Gå til innhold

Du som er 150-160cm høy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig? Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt? Hvor aktiv er du?

Anonymous poster hash: bf6aa...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig? Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt? Hvor aktiv er du?

Det hadde du likt og visst.

AnonymBruker
Skrevet

Er 160. Veier rundt 52 kg. Spiser daglig rundt 2000-2500 kalorier, kanskje mer dersom jeg spiser godis i løpet av dagen. Skal verken opp eller ned i vekt. Løper 3 mil i uka, pluss styrketrening helkropp tre ganger i uka.

Anonymous poster hash: 4f2e8...8ca
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Er 152, veier 50 kg. Spiser det som er godt. Bryr meg ikke noe om å telle kalorier. Aldri trent.

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet

Er 157, veier ca 65 kg pluss minus. Er litt chubbs, men trener ca 3 ganger i uka - kondisjon og styrke. Teller ikke kalorier. Har store pupper og brede hofter og jeg elsker det :)

Anonymous poster hash: f4a2e...899
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

er 159 og veier 61 kg. Spiser akkurat det jeg føler for, om det så er en sjokolade til frokost eller salat til kveldsmat. Teller ikke kalorier. Har aldri trent, og har ingen planer om å gå opp eller ned i vekt. Er verken feit eller lubben.

Anonymous poster hash: d1879...e78
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 159 og veier 48 kg. Jeg teller ikke kalorier, men ønsker ikke å gå opp i vekt, så jeg prøver å spise sånn passe sunt.

Trener et par ganger i uka. Ønsker meg flatere mage, ellers fornøyd med kroppen.

Anonymous poster hash: f985f...957

Skrevet

Siden bare smale folk svarer, får jeg vel representere den andre halvdelen. ;)

158,5 cm, og hele 80 kg.Altså mer enn 30 kg mer enn overnevnte som har samme høyde, men fortsatt ønsker mindre mage...

Jeg teller ikke kalorier, men spiser vegetarisk 5 dager i uka (ut med kjøtt, inn med grønnsaker), minimalt med godis, aldri brus. Mye hjemmelaget mat, ikke halvfabrikata. Minsker på brød, pasta, til fordel for grønnsaker.

Trener 1-3 ganger i uka, helkropp program av og med PT.

Ved 72 kg er jeg forsatt overvektig, men ikke fedme som nå. Og har mye på pupper og lår/rumpe, men smal midje. Så dit er mitt første mål.

Er heldig med vektfordelingen, få som tror jeg veier så mye. Har veldig smal midje, armer og legger. Mye på pupper og rumpe/lår!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 161 cm høy, og veier 91 kg. Spiser mellom 1500-1800 kcal hver dag(en dag i uken kan jeg spise 2200). Skal ned i vekt. Trener 4-5 ganger i uken, da jeg er student og sitter mye stille, men går hvor enn jeg skal og tar alltid trappa.

Anonymous poster hash: 38ba9...293
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 157 og vet ikke nøyaktig hvor mye jeg veier. Mellom 46-48 kg tipper jeg. Ønsker egentlig å gå opp i vekt, men stresser ikke så mye med det. Sørger for at jeg spiser nok til at jeg holder meg opplagt i en travel hverdag. Trener 2-6 ganger i uken alt ettersom hvor god tid jeg har. Blanding mellom styrke og kondisjon. De fleste ukene ligger jeg på 4 økter i uken, med unntak av rett før jul og i eksamensperioder. Går også en del tur utenom det, men det regner jeg ikke som trening for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 153 cm og veier 42-43 kilo. Er ganske nøye med kosthold og trening og har etterhvert funnet ut hvor mye jeg må trene og hvor mye jeg kan spise for å holde meg vektstabil. Vi som er lave forbrenner jo mindre enn folk på 170 cm og oppover og noen ganger blir jeg så forvirra når jeg leser om kosthold og forbrenning og hvor mye man forbrenner på ulike aktiviteter. Iallefall, jeg spiser 2000-2100 kalorier hver dag, ganske slavisk, følger en kostplan for jeg har slitt med spiseforstyrrelser tidligere og jobbet meg opp i vekt. På 2000-2100 kalorier holder jeg vekta stabil. Men jeg kan ikke leve er inaktivt liv med dette inntaket og hver uke trener jeg en time spinning, to intervall løpeøkter på 6km hver og en langkjøring løpeøkt på 10km, styrketrening med egen kroppsvekt 2 ganger i uka og ellers går jeg en times tur i rask gange på Treningsfri dager, dagene jeg trener går jeg en 30min tur. Utenom dette er jeg ganske inaktiv. Blir noen ganger en ekstra løpeøkt eller spinningøkt noen uker. Altså, jeg må trene endel for å kunne spise 2100kalorier. Men jeg er så utrolig matglad så derfor må jeg trene. Er jeg inaktiv, dvs 30 min gange daglig, så "tåler jeg" bare 1700kalorier.

Anonymous poster hash: 3458b...879

AnonymBruker
Skrevet

168cm

57 kg

Spiser og drikker det jeg vil. Er nok bare heldig.. Tok inbodytest og alt var bra på innsiden. 1.2% farlig fett rundt organene. Hvem hadde trodd..

Anonymous poster hash: 20866...bc7

Skrevet

168cm

57 kg

Spiser og drikker det jeg vil. Er nok bare heldig.. Tok inbodytest og alt var bra på innsiden. 1.2% farlig fett rundt organene. Hvem hadde trodd..Anonymous poster hash: 20866...bc7

..og hvorfor svarer du her, da? Er det noen som har spurt deg?

Jeg er 160 cm og veier sånn ca 58 kilo. Har aldri brydd meg. Jeg veier meg maks én gang i året. Forbrenner ca 1600 kcal hver dag for å holde vekta stabil, og det vet jeg jo.. Ingen store rom for utskeielser, men vi slipper i det minste å slite med store føtter og et så stort ego at vi ønsker å ødelegge andres tråder med egen fortreffelighet. (Tror du).

Skrevet (endret)

Er 1.59/47 kg.

Spiser sunt og trener masse. Har vel egentlig en form for udiagnosert ADHD minus den delen med konsentrasjonsvansker.

Har aldri talt kalorier.

Endret av Desertflower
AnonymBruker
Skrevet

Er 153 og veier 46 kg, er akkurat ferdig med vektoppgang etter anoreksi. Løper ca tre mil i uka pluss to-tre styrkeøkter. Holder vekta stabil her på ca 2000-2200 kalorier.

Anonymous poster hash: 28501...d22
AnonymBruker
Skrevet

158 og 57 kg. Vil ned 4-5 kg. Ligger på rundt 1400 kcal pr dag og går sakte ned. Trener fem dager i uken og er ganske inaktiv utenom det. Kommer jeg over 1700 kcal så går jeg ikke ned.

Anonymous poster hash: ae7fb...2b5
Gjest Belle âme
Skrevet

158, teller kalorier mest for gøy, og veier den dag i dag 52-54 kg.

Trener ein del.

AnonymBruker
Skrevet

veier 55 kg og er 160 høy. Ser ut som en sunn og normal ung kvinne. Trener ikke nå pga sykdom, men går turer og går daglig til jeg er sliten i beina og har vondt og slikt.

Aner ikke hva jeg spiser av kcal daglig. Teller ikke kcal. Spiser sikkert akkurat nok siden jeg ikke går opp eller ned i vekt.

Anonymous poster hash: 6ccd8...191
AnonymBruker
Skrevet

veier 55 kg og er 160 høy. Ser ut som en sunn og normal ung kvinne. Trener ikke nå pga sykdom, men går turer og går daglig til jeg er sliten i beina og har vondt og slikt.

Aner ikke hva jeg spiser av kcal daglig. Teller ikke kcal. Spiser sikkert akkurat nok siden jeg ikke går opp eller ned i vekt.

Vil også legge til at det eneste jeg bryr meg om er å spise sunt. Spiser meg alltid mett og så de dagene jeg spiser lite grønnsaker lager jeg meg en god juice.

Skrevet

160cm og veier 54.4 kg sist jeg veide meg for et par dager siden. Aner ikke kaloriinntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...