AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame? Anonymous poster hash: 2b0da...bd5
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Ja alle som er over 30 og single er samfunnets bunnslamm.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Ja alle som er over 30 og single er samfunnets bunnslamm. Nei nei. Det er fortsatt noen som er attraktive. Det er de mennene som alltid har vært sistevalget, men som nå blir førstevalget. Dette kommer fordi dama ikke lenger får oppmerksomhet fra de kjekke mennene hun fikk før, de mennene hun hadde håp om å kapre. Men barn og familie vil hun ha, så da er plutselig Ingeniør Ingar attraktiv.Anonymous poster hash: dbca5...433 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Ja alle som er over 30 og single er samfunnets bunnslamm. Jeg håper du var ironisk. Bunnslam? Fordi man har valgt å ikke innlede forhold med de man har truffet så langt? Vel kan jeg være enig i at det er enklete veldig sære sjeler som kanskje ikke passer med så mange, men det er mange som ikke er ufrivillig single. Anonymous poster hash: 5402e...214
Petra75 Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame? Anonymous poster hash: 2b0da...bd5 Ja. Men når de nærmer seg 40 begynner de å bli single igjen, så det er bare å smøre seg med tålmodighet 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Jeg håper du var ironisk. Bunnslam? Fordi man har valgt å ikke innlede forhold med de man har truffet så langt? Vel kan jeg være enig i at det er enklete veldig sære sjeler som kanskje ikke passer med så mange, men det er mange som ikke er ufrivillig single. Anonymous poster hash: 5402e...214 Det var selvsagt ironi
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Ja. Men når de nærmer seg 40 begynner de å bli single igjen, så det er bare å smøre seg med tålmodighet men da får man jo ikke noen uten barn da.... blir med masse bagasje Anonymous poster hash: 2b0da...bd5 1
Petra75 Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 men da får man jo ikke noen uten barn da.... blir med masse bagasje Anonymous poster hash: 2b0da...bd5 Det er så. Men sånt må man regne med kommer med årene. 2
Arca Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 ja! det er noe galt med de over 30! Eller det har vært noe galt med deres tidligere partnere.
Devilheart Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Nei da, vi finnes fortsatt. Vi er bare godt gjemt i våre tilbaketrukne liv og i skyggen av alle de andre brautende og macho-mennene som overtråkker oss (les: lar oss bli overtråkket av) og dermed ikke like synlig som de andre. Flere av oss foretrekker bare å ha en rolig kveld hjemme enn å være ute til langt på natt og vandre fra pub til pub. 7
Teethgrinding Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Det kommer jo veldig an på hva du mener er en "god mann". Jeg vil hevde at sosialt oppegående mennesker som kan velge litt på markedet ofte enn ikke slår seg ned sammen med noen i løpet av de siste 20-årene eller tidlig 30. De litt stille, de sjenerte, nerdene, eller de som har problemer faller utenfor. Jeg skjønner moralen i historien og det er jo viktig å få med seg: En god mann er jo så mangt. Jeg tror ikke en veltalende og akutt sjarmerende type er Bedre enn en sjenert nerd. Den sjenerte er bare litt mindre 'out there'. Litt mindre tilgjengelig. Er da alle gode tatt? Nei, men de som kan velge. 2
Summers Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 (endret) Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame? Anonymous poster hash: 2b0da...bd5 Er i hvert fall sånn i min omgangskrets, enten er de opptatte eller så ønsker de ikke kjæreste. Om man med "god mann" mener det samme som Arcturus. Endret 29. april 2015 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #14 Skrevet 29. april 2015 Det kommer jo veldig an på hva du mener er en "god mann". Jeg vil hevde at sosialt oppegående mennesker som kan velge litt på markedet ofte enn ikke slår seg ned sammen med noen i løpet av de siste 20-årene eller tidlig 30. De litt stille, de sjenerte, nerdene, eller de som har problemer faller utenfor. Jeg skjønner moralen i historien og det er jo viktig å få med seg: En god mann er jo så mangt. Jeg tror ikke en veltalende og akutt sjarmerende type er Bedre enn en sjenert nerd. Den sjenerte er bare litt mindre 'out there'. Litt mindre tilgjengelig. Er da alle gode tatt? Nei, men de som kan velge. Å ja? Feil. Mange av oss over 30 som heller ikke har et stort ønske om barn har valgt å stå utenfor. (Og jeg har hatt flere tilbud de siste årene som jeg har valgt å ikke gå videre med) Anonymous poster hash: 5402e...214 2
Teethgrinding Skrevet 29. april 2015 #15 Skrevet 29. april 2015 Å ja? Feil. Mange av oss over 30 som heller ikke har et stort ønske om barn har valgt å stå utenfor. (Og jeg har hatt flere tilbud de siste årene som jeg har valgt å ikke gå videre med)Anonymous poster hash: 5402e...214 Sorry, men hvordan vet vi at du er så attraktiv som du sier du er? Du har fått flere gode tilbud, men takket pent nei av frykt for å få barn?? Du må belage om jeg er skeptisk, men det høres jo ikke overbevisende ut. 1
Gjest oleoh Skrevet 29. april 2015 #16 Skrevet 29. april 2015 Det er kanskje sant at mennene som kvinner liker er tatt, om det ikke ender med skilsmisse eller noe da. Men om det er snille og gode menn du er opptatt av og ikke eksempelvis de med gode jobber, er veldig kjekke, har høy status osv., er nok ikke alle tatt nei. Kanskje heller omvendt, at de dårlige blir tatt først.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #17 Skrevet 29. april 2015 hva med de mennene som har vært i forhold som ikke har fungert? ja, det er nok færre bra ledige menn etter de har passert 30. MEN, det er alltid noen bra menn som er ledige uansett alder. Anonymous poster hash: 44297...c65 1
Gjest gjestvest Skrevet 29. april 2015 #18 Skrevet 29. april 2015 (endret) Den som ikke ønsker seg forhold er heller ikke på datingmarkedet på utkikk etter forhold. Så disse ser du ikke. Derfor så ser du at de som er snille som oftest opptatt. Du ser ikke de frivillig single. De gjør seg ikke synlig. Endret 29. april 2015 av gjestvest
Tibbie Skrevet 29. april 2015 #19 Skrevet 29. april 2015 Tror at mange er det, men husk at de som er i forhold som oftest blir single igjen Du må bare lete på rette stedene! Det vil si - ikke på byens største rølpepub Og heller ikke på internett! Hva er det som gjør en mann bra for deg? Finn ut hva menn med den egenskapen har som interesse, og dra dit de henger! 2
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2015 #20 Skrevet 29. april 2015 Er det slik at når man nærmer seg 30årene så er alle gode menn opptatt? At de flotte snille mennene til da har rukket å kapre sin drømmedame? Anonymous poster hash: 2b0da...bd5 Mange har rukket både samboerskap, ekteskap og barn og ble kanskje single igjen i 30-årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå