Miklo Velka Skrevet 2. mai 2015 #81 Skrevet 2. mai 2015 Absolutt ikke, er i alle fall én som sitter og venter paa sin prinsesse. :-)
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #82 Skrevet 2. mai 2015 Er du sikker på at du vil ha en "snill" mann da? Jeg har been there done that, det er kjedelig i lengden. Hvis typen din har vært "slem" med deg så ta heller en alvorsprat med han. Ting kan bli bedre. En "snill" mann kan virke fristende (gresset er alltid grønnere) men i lengden er det ikke særlig spennende. Anonymous poster hash: b9ce5...49f Hører dere det, dere som går under definisjonen "snille"? Les og lær
Okapi Skrevet 2. mai 2015 #83 Skrevet 2. mai 2015 Er vel fordi snill ofte er en eufemisme for kjedelig. Ikke på grunn av måten kvinner har brukt ordet, men fordi menn som beskriver seg selv som snille nettopp gjør det fordi det er det mest spennende adjektivet de kan bruke om seg selv. Snill betyr hyggelig og omtenksom på samme måte som kraftig betyr muskuløs og tilbakestående betyr en som står et par skritt lengre unna. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #85 Skrevet 2. mai 2015 Klart de vil ha han kjekke, men når utseendet forfaller så senker man kravene. Nerdene blir attraktive når de selv ikke er attraktive nok for kjekkasene. Forholdet blir basert på at han jobber og gir henne trygghet mot pliktsex.Anonymous poster hash: dbca5...433 BS. Nerdene blir ikke attraktive hovedsakelig pga. penger, men fordi de har opparbeidet seg selvtillit. Noe de ofte kan ha lite av rundt jenter i yngre dager. Selvtillit er alfa og omega rundt attraktivitet hos jenter. Pluss det at jenter lærer av erfaring at det er en grunn til at ordet "sportsidioter" finnes. Ja penger er selvfølgelig et pluss det og, men det holder ikke i seg selv.Anonymous poster hash: ba315...0db
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #86 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er såpass naiv at jeg tror at den store kjærligheten venter på meg der ute, og at jeg bare har valgt feil menn tidligere. Jeg er 33 men stresser ikke, for jeg vet at kjærligheten kommer når man minst venter det. Snille menn er kjedelig, men han må jo være grei. Grei er noe annet. Snill, da tenker jeg tøffel... Jeg tror det fins mange bra både menn og kvinner i 30-årene, noen har ikke funnet den rette og noen har kommet ut av et langt forhold. Anonymous poster hash: 8b0f3...716
Target_Aquired Skrevet 2. mai 2015 #87 Skrevet 2. mai 2015 Er du sikker på at du vil ha en "snill" mann da? Jeg har been there done that, det er kjedelig i lengden. Hvis typen din har vært "slem" med deg så ta heller en alvorsprat med han. Ting kan bli bedre. En "snill" mann kan virke fristende (gresset er alltid grønnere) men i lengden er det ikke særlig spennende. Anonymous poster hash: b9ce5...49f Når typen har gitt deg ett par kilevinker SÅ tar du en alvorsprat med ham? "Does not compute"
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #88 Skrevet 2. mai 2015 Min var i begynnelsen av 30-årene da jeg fant ham, og det skjer selvsagt med mange flere enn meg. Anonymous poster hash: 0ece2...2d0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #89 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er i starten av tredveårene, og i vår utvidede vennegjeng er det nå bare "raringene" som fortsatt er single. Misforstå meg rett, ikke alle som er single i tredveårene er "rare", men de fleste er som flere har beskrevet i tråden utfordret på et eller annet vis, de fleste sosialt. Anonymous poster hash: e9a00...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #90 Skrevet 2. mai 2015 Nei de er bare utenfor din liga.Anonymous poster hash: eeb94...e3e
Onar Skrevet 3. mai 2015 #91 Skrevet 3. mai 2015 Nei nei. Det er fortsatt noen som er attraktive. Det er de mennene som alltid har vært sistevalget, men som nå blir førstevalget. Dette kommer fordi dama ikke lenger får oppmerksomhet fra de kjekke mennene hun fikk før, de mennene hun hadde håp om å kapre. Men barn og familie vil hun ha, så da er plutselig Ingeniør Ingar attraktiv.Anonymous poster hash: dbca5...433 Der traff du spikeren på hodet. I tenårene og tjueårene tror dama at hun er så hot at hun ikke ofrer et blikk eller tanke på Ingeniør Ivar som er det er mange av. Hun vil bare ha kukk av overfladiske modell som harver over flere damer i måneden, gjerne bak din rygg når du er i forhold. He he, selv unngår jeg damer som er interessert når jeg skjønner hv slagsj holdninger de har hatt i tenårene og tjueårene....det er kvaliteter de tar videre. Noe av det jeg skriver er spissformulert og overdrevet typemessig.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #92 Skrevet 3. mai 2015 Der traff du spikeren på hodet. I tenårene og tjueårene tror dama at hun er så hot at hun ikke ofrer et blikk eller tanke på Ingeniør Ivar som er det er mange av. Hun vil bare ha kukk av overfladiske modell som harver over flere damer i måneden, gjerne bak din rygg når du er i forhold. Så hyggelig med menn som faktisk mener at kvinner har bedre kvalitet jo eldre de blir da Anonymous poster hash: cc05f...349
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #93 Skrevet 3. mai 2015 Så hyggelig med menn som faktisk mener at kvinner har bedre kvalitet jo eldre de blir da Anonymous poster hash: cc05f...349 Fatter ikke åssen du leser at det har noe med kvalitet å gjøre. Det er vel heller det motsatte. Jeg har mer respekt for damer som ikke holder på sånn, og så finner seg nerden når han blir eldre, enn de som puler rundt og så finner han fordi de trenger han. Anonymous poster hash: dbca5...433
sjonkelrolf Skrevet 3. mai 2015 #94 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Som sagt, hvem vil være en kvinnes pensjonsordning når hun har rast fra seg? "Damaged goods" bør man holde seg unna Endret 3. mai 2015 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #95 Skrevet 3. mai 2015 Fatter ikke åssen du leser at det har noe med kvalitet å gjøre. Det er vel heller det motsatte. Jeg har mer respekt for damer som ikke holder på sånn, og så finner seg nerden når han blir eldre, enn de som puler rundt og så finner han fordi de trenger han. Anonymous poster hash: dbca5...433 Samme som mannfolk det, ikke så veldig attraktivt å pule rundt mens de er i 20-årene, for så å finne seg en dydig kvinne når de selv tipper inn i 30-årene. Snakk om dobbeltmoral! Anonymous poster hash: cc05f...349 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #96 Skrevet 3. mai 2015 Kan det hende at de "gode" gutta ofte går etter de litt yngre damene slik at de slipper presset om bryllup og barn med en gang? Anonymous poster hash: 44297...c65
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #97 Skrevet 3. mai 2015 Samme som mannfolk det, ikke så veldig attraktivt å pule rundt mens de er i 20-årene, for så å finne seg en dydig kvinne når de selv tipper inn i 30-årene. Snakk om dobbeltmoral! Anonymous poster hash: cc05f...349 Det forventes tro det eller ei forskjellige ting av de to kjønn. Siden kvinners seksualitet er mer verdsatt enn menns, så sier det seg selv at de som gjør den mindre verdt (altså ligger rundt), vil være mindre attraktive. For mannen er det viktig at han får den beste intimiteten og den beste delen av dama han forplikter seg med. Det å vite at hun har gitt bort sine beste stunder til andre gjør henne mindre tiltrekkende. Dama derimot forlanger at han skal gi henne hans fulle forpliktelse. For du skjønner kvinner og menn ser etter forskjellige ting i et forhold. Det er ikke uten videre at en kvinnelig huleboer fant seg den sterkeste mannen med den fineste hulen. Det ligger i vår natur. Og før du kommer med "jeg er en sterk og selvstendig kvinne, jeg tjener mine egne penger" talen, så vil jeg si at det egentlig ikke spiller en rolle i hva menn vil ha, eller hva de finner tiltrekkende. Anonymous poster hash: dbca5...433
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #98 Skrevet 3. mai 2015 Herregud, det er virkelig en egen rase her på kg... Litt av et menneskesyn på enkelte her. Mister jo troen på folk av å lese noen av disse trådene. Er det slik man ser på single folk? Deler dem opp i kategorier, alle damer vil ha rike menn, damer som har rotet rundt i 20-årene eller ikke funnet et langvarig forhold er verdiløse, man må være slik og sånn for å ha draget. Jeeez. Glad jeg ikke er sånn, men ser på folk som mennesker med ulik livshistorie, like verdifulle uansett. Enkelte har mistet helt gangsynet etter å ha sittet for mye på nettet. Eller møtt veldig feil folk... Anonymous poster hash: 8b0f3...716 1
Mynona Skrevet 4. mai 2015 #99 Skrevet 4. mai 2015 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. Mynona, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå