Apis Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Får ikke bestemt meg for om han er selve symbolet på den egosentriske politikken Frp fører eller om han egentlig bedriver en fiffig form for ironisk humor, når en tenker på hans bakgrunn som asylsøker 2
Sir Winston Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Får ikke bestemt meg for om han er selve symbolet på den egosentriske politikken Frp fører eller om han egentlig bedriver en fiffig form for ironisk humor, når en tenker på hans bakgrunn som asylsøker Men, rent bortsett fra din rasistiske tilnærming, hva mener du ellers om hans begrunnelse for å ville endre asyl-systemet? 16
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Får ikke bestemt meg for om han er selve symbolet på den egosentriske politikken Frp fører eller om han egentlig bedriver en fiffig form for ironisk humor, når en tenker på hans bakgrunn som asylsøker Hvorfor skulle hans bakgrunn som asylsøker bry han? Han fikk gullbilletten til Norge og trenger ikke tenke på det lenger. Anonymous poster hash: 228e0...456
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Skal vi se. En kristen iraner som måtte flykte fra et religiøst styre. Som nå ser st det han flyktet fra øker i omfang dit han flyktet. Lett å brønnpisse, og forventet , når han kommer fra FRP. Men hva med å lytte til erfarne fjellfolk. Det er lizzom litt vanskelig å kalle han rasist også?? Anonymous poster hash: 834a0...4aa 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Får ikke bestemt meg for om han er selve symbolet på den egosentriske politikken Frp fører eller om han egentlig bedriver en fiffig form for ironisk humor, når en tenker på hans bakgrunn som asylsøker haha det er ikke noe mer ironisk en utlending som stemmer Frp, har dem glemt karl I hagen?. Men..... hvis du ser bort ifra han politiske ståsted, er ikke forslaget urimelig. Snike i køen skal ikke gi noe fordeler, og det er noe galt med asyl-systemet i Norge og eller i Europa. Den gir makten til menneskesmuglere, og er ikke konsekvent. Om vi ikke gjør noe med det, vil hate og misnøyen øke. Det kreves kreative løsninger og økt samarbeid med land innenfor Europa. Italia har lid lenge nok. Anonymous poster hash: 0fca9...ce5 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Norge hadde trengt en pause, vi tar i mot alt for mange. Ellers må det bli slutt på alle de som bare dukker opp på grensa eller lander på Rygge flystasjon og har "mistet" id papirer. Så må Norge etterforske dett,e ofte i flere år for å finne rett identitet. I mange tilfeller har det gått alt for lang tid. Har de ikke skaffet asylbarn kan det være andre metoder de bruker for å jukse seg til opphold. Anonymous poster hash: 64e1c...fde 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 At en kristen iraner frykter massiv islamsk innvandring til Norge er lett å skjønne. Anonymous poster hash: 64e1c...fde 21
Apis Skrevet 28. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2015 At en kristen iraner frykter massiv islamsk innvandring til Norge er lett å skjønne. Anonymous poster hash: 64e1c...fde Fult forståelig, det som blir litt rart er at han selv som har hatt behov for beskyttelse ikke unner andre den samme beskyttelsen 1
Sir Winston Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Fult forståelig, det som blir litt rart er at han selv som har hatt behov for beskyttelse ikke unner andre den samme beskyttelsen Du må se litt mindre rasistisk på det, vettu. Han unner så absolutt andre, ja alle som trenger det, den samme beskyttelsen. Har du i det hele tatt satt deg inn i hva han mener, og hvorfor? 7
jabx Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Får ikke bestemt meg for om han er selve symbolet på den egosentriske politikken Frp fører eller om han egentlig bedriver en fiffig form for ironisk humor, når en tenker på hans bakgrunn som asylsøker Da har du kanskje ikke fått med deg at han ikke vil hindre alle fra å komme hit, men at det må være et krav om at de går gjennom FN-systemet først. Bakgrunnen hans vil si at i stedet for å komme direkte til Norge måtte familien hans ha henvendt seg et annet sted først og fått "godkjenning" der. Det er ingen motsetning mellom forslaget og hans egen bakgrunn. Hva er det med venstrevridde og deres totale mangel på logikk? 8
jabx Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 Skal vi se. En kristen iraner som måtte flykte fra et religiøst styre. Som nå ser st det han flyktet fra øker i omfang dit han flyktet. Lett å brønnpisse, og forventet , når han kommer fra FRP. Men hva med å lytte til erfarne fjellfolk. Det er lizzom litt vanskelig å kalle han rasist også?? Hvis vi ser bort ifra at forslaget er 100% kompatibel med hans bakgrunn så kan man også se på det slik at vi har tatt inn så ekstremt mange negative elementer at nå må det bli stopp snart. Når selv de som har kommet hit som flyktninger/asylsøkere ser at det går feil vei så bør vi lytte. 4
jabx Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Fult forståelig, det som blir litt rart er at han selv som har hatt behov for beskyttelse ikke unner andre den samme beskyttelsen Hvorfor lyver du? 5
jabx Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 Jeg skjønner godt at Apis ikke linker til noen kilde for det han skriver. Det er fordi Keshvari selv faktisk har svart på løgnene og manipulasjonen Apis sprer rundt seg: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Frp-talsmann-mener-Norge-bor-slutte-a-ta-imot-asylsokere-7997754.html 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #14 Skrevet 28. april 2015 Man kan kaste ut alle asylsøkere som kom til Norge de siste 50 år. Og deres etterkommere Anonymous poster hash: 962d2...a6c 3
Martyr Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 Fult forståelig, det som blir litt rart er at han selv som har hatt behov for beskyttelse ikke unner andre den samme beskyttelsen Hvor mange er det som egentlig trenger beskyttelse mon tro? Får innvilget asyl – drar til hjemlandet på ferie 7
Drizzt Skrevet 28. april 2015 #16 Skrevet 28. april 2015 Igjen samme få KG-brukere velger personhetsing i tråd etter tråd istedet for å sette seg i det personen egentlig mener og kommentere det. http://www.dagbladet.no/2015/04/28/nyheter/politiske_partier/okonomisk_politikk/politikk/38902430/ Her kan dere lese hva han mener Se bort fra hans opprinnelse, ikke vær rasister nå! Når dere mangler argumenter, tyr dere til personhetsing Ja, jeg vet at dere kjente dere igjen 3
Apis Skrevet 28. april 2015 Forfatter #17 Skrevet 28. april 2015 Igjen samme få KG-brukere velger personhetsing i tråd etter tråd istedet for å sette seg i det personen egentlig mener og kommentere det. http://www.dagbladet.no/2015/04/28/nyheter/politiske_partier/okonomisk_politikk/politikk/38902430/ Her kan dere lese hva han mener Se bort fra hans opprinnelse, ikke vær rasister nå! Når dere mangler argumenter, tyr dere til personhetsing Ja, jeg vet at dere kjente dere igjen Håper jeg entrer bomberommet før denne karen, når bombene faller,
jabx Skrevet 28. april 2015 #18 Skrevet 28. april 2015 Håper jeg entrer bomberommet før denne karen, når bombene faller, Du mener, du håper du entrer bomberommet før det er overfylt med folk som ikke egentlig trenger å være der? 2
Sir Winston Skrevet 28. april 2015 #19 Skrevet 28. april 2015 Håper jeg entrer bomberommet før denne karen, når bombene faller, "Denne karen"??? Du får det sikkert til, hvis du prøver, å skjule din rasisme - sånn som du pleier 4
Drizzt Skrevet 28. april 2015 #20 Skrevet 28. april 2015 Håper jeg entrer bomberommet før denne karen, når bombene faller, Jeg har aldri før sett deg vise rasisme så tydelig 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå