Gå til innhold

Hvor ofte gråter dere?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gråter hver dag og det har jeg gjort helt siden mannen min døde. :(

Klarer å holde meg når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem så kommer alle de triste tankene.

Anonymous poster hash: 03dbd...65c

God klem til deg <3

Anonymous poster hash: 978de...d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gråter kanskje 1-2 ganger i måneden. Føler meg stort sett lykkelig, men er til tider mer plaget med angst enn ellers, og da kommer tårene frem. Gråter ikke foran andre, med unntak av samboeren min dersom han tilfeldigvis oppdager det (kommer inn i samme rom). Gråt mer når jeg var yngre.



Anonymous poster hash: bbf62...749
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har gjort det siden bestefar døde i 1991.

Skrevet

Før gråt jeg nesten aldri, fordi jeg klarte å holde tilbake tårene når de smøyg seg på. Nå kommer de bare sprutende ut, utrolig irriterende..

Gjest HeiHade
Skrevet

Svært sjeldent. Husker ikke sist. Kan ikke ha vært i 2015.

Skrevet

Jeg gråt sist en gang på barneskolen da klassens tyngste hoppet ned en skrent og landet på ankelen min. Ellers er jeg nærmere tårer når jeg ser "umenneskelige" prestasjoner enn hva jeg er ved smerte eller triste situasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Kva er så naivt me det? Det skjer aldri noke vondt med meg, det er fakta.

Skjønner noen kaller deg naiv, men samtidig er du unnskyldt fordi du er så ung. Før jeg var 20år (venn døde) hadde jeg ikke grått siden jeg var veldig liten. Akkurat som en ungdomstid skal være!

Anonymous poster hash: 49c87...b1c

Gjest Belle âme
Skrevet

Skjønner noen kaller deg naiv, men samtidig er du unnskyldt fordi du er så ung. Før jeg var 20år (venn døde) hadde jeg ikke grått siden jeg var veldig liten. Akkurat som en ungdomstid skal være!

Anonymous poster hash: 49c87...b1c

Eg skjønner at folk griner når ein venn eller noken man bryr seg om dør, men å grine pga. Ein film eller noke, er rett og slett berre teit.

Det er ikkje naivt, det er fakta.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gråter aldri!

Hater folk som sipper for alt...

Anonymous poster hash: 422d9...9a7

Skrevet

Veldig sjeldent.

AnonymBruker
Skrevet

Eg skjønner at folk griner når ein venn eller noken man bryr seg om dør, men å grine pga. Ein film eller noke, er rett og slett berre teit.

Det er ikkje naivt, det er fakta.

Er det teit å være lettrørt?

Anonymous poster hash: d0388...9c8

Skrevet

Par ganger i uka kanskje. Skal ikke så mye til, hvis jeg er i en litt pressa situasjon (hos psykolog hvor jeg må forklare følelser, hvis jeg er stressa etc og må forklare det). Eller hvis jeg blir kjempesint på mamma, hehe..

Syns det er deilig å grine jeg, men er ikke så artig å begynne å grine hvis jeg ikke ønsker å vise det da.... Er liksom så ustoppelig hvis det først begynner. Og da greier jeg av og til ikke å prate, hvis jeg er stressa nok.

Skrevet

Er det teit å være lettrørt?

Anonymous poster hash: d0388...9c8

Det er slitsomt for de rundt. En i familien sipper for alt mulig, det går ikke an å si noe til personen, man må hele tiden vurdere om det er for hardt for personen. Man kan f.eks ikke nevne noe som står i avisa om det er tragisk.

Gjest Belle âme
Skrevet

Er det teit å være lettrørt?

Anonymous poster hash: d0388...9c8

Ja

Skrevet

Ja

Det er jo ikke akkurat sånn at man nødvendigvis greier å kontrollere det..

  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Det er jo ikke akkurat sånn at man nødvendigvis greier å kontrollere det..

Nei vel, syns uansett det er idiotisk.

Gjest Nosoul
Skrevet

Tja, vanskelig å si hvor ofte jeg gråter.
Men hvis det blir litt mye med studier og mye press, hender det det triller en tåre eller to.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å la være å gråte fordi jeg blir så sliten av det.

Sliter med kronisk utmattelse, nervesmerter, muskelsmerter og isolasjon og ensomhet.

Og depresjon fordi jeg sitter alene i en liten ett-roms i en fremmed by uten nære venner eller familie i nærheten.

Så ja... Har grått mye siste året kan man si.. Etter at jeg mistet friheten og livet mitt.

Har grått mye tidligere pga kjærlighetssorg og ensomhet men er vanligvis en positiv og glad person.

Var hvertfall det når jeg var frisk...



Anonymous poster hash: b4c4d...ca6
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg ser på meg selv som en relativt glad person, mens selv om jeg er lettrørt så gråter jeg ikke så ofte.

Jeg er ekstremt ukomfortabel med å gråte foran andre mennesker, enten det er familie eller ikke. Så som regel så holder jeg det inne og gråter heller når jeg er alene for meg selv senere.

Gjest Evans
Skrevet

Jeg gråter egentlig veldig sjeldent, men jeg gråter lett om jeg ser/hører om urettferdighet. Jeg så filmen Selma da jeg var i Berlin og da strigråt jeg, hulka, i over 2 timer i strekk. I dag tidlig hørte jeg Åse Klevland synge den nye kampsangen til kvinnedagen og da kom også tårene gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...