i at han var rusa. Hvis han ruser seg, så skjønner jeg hvorfor faren heiv han ut. 

Så helt klart ut som hva var høy på noe.. Så helt psycho ut. Øynene var vidåpne, så ikke ut som han blunket engang. Skjønner ikke hva moren hans tenker med som tar med Bentley til han når han er i den tilstanden. Fikk vondt av Bentley. 

Skrevet

Er det episode 9 som er den siste episoden? Har sett den nå og vi får ikke se Ryan blir kastet ut eller noe. Ikke en gang hva foreldrene hadde å si i etterkant.  Merkelig. 

Anonymkode: 5719b...eb0

Skrevet

Jeg tipper at Jen har sponset dop-bruket hans i mange år, men at Larry rett og slett har fått nok! Han virket full når han snakket med produsenten, men jeg er sikker på at han mente hvert eneste ord. 

Skrevet
30 minutter siden, Sommernatt skrev:

Jeg tipper at Jen har sponset dop-bruket hans i mange år, men at Larry rett og slett har fått nok! Han virket full når han snakket med produsenten, men jeg er sikker på at han mente hvert eneste ord. 

Hvis han har narkotika problemer, er det best at han sjekkes inn på rehab og ikke bli kasta ut. Synes synd på fyren. Han er jo ikke blitt lært å bli voksen når moren alltid har sydd puter under armene hans. 

Anonymkode: cec25...b2c

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det episode 9 som er den siste episoden? Har sett den nå og vi får ikke se Ryan blir kastet ut eller noe. Ikke en gang hva foreldrene hadde å si i etterkant.  Merkelig. 

Anonymkode: 5719b...eb0

Ja? Tror du må ha sett feil episode 

Mora har tydeligvis sydd puter under armene på ham. Ingen tvil om det. Tror nok det er mye verre enn hva vi får se. Må jo være veldig ille når Larry ikke vil ha noe med Ryan å gjøre. En plass går grensen. Larry har fått nok. Men fyren burde uten tvil få hjelp. 

Skrevet

Hvor ser dere den siste episoden? På watchseries ligger episode 8 som siste :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...