Gå til innhold

Er alle gode menn opptatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er disse gode mennene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame?

Anonymous poster hash: 2b0da...bd5

Nei, vi er her ute.

Vi som har hatt fokus på karriere, jobb og meg selv :-)

En som har ikke har levd A4 livet! Har jobbet store deler av årene frem til nå i utlandet, vært en fantastisk opplevelse. Sitter egentlig her med en litt sur ettersmak, det og være tilbake i gamlelandet er ikke helt hva jeg tenkte meg.........

Nordmenn lever fremdeles i sin egen boble.........

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med "gode" menn menes det:

Menn som tjener bedre, er mer attraktive enn den vanlige mannen i gata, Han må også ha en spennende personlighet, være en utfordring men også ha en myk side. Han må være på toppen.

Han må også være villig til å gjøre alt for denne dama som egentlig bare er gjennomsnittlig. For det forventes at hennes drømmer om romantikk og kjærlighet oppfylles.

Og så går damer rundt og lurer på "hvor de gode mennene er"...

Anonymous poster hash: dbca5...433
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi er her ute.

Vi som har hatt fokus på karriere, jobb og meg selv :-)

En som har ikke har levd A4 livet! Har jobbet store deler av årene frem til nå i utlandet, vært en fantastisk opplevelse. Sitter egentlig her med en litt sur ettersmak, det og være tilbake i gamlelandet er ikke helt hva jeg tenkte meg.........

Nordmenn lever fremdeles i sin egen boble.........

Må du flytte tilbake til Norge permanent da?

Har også hatt utenlandsopphold og vurderer sterkt å dra tilbake, selv om jeg er 34 og i følge alle A4 menneskene burde etablere meg i Norge.

Merker hvertfall at jeg har blitt rastløs igjen...

Anonymous poster hash: 5402e...214

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om du har en egen definisjon på god eller om du har anlagt *samfunnets* normer og verdisyn på hva en god mann er. De med høyere inntekt, *sosial status* og andre kvaliteter markedskreftene har hjernevasket kvinner til å se etter, eller kvaliteter som harmoniserer med dine egne. Ettersom de fleste er en del av saueflokken vil majoriteten løpe etter mennene med best fasade. De vil dermed bli opptatt først, og de er det også rift om når de blir skilt i 30-40 årene.

Anonymous poster hash: 6229a...fa7
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ja alle som er over 30 og single er samfunnets bunnslamm.

Nei, vil si man er samfunnets bunnslam uansett alder:-)

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Denne er betegnende...

590022491dd50b6b9188ab26f979bd12.jpg

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Denne er betegnende...

590022491dd50b6b9188ab26f979bd12.jpg

Det er nok ønsketenkning for mange.En slags nerdenes hevn.Men det hører nok helst til unntakene.

Anonymous poster hash: 3d2d1...ff9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ønsketenkning for mange.En slags nerdenes hevn.Men det hører nok helst til unntakene.

Er du så sikker på det? Etter å ha sett på Facebook og sjekket alle de som var nerder på vgs, så har alle gode jobber og tjener bra. Mange av de har også fått seg søte damer. Han ene var jeg sikker på skulle ende opp i evig sølibat, for han så ærlig talt ikke ut i måneskinn, men selv han har klart å gifte seg med ei søt lita blondine.

Tror faktisk nerdenes hevn er ekte. Det som er enda mer trist er å se hvor slitne de som en gang var de deilige har blitt. Noen holder seg ennå, men mange har blitt ødelagte av fyll og fanteri over flere år.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er mange.

Anonymous poster hash: ce0ec...d98

AnonymBruker
Skrevet

Er du så sikker på det? Etter å ha sett på Facebook og sjekket alle de som var nerder på vgs, så har alle gode jobber og tjener bra. Mange av de har også fått seg søte damer. Han ene var jeg sikker på skulle ende opp i evig sølibat, for han så ærlig talt ikke ut i måneskinn, men selv han har klart å gifte seg med ei søt lita blondine.

Tror faktisk nerdenes hevn er ekte. Det som er enda mer trist er å se hvor slitne de som en gang var de deilige har blitt. Noen holder seg ennå, men mange har blitt ødelagte av fyll og fanteri over flere år.

Men de damene nerdene har endt opp med har sikkert alltid vært søte og jordnære,som nerdene selv. Illustrasjonen ovenfor vil imidlertid ha det til at "tenåringsprinsessene" nå er interessert i nerdene som de tidligere dumpet til fordel for de tøffe gutta.Akkurat det tror jeg ikke skjer så ofte.

• Liker 3
Skrevet

Må du flytte tilbake til Norge permanent da?

Har også hatt utenlandsopphold og vurderer sterkt å dra tilbake, selv om jeg er 34 og i følge alle A4 menneskene burde etablere meg i Norge.

Merker hvertfall at jeg har blitt rastløs igjen...

Anonymous poster hash: 5402e...214

Kult :-) sitter sannsylig med samme følelse som meg, savner varmen og vennligheten i det store utland.

Jeg venter på muligheten! Har kåk i utlandet men blir bare brukt som feriested for øyeblikket.

AnonymBruker
Skrevet

Kult :-) sitter sannsylig med samme følelse som meg, savner varmen og vennligheten i det store utland.

Jeg venter på muligheten! Har kåk i utlandet men blir bare brukt som feriested for øyeblikket.

Du er ikke alene om å føle det slik. Jeg hater å bo i Norge. I Norge eksisterer man, i utlandet kan man leve. Er opptatt av livskvalitet og å møte mennesker. Det er vanskelig og veldig kontrollert her i Norge føler jeg.

Var det ikke enten statsministeren eller kongen som snakket om ensomhet/psykisk helse ? Jeg tror det et et stort problem i landet og vil bli større i fremtiden. I mellomtiden vil jeg ha flyttet vekk til et bedre land. Penger er ikke alt har jeg omsider lært ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men de damene nerdene har endt opp med har sikkert alltid vært søte og jordnære,som nerdene selv. Illustrasjonen ovenfor vil imidlertid ha det til at "tenåringsprinsessene" nå er interessert i nerdene som de tidligere dumpet til fordel for de tøffe gutta.Akkurat det tror jeg ikke skjer så ofte.

Ikke nødvendigvis av den samme dama, men de samme typen damer kan plutselig vise interesse. Damer endrer syn på hva de vil ha i livet. Når de blir eldre er den stabile nerden som tjener bra mer attraktiv.

Skrevet

Ikke nødvendigvis av den samme dama, men de samme typen damer kan plutselig vise interesse. Damer endrer syn på hva de vil ha i livet. Når de blir eldre er den stabile nerden som tjener bra mer attraktiv.

Men ikke alle menn er interesserte i å være noens pensjonsordning.

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame?

Anonymous poster hash: 2b0da...bd5

Det er så enormt ukonkret ...hva er din definisjon av "Snill mann" ? ..hva legger du i det egentlig ? Det er MASSEVIS av snille menn som vil hoppe når du sier hopp ..eller åpne bildøren hver gang bilen stopper ..er det en sånn snill mann du vil ha ? ..eller hva er det ? ..du må definere...konkretisere og gå i dybden.

Anonymous poster hash: 7544d...ee5

Skrevet

Du er ikke alene om å føle det slik. Jeg hater å bo i Norge. I Norge eksisterer man, i utlandet kan man leve. Er opptatt av livskvalitet og å møte mennesker. Det er vanskelig og veldig kontrollert her i Norge føler jeg.

Var det ikke enten statsministeren eller kongen som snakket om ensomhet/psykisk helse ? Jeg tror det et et stort problem i landet og vil bli større i fremtiden. I mellomtiden vil jeg ha flyttet vekk til et bedre land. Penger er ikke alt har jeg omsider lært ;)

Så enig, så enig.

Veldig kontrollert her, man blir fort satt i bås, og der sitter mann.

Er fantastisk med en hverdag hvor penger og materialistiske goder ikke er fokus!

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg foretrekker å være alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med "gode" menn menes det:

Menn som tjener bedre, er mer attraktive enn den vanlige mannen i gata, Han må også ha en spennende personlighet, være en utfordring men også ha en myk side. Han må være på toppen.

Han må også være villig til å gjøre alt for denne dama som egentlig bare er gjennomsnittlig. For det forventes at hennes drømmer om romantikk og kjærlighet oppfylles.

Og så går damer rundt og lurer på "hvor de gode mennene er"...

Anonymous poster hash: 0da17...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det skjer så ofte.De vil kanskje ha stabilitet ja,men de vil fortsatt ha en kjekk og artig mann med erfaring på det sosiale og seksuelle plan.Det mangler ofte nerdene,for de har sittet med nesen i skolebøkene gjennom hele 20-årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...