Gjest Vampen Skrevet 2. mai 2015 #61 Skrevet 2. mai 2015 Igjen , det er ikke en løsning på problemet å ta inn alle. Det er heller ikke bra for Europa. Så valget er; Vil du bli minoritet i Norge ( eget land ) eller vil du Dem som kommer skal bli så Norske som mulig ( Ikke Muslimer eller flere moskeer. ) Dersom du stemmer for AP, vil du bli minoritet i eget land, enkelt og greit.... Når 90% av overfallsvoldtektene blir begått av ikke-vestlige har vi et problem. Da hjelper det ikke å importere flere krekar-folk slik som Støre vil. Har DU vurdert å flytte til Japan?
Sir Winston Skrevet 2. mai 2015 #62 Skrevet 2. mai 2015 Hvorfor syntes du det er greit at du kan flytte ditt du vil, mens andre gir du ikke samme mulighet? For meg så er det en stor selvmotsigelse Jeg tror da at Drizzt fremdeles synes det!
Apis Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #63 Skrevet 2. mai 2015 Jeg tror da at Drizzt fremdeles synes det! Av og til så lurer jeg på om det er en overrepresentasjon av Frp sympatisører som streifer innom autismespekteret, noen er jo også over gjennomsnittet opphengt i lover og regler
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #64 Skrevet 2. mai 2015 Overskriften er feil. Keshvari har aldri tatt til orde for full asylstopp. Anonymous poster hash: 52745...45c 1
Sir Winston Skrevet 2. mai 2015 #65 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Av og til så lurer jeg på om det er en overrepresentasjon av Frp sympatisører som streifer innom autismespekteret, noen er jo også over gjennomsnittet opphengt i lover og regler Av og til så lurer jeg på om Rødt/SV-sympatisører er så overbevist om sin egen fortreffelighet at de mener de kan drite i alle regler, også de som omhandler rettsskriving? Det, eller de har røykt hjernen bort under de lange høstkvelds-møter hvor intelligensiaen i partiledelsen har votert i plenum om hvordan været skal bli de neste 5 årene! Endret 2. mai 2015 av Sir Winston 1
Apis Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #66 Skrevet 3. mai 2015 Av og til så lurer jeg på om Rødt/SV-sympatisører er så overbevist om sin egen fortreffelighet at de mener de kan drite i alle regler, også de som omhandler rettsskriving? Det, eller de har røykt hjernen bort under de lange høstkvelds-møter hvor intelligensiaen i partiledelsen har votert i plenum om hvordan været skal bli de neste 5 årene! Har hørt at Biola og sviskekompott skal hjelpe mot hard mage....
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #67 Skrevet 3. mai 2015 Ser ut som det er flere i Europa som ønsker seg en innvandrings stop : http://www.friatider.se/ukip-farage-val-invandringsstopp Anonymous poster hash: 76a2b...b70 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #68 Skrevet 4. mai 2015 Han vil neppe få gjennomslag for dette, men jeg tror mange støtter ham. Anonymous poster hash: 76a2b...b70
Gjest Ferie Skrevet 5. mai 2015 #69 Skrevet 5. mai 2015 Hvordan skal de som er politiske flyktninger føle seg og være trygge hvis de som de rømte fra blir økonomiske flyktninger i Norge?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #70 Skrevet 5. mai 2015 Hvordan skal de som er politiske flyktninger føle seg og være trygge hvis de som de rømte fra blir økonomiske flyktninger i Norge? Jeg har tenkt litt på det samme selv. I tillegg hva om regimet til Assad kolapser og mange av offiserene som har begått overgrep ønsker å bo i Norge? Anonymous poster hash: 76a2b...b70 1
Drizzt Skrevet 5. mai 2015 #71 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har tenkt litt på det samme selv. I tillegg hva om regimet til Assad kolapser og mange av offiserene som har begått overgrep ønsker å bo i Norge? Anonymous poster hash: 76a2b...b70 Da får de bo i Norge, selvfølgelig. Det er bare å komme hit.
jabx Skrevet 8. mai 2015 #72 Skrevet 8. mai 2015 Null respekt for mennesker som prøver å hindre folk å få samme muligheter som de selv hadde. Hadde Kashvari selv vært i regjering i den familien flykta måtte han pent finnes seg i å leve under islamistene i Iran. Hvis du hadde brukt 30 sekunder på å lese hva MK faktisk sa om saken selv ville du ha sett at han mener alle skulle hatt samme mulighet, inkludert hans egen familie. Men han ønsker et system der de som reelt trenger hjelp får det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #73 Skrevet 9. mai 2015 Norge hadde trengt en pause, men dessverre, Arbeiderpartiet ønsker det motsatte. Anonymous poster hash: 76a2b...b70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå