Gå til innhold

Usa-Poll på hvilken kandidat de støtter,også etter gruppe


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Alle regimer som blir kritisert for tortur og andre brudd på menneskerettighetene blir grundig kritisert blant annet av Amnesty.

Men du er kanskje ikke medlem der?

Forskjellen mellom de fleste andre land og USA er at de andre landene ikke har ihuga "venner" som blir rasende hver gang slike grove brudd blir oppdaget og påpekt.

Godt illustrert allerede i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Nei? Så islamske stater og muslimer blir ikke provosert når vesten påpeker deres brudd på menneskerettigheter? Jeg støtter ikke overtrampene i fengslene,men hvis man ser det større bilde er det en fillesak i forhold til andre overtramp verden over. Hvor er media da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Media er der hele tiden, du deler jo stadig ut linker til slike ting i øst og vest.

Leser du ikke disse sidene selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Rart jeg må dele ut linker til slike ting og gjøre folk oppmerksomme på det,mens skandalen i det irakiske fengsel gikk i alle aviser og kanaler i ukesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Rart jeg må dele ut linker til slike ting og gjøre folk oppmerksomme på det' date='mens skandalen i det irakiske fengsel gikk i alle aviser og kanaler i ukesvis[/quote']

Enig, det er rart. Kan det ha noe med at det er spesielle ting du føler folk bør lese, uten på forhånd å undersøke om vi har fått det med oss?

Litt overivrig i tjenesten? På jakt etter en ledig misjonærstilling? I så fall har du kommet til riktig landsdel, selv om du ikke er velkommen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
[

I så fall har du kommet til riktig landsdel, selv om du ikke er velkommen her.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Og det nytter ikke å sutre seg inn, heller - vi lar oss ikke lure så lett!

Husj! (a)Bort med deg! Reis tilbake dit du kom fra, så kan vi heller vurdere å hjelpe deg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Ja,jeg skrev en linje under som parodi på min innvandrer status,men siden det kunne bli tatt som reell trussel ikke spøk redigerte jeg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja,jeg skrev en linje under som parodi på min innvandrer status,men siden det kunne bli tatt som reell trussel ikke spøk redigerte jeg det  :-)

Hvem vet, kanskje det kunne blitt tatt som en parodi?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
"a tendency to report what they want to report and see what they want to see."

Hehe. Valhalla, er dette en snedig form for selvkritikk fra deg, eller no? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...