Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er så lurt av Catelynn å la moren sin passe datteren. Moren hennes er jo mye av grunnen til at hun sliter sånn i dag, hun har visst blitt edru , men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Puny skrev:

Vet ikke om det er så lurt av Catelynn å la moren sin passe datteren. Moren hennes er jo mye av grunnen til at hun sliter sånn i dag, hun har visst blitt edru , men likevel...

Enig, men moren har jo skjerpet seg veldig nå. Hun er jo gift på ny med en annen mann. 

Anonymkode: cec25...b2c

Gjest RaspberryPi
Skrevet
2 timer siden, Puny skrev:

Det tror jeg går helt fint. Det er mange år siden hun ble tørrlagt, og hun later til å oppriktig bry seg om barnebarnet sitt. 

Man er ikke udugelig på livstid selv om man i en periode i livet har hatt problemer. Skal vi tenke slik burde vi vel strengt tatt heller være bekymret for at Catelynn skal være alene med barnet nå som vi vet at hun røyker marihuana daglig.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Det tror jeg går helt fint. Det er mange år siden hun ble tørrlagt, og hun later til å oppriktig bry seg om barnebarnet sitt. 

Man er ikke udugelig på livstid selv om man i en periode i livet har hatt problemer. Skal vi tenke slik burde vi vel strengt tatt heller være bekymret for at Catelynn skal være alene med barnet nå som vi vet at hun røyker marihuana daglig.

Det er jeg helt enig i, men er fremdeles skeptisk til morens omsorgsevne. Hun røyket jo også sammen med Catelynn så helt nykter er hun jo ikke. 

• Liker 1
Gjest RaspberryPi
Skrevet
Et øyeblikk siden, Puny skrev:

Det er jeg helt enig i, men er fremdeles skeptisk til morens omsorgsevne. Hun røyket jo også sammen med Catelynn så helt nykter er hun jo ikke. 

Jeg trodde hun være røkte vanlige sigaretter? Ikke spesielt ressurssterk familie dette. Rart at de ikke prøver å skjerpe seg litt for kameraene i det minste.

Skrevet
Et øyeblikk siden, RaspberryPi skrev:

Jeg trodde hun være røkte vanlige sigaretter? Ikke spesielt ressurssterk familie dette. Rart at de ikke prøver å skjerpe seg litt for kameraene i det minste.

de ville vel neppe dekt over kamera for å unngå å bli filmet hvis det var vanlige sigaretter? Nei ikke så mange resurser å hente, så jeg syntes virkelig at både Catelynn og Tylor har greid seg bra etter forholdene. Synd å se at hun sliter nå...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Neida, de røyket pot, men det er også helt lovlig der de bor.

Anonymkode: f498b...b3e

Gjest RaspberryPi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida, de røyket pot, men det er også helt lovlig der de bor.

Anonymkode: f498b...b3e

Hvilket stat er det de bor i? Det er uansett flere hensyn å ta når man har små barn, enn hvorvidt det er lovlig. 

Gjest RaspberryPi
Skrevet
2 minutter siden, Puny skrev:

de ville vel neppe dekt over kamera for å unngå å bli filmet hvis det var vanlige sigaretter? Nei ikke så mange resurser å hente, så jeg syntes virkelig at både Catelynn og Tylor har greid seg bra etter forholdene. Synd å se at hun sliter nå...

Ja, de virker til å ha et sterkt forhold - på tross av (eller kanskje på grunn av?) alt de har vært gjennom sammen. Jeg synes Tylor tidvis kan være litt ufin mot Cate, men så synes jeg også hun sutrer noe vanvittig. 🙈

Skrevet (endret)
3 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Hvilket stat er det de bor i? Det er uansett flere hensyn å ta når man har små barn, enn hvorvidt det er lovlig. 

Helt enig, og selv om det er lovlig, vil jeg fremdeles tro det er ulovlig å røyke og kjøre?

Tror de bor i Michigan.

Endret av Puny
  • Liker 1
Gjest RaspberryPi
Skrevet
4 minutter siden, Puny skrev:

Helt enig, og selv om det er lovlig, vil jeg fremdeles tro det er ulovlig å røyke og kjøre?

Tror de bor i Michigan.

Utifra hva jeg fant i et kjapt googlesøk er ikke marihuana legalisert i Michigan pr i dag. Noen som har kilder som motstrider dette?

Skrevet
1 minutt siden, RaspberryPi skrev:

Utifra hva jeg fant i et kjapt googlesøk er ikke marihuana legalisert i Michigan pr i dag. Noen som har kilder som motstrider dette?

aner ikke, sikkert derfor de dekket for kamera da...

Gjest RaspberryPi
Skrevet
6 minutter siden, Puny skrev:

Hmm. Uansett synes jeg ikke det tar seg ut at en ung mor røyker marihuana. Og iallefall ikke på et tv-program som er ment til å appellere til ungdom. 

:nei:

Skrevet
27 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Hmm. Uansett synes jeg ikke det tar seg ut at en ung mor røyker marihuana. Og iallefall ikke på et tv-program som er ment til å appellere til ungdom. 

:nei:

Enig. Det er heller ingen unnskyldning for at hun sliter. 

Anonymkode: cec25...b2c

• Liker 3
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Puny skrev:

Hjelper jo fint lite når hun attpåtil tilstår ovenfor Dr. Drew på kamera rett etterpå at hun gjør det er par ganger om dagen :ler: 

Endret av boks
Skrevet
1 time siden, boks skrev:

Hjelper jo fint lite når hun attpåtil tilstår ovenfor Dr. Drew på kamera rett etterpå at hun gjør det er par ganger om dagen :ler: 

Det kan vel hjelpe sånn rettslig sett. Hvis det er ulovlig å røyke mener jeg, så ville vel en film av henne som røyker kunne blitt brukt som bevis?

Skrevet

I noen stater i usa er det lovlig og blir forskrevet på resept av medisinske grunner, bla smertelindring. Kan hende det er lovlig forskrevet til henne...

Skrevet
1 time siden, Puny skrev:

Det kan vel hjelpe sånn rettslig sett. Hvis det er ulovlig å røyke mener jeg, så ville vel en film av henne som røyker kunne blitt brukt som bevis?

Mente det ikke bokstavlig altså :) 

Skrevet
11 minutter siden, boks skrev:

Mente det ikke bokstavlig altså :) 

nei da, skjønte det, måtte bare :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...