Gå til innhold

Mazyar Keshvari vil ha full asylstopp

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Igjen , det er ikke en løsning på problemet å ta inn alle. Det er heller ikke bra for Europa.

Så valget er;

Vil du bli minoritet i Norge ( eget land ) eller vil du Dem som kommer skal bli så Norske som mulig ( Ikke Muslimer eller flere moskeer. )

Dersom du stemmer for AP, vil du bli minoritet i eget land, enkelt og greit....

Når 90% av overfallsvoldtektene blir begått av ikke-vestlige har vi et problem. Da hjelper det ikke å importere flere krekar-folk slik som Støre vil.

Har DU vurdert å flytte til Japan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor syntes du det er greit at du kan flytte ditt du vil, mens andre gir du ikke samme mulighet? For meg så er det en stor selvmotsigelse

Jeg tror da at Drizzt fremdeles synes det!

Skrevet

Jeg tror da at Drizzt fremdeles synes det!

Av og til så lurer jeg på om det er en overrepresentasjon av Frp sympatisører som streifer innom autismespekteret, noen er jo også over gjennomsnittet opphengt i lover og regler

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften er feil. Keshvari har aldri tatt til orde for full asylstopp.

Anonymous poster hash: 52745...45c
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Av og til så lurer jeg på om det er en overrepresentasjon av Frp sympatisører som streifer innom autismespekteret, noen er jo også over gjennomsnittet opphengt i lover og regler

Av og til så lurer jeg på om Rødt/SV-sympatisører er så overbevist om sin egen fortreffelighet at de mener de kan drite i alle regler, også de som omhandler rettsskriving?

Det, eller de har røykt hjernen bort under de lange høstkvelds-møter hvor intelligensiaen i partiledelsen har votert i plenum om hvordan været skal bli de neste 5 årene!

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Skrevet

Av og til så lurer jeg på om Rødt/SV-sympatisører er så overbevist om sin egen fortreffelighet at de mener de kan drite i alle regler, også de som omhandler rettsskriving?

Det, eller de har røykt hjernen bort under de lange høstkvelds-møter hvor intelligensiaen i partiledelsen har votert i plenum om hvordan været skal bli de neste 5 årene!

Har hørt at Biola og sviskekompott skal hjelpe mot hard mage....

AnonymBruker
Skrevet

Han vil neppe få gjennomslag for dette, men jeg tror mange støtter ham.

Anonymous poster hash: 76a2b...b70
Gjest Ferie
Skrevet

Hvordan skal de som er politiske flyktninger føle seg og være trygge hvis de som de rømte fra blir økonomiske flyktninger i Norge?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal de som er politiske flyktninger føle seg og være trygge hvis de som de rømte fra blir økonomiske flyktninger i Norge?

Jeg har tenkt litt på det samme selv. I tillegg hva om regimet til Assad kolapser og mange av offiserene som har begått overgrep ønsker å bo i Norge?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt litt på det samme selv. I tillegg hva om regimet til Assad kolapser og mange av offiserene som har begått overgrep ønsker å bo i Norge?

Da får de bo i Norge, selvfølgelig. Det er bare å komme hit.

Skrevet

Null respekt for mennesker som prøver å hindre folk å få samme muligheter som de selv hadde. Hadde Kashvari selv vært i regjering i den familien flykta måtte han pent finnes seg i å leve under islamistene i Iran.

Hvis du hadde brukt 30 sekunder på å lese hva MK faktisk sa om saken selv ville du ha sett at han mener alle skulle hatt samme mulighet, inkludert hans egen familie. Men han ønsker et system der de som reelt trenger hjelp får det.

AnonymBruker
Skrevet

Norge hadde trengt en pause, men dessverre, Arbeiderpartiet ønsker det motsatte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...