Gå til innhold

Er alle gode menn opptatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men hvordan vet vi at du er så attraktiv som du sier du er? Du har fått flere gode tilbud, men takket pent nei av frykt for å få barn??

Du må belage om jeg er skeptisk, men det høres jo ikke overbevisende ut.

Jeg er i det minste attraktiv nok til å ha fått tilbud. Frykt for å få barn? Det var jo en måte å vri det på, det jeg skrev var at det ikke var et stort ønske for min del.

Du får bare være så skeptisk du ønsker og jeg tviler nok på at du hadde turt å si det samme i virkeligheten :)

Anonymous poster hash: 5402e...214

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei. Det er fortsatt noen som er attraktive. Det er de mennene som alltid har vært sistevalget, men som nå blir førstevalget. Dette kommer fordi dama ikke lenger får oppmerksomhet fra de kjekke mennene hun fikk før, de mennene hun hadde håp om å kapre. Men barn og familie vil hun ha, så da er plutselig Ingeniør Ingar attraktiv.

Anonymous poster hash: dbca5...433

Og hva med alle damene over 30 som alltid har vært sistevalget - vil de nå blir førstevalget?

Anonymous poster hash: 473a3...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva med alle damene over 30 som alltid har vært sistevalget - vil de nå blir førstevalget?

Anonymous poster hash: 473a3...257

De forblir sistevalget, med mindre hun blir sugarmama for en yngre mann som trenger et sted å bo.

Skrevet

De forblir sistevalget, med mindre hun blir sugarmama for en yngre mann som trenger et sted å bo.

He, he, he, men hvorfor klager menn da?

AnonymBruker
Skrevet

Mange av de beste er opptatte i 30-årene ja,og blir de single igjen varer det ofte ikke lenge.

De som er single i 30-årene er ofte menn som ikke har lyst eller kan ha et vanlig forhold:Playerne,de evige ungkarene med forpliktelsesangst osv..Dessuten har man den store gruppen av menn som aldri har hatt draget på damene,enten pga.utseende,væremåte/personlighet eller begge deler. De forblir sistevalg uansett hvor gamle de er,fordi kvinner blir mer kresne ettersom de blir eldre.Det samme blir disse mennene,men de lider med alderen mer og mer under at de mangler dame erfaring sosialt og seksuelt sett.I 30-årene vil dette trekke en manns verdi nedover.Derfor ender disse ofte opp alene eller med pengegrisk kjøpebrud fra et eller annet u-land.De faller med andre ord mellom to stoler.

Så desverre er det slik,at mange av de gode mennene som det er konkurranse om det få av i 30-og 40-årene.

Anonymous poster hash: 3d2d1...ff9
  • Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Kommer vel litt ann på hvordan du definerer hva en god mann er. Uansett, jeg tror de mest attraktive mennene kommer i forhold først. Så er det slik at for menn generelt så hjelper ikke å være kjekk dersom man er sjenert, reservert osv. Unntaket er hvis mannen møter på en "aggressiv" kvinne som sjekker han opp og som står for eskaleringen i relasjonen. Jeg kjenner flere kjekke menn som er veltrente, men som ikke finner seg dame fordi de er for reserverte og fordi de har dårlige sosiale ferdigheter når det kommer til damer. Sosiale ferdigheter har ganske mye å si når det kommer til en manns attraktivitet, det er derfor man kan høre utsagn som: "Han var attraktiv helt til han åpnet kjeften".

Jeg ser for meg en at den generelle oppfatningen hos kvinner av hva en attraktiv mann er, er en mann som er kjekk, har gode sosiale ferdigheter og har en ok jobb. Så finnes det selvfølgelig unntak siden slutningen om at en mann er attraktiv eller ikke er subjektiv.

Så ja, jeg tror de mest attraktive mennene blir valgt først og at mange av dem er i forhold. Heldigvis for deg ts så viser statistikk at forhold i dag i gjennomsnitt ikke varer lengre enn 5 år. Kanskje du klarer å kapre en av de gode mennene når deres "vindu" blir åpent..

Endret av Minesveiper
Skrevet

Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame?

Anonymous poster hash: 2b0da...bd5

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg fikk med meg at en annen her svarte at det kommer veldig an på hva du legger i en god mann. Jeg tenkte det også selv før jeg så det.

Hvis du med "god" mener en kjekk mann som har bra utdannelse og jobb, mye selvtillit og er flink med damer så er det fleste av de som ønsker seg et forhold det når de har fylt 30.

Jeg oppfyller kriteriene ovenfor minus det å ha selvtillit i forhold til kvinner og å kunne sjekke dem opp. Jeg har opplevd ting både på plussiden og minussiden tidlig i livet, og fikk tidlig et bredere perspektiv på livet enn de fleste på min alder. Jeg har fått høre fra både kjente og ukjente kvinner at jeg ser bra ut, men det hjelper lite når jeg har en del mental bagasje som gjør at jeg er svært sjenert. Ikke sånn at jeg mister munn og mæle bare en kvinne snakker til meg, jeg kan snakke som en foss så lenge det ikke er flørting.

En annen faktor som er positiv sett fra din side er at det er overskudd av menn i alle aldersklasser fram til ca. 60-65, siden det fødes noen flere gutter enn jenter hvert år i Norge.

Så svaret er at det fins definitivt gode menn tilgjengelig i 30-årene, men med mindre du er superattraktiv kan du ikke forvente at mennene på øverste hylle oppsøker deg uten at du trenger å gjøre noen innsats selv.

• Liker 3
Skrevet

en gjengen til samboeren min er det flere kjekke, smarte menn med kjempe gode jobber som er single og 30 år. Tror bare ikke de har funnet den rette enda.

de er kresne

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame?

Har du det som skal til for å kapre en "flott snill mann"? Det er ikke slik at en kvinne har retten til en "flott snill mann", her må man kunne levere selv.

AnonymBruker
Skrevet

Slik som jeg tenker er at damer hadde ikke vært single når de er 30+ om de hadde vært "drømmedama". Mye søppel der ute.

• Liker 2
Skrevet

Selv om jeg kanskje har kommet opp i 30-åra, og har vært singel i lang tid, betyr ikke det at jeg tar til takke med hva som helst. Som noen sa i en annen tråd, jeg er ikke noen kvinnes pensjonsavtale.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

men da får man jo ikke noen uten barn da.... blir med masse bagasje

Det fins de uten barn, men da kanskje med en annen type bagasje.

Anonymous poster hash: 0da17...cb9

• Liker 1
Gjest Timber
Skrevet

Nei. Vi er bare dritt hele gjengen. Så beste er å gifte seg før man blir 30.

Skrevet

Det fins de uten barn, men da kanskje med en annen type bagasje.

Anonymous poster hash: 0da17...cb9

Alle har bagasje på en eller annen måte. Det finnes ingen som er perfekte, og de som gir inntrykk av å være dette er som regel klin gærne.

Nei, gi oss et Menneske. En som har driti seg ut litt. En som er både flink og dum, smart og håpløs. Det er feilene man elsker. En modell gir ingen motstand. Hud og hår, latter og hygge: det er hva det betyr å leve.

Gi opp søknaden etter den bagasjeløse perfekte. Slike mennesker er gørr kjedelig anyways.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de gå på kvinner som er pluss 30, når de kan sikkert kan gå ned til 25 år?

Anonymous poster hash: c0270...809

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de gå på kvinner som er pluss 30, når de kan sikkert kan gå ned til 25 år?

Anonymous poster hash: c0270...809

Menn i 30-årene leter ofte i alderen 25-40.

Anonymous poster hash: 3d2d1...ff9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ledig jeg, men er i slutten av 20årene. :blomst:

Anonymous poster hash: c6732...757
Skrevet

Tja, man kan da være "opptatt" selv om man er singel uten noen i siktet.

• Liker 1
Skrevet

TS,

Nei, alle snille og gode menn er ikke opptatt, men det er ikke sikkert de oppholder seg på de samme stedene som du gjør. Hvor treffer du menn og prater med dem?

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nei vi gidder bare ikke kaste bort tiden på kvinner som ikke gjør annet en og gå ut med drittsekker. Og så klager de hvor alle de gode menn er.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...