AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #21 Skrevet 28. april 2015 Igjen samme få KG-brukere velger personhetsing i tråd etter tråd istedet for å sette seg i det personen egentlig mener og kommentere det. http://www.dagbladet.no/2015/04/28/nyheter/politiske_partier/okonomisk_politikk/politikk/38902430/ Her kan dere lese hva han mener Se bort fra hans opprinnelse, ikke vær rasister nå! Når dere mangler argumenter, tyr dere til personhetsing Ja, jeg vet at dere kjente dere igjen Hva med oss som ikke ønsker innvandrere her, og ønsker alle innvandere ut? Respekterer du vårt ønske? Anonymous poster hash: 23b05...47c 1
Drizzt Skrevet 28. april 2015 #22 Skrevet 28. april 2015 Hva med oss som ikke ønsker innvandrere her, og ønsker alle innvandere ut? Respekterer du vårt ønske? Anonymous poster hash: 23b05...47c Dere bor i feil land. Ha en fin tur 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #23 Skrevet 28. april 2015 Dere bor i feil land. Ha en fin tur Hva mener du? Det er mange av oss som ikke vil ha noen innvandrere her. Jeg synes faktisk Norge kun skal være for etniske nordmenn. Mener du at vi skal forlate vårt land? Anonymous poster hash: 23b05...47c 1
Drizzt Skrevet 28. april 2015 #24 Skrevet 28. april 2015 Hva mener du? Det er mange av oss som ikke vil ha noen innvandrere her. Jeg synes faktisk Norge kun skal være for etniske nordmenn. Mener du at vi skal forlate vårt land? Anonymous poster hash: 23b05...47c Dere er ganske så få. Dere bor i feil land med tanke på lovverk og regler. Anbefaler Japan - de er ganske restriktive når det gjelder utlendinger. God tur! 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #25 Skrevet 28. april 2015 Vi trenger til dels innvandrere for arbeidets skyld, men jeg er helt enig i at vi tar alt for mange inn og har gjort det de siste 50 åra. Du ser spesielt muslime slår seg veeeldig til ro. Mange begynner til og med å klage på vårt land og våre retningslinjer, andre bygger moskeer (!). Så, ja, hva er det vi egentlig vil med denne ekstreme innvandringen? Det er en forskjell på å hjelpe, og være naive. Til slutt er 2/3 av befolkningen ikke-etniske nordmenn Anonymous poster hash: 4a607...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #26 Skrevet 28. april 2015 Dere er ganske så få. Dere bor i feil land med tanke på lovverk og regler. Anbefaler Japan - de er ganske restriktive når det gjelder utlendinger. God tur! Klarer du ikke å se din logiske brist? Jeg synes Norge skulle vært helt fri for innvandrere, både flyktninger og de som kommer for å jobbe. Anonymous poster hash: 23b05...47c 1
Drizzt Skrevet 28. april 2015 #27 Skrevet 28. april 2015 Klarer du ikke å se din logiske brist? Jeg synes Norge skulle vært helt fri for innvandrere, både flyktninger og de som kommer for å jobbe. Anonymous poster hash: 23b05...47c Jeg synes at dersom du er så misfornøyd med hvordan landet du bor i er organisert og du er så ekstrem i dine ønsker at de ikke er forenelige med realiteten, så har du det bare bra av å flytte til et land som er restriktiv til utlendinger. Ja, du blir utlending der, men tenk på hvor få av dere blir det! Så omfavner du lokalbefolkningen som dine nye 'vi' og vips er du glad igjen. Altså, når du skriver så tullete, dette er svaret du får
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #28 Skrevet 28. april 2015 Ikke bare Norge burde stanse, det er noe hele Europa burde gjøre. Det haster ! Anonymous poster hash: 64e1c...fde 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #29 Skrevet 28. april 2015 Jeg synes vi kunne ha asyl stopp til alle var bosatt i kommunene. Først da kan vi vurdere å ta inn under 1000 kvote flyktninger. Det kan høres lite ut, men det er mer en Portugal og Irland. Anonymous poster hash: 76a2b...b70 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #30 Skrevet 29. april 2015 Keshvari snakker nok ikke på vegne av seg selv, men på vegne av partiet han er innvandringspolitisk talsmann for, Anonymous poster hash: 73581...3be
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #31 Skrevet 29. april 2015 Jeg synes vi kunne ha asyl stopp til alle var bosatt i kommunene. Først da kan vi vurdere å ta inn under 1000 kvote flyktninger. Det kan høres lite ut, men det er mer en Portugal og Irland. Anonymous poster hash: 76a2b...b70 Selvsagt bør vi prioritere å bosette og integrere de som allerede er her, før vi tar inn nye 10.000. Anonymous poster hash: 73581...3be
jabx Skrevet 30. april 2015 #32 Skrevet 30. april 2015 Keshvari snakker nok ikke på vegne av seg selv, men på vegne av partiet han er innvandringspolitisk talsmann for, Forslaget var hans, såvidt jeg kan se. 1
maskineple Skrevet 30. april 2015 #33 Skrevet 30. april 2015 (endret) . Endret 5. mai 2015 av kjærligbåttur 1
julia83 Skrevet 1. mai 2015 #34 Skrevet 1. mai 2015 Kunne vi ikke i allefall ta en pause på to år? Slik at kommuene fikk ryddet opp litt?
Gjest Vampen Skrevet 1. mai 2015 #35 Skrevet 1. mai 2015 Jeg synes at dersom du er så misfornøyd med hvordan landet du bor i er organisert og du er så ekstrem i dine ønsker at de ikke er forenelige med realiteten, så har du det bare bra av å flytte til et land som er restriktiv til utlendinger. Ja, du blir utlending der, men tenk på hvor få av dere blir det! Så omfavner du lokalbefolkningen som dine nye 'vi' og vips er du glad igjen. Altså, når du skriver så tullete, dette er svaret du får Interessant å se hvordan pipa fikk en helt annen lyd, når kritikken traff en gruppe du selv er medlem av. 2
Drizzt Skrevet 1. mai 2015 #36 Skrevet 1. mai 2015 Interessant å se hvordan pipa fikk en helt annen lyd, når kritikken traff en gruppe du selv er medlem av. Pipa har alltid samme lyd.
Gjest Vampen Skrevet 2. mai 2015 #37 Skrevet 2. mai 2015 Pipa har alltid samme lyd. Nei, det ser ikke sånn ut. Jeg kan ikke huske å ha sett deg be folk som er skeptisk til asylsøkere eller muslimske innvandrere om å flytte til Japan, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #38 Skrevet 2. mai 2015 Null respekt for mennesker som prøver å hindre folk å få samme muligheter som de selv hadde. Hadde Kashvari selv vært i regjering i den familien flykta måtte han pent finnes seg i å leve under islamistene i Iran. Anonymous poster hash: f48e8...495 3
Drizzt Skrevet 2. mai 2015 #39 Skrevet 2. mai 2015 Nei, det ser ikke sånn ut. Jeg kan ikke huske å ha sett deg be folk som er skeptisk til asylsøkere eller muslimske innvandrere om å flytte til Japan, for å si det sånn. AB er negativ mot alle innvandrere. Dette er ekstremt og på ingen måte sammenlignbart med de som er kritiske til noen mer problematiske grupper innvandrere. Altså, du bør lære deg å se forskjell mellom alle og noen, mellom ekstremt og moderat. For meg er det samme om man har en sterk mening om alle innvandrere (enten at alle skal inn eller at alle skal ut), men aksepterer bedre de moderate (både at noen skal ut og at noen skal inn). Forresten: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Er-du-en-ekte-Frp-velger-8002008.html Du er neppe noen overbevist Frp-velger, men enig i noe av det partiet står for. Så jeg håper dette spørsmålet er avklart en gang for alle.
Gjest Vampen Skrevet 2. mai 2015 #40 Skrevet 2. mai 2015 AB er negativ mot alle innvandrere. Dette er ekstremt og på ingen måte sammenlignbart med de som er kritiske til noen mer problematiske grupper innvandrere. Altså, du bør lære deg å se forskjell mellom alle og noen, mellom ekstremt og moderat. For meg er det samme om man har en sterk mening om alle innvandrere (enten at alle skal inn eller at alle skal ut), men aksepterer bedre de moderate (både at noen skal ut og at noen skal inn). Forresten: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Er-du-en-ekte-Frp-velger-8002008.html Du er neppe noen overbevist Frp-velger, men enig i noe av det partiet står for. Så jeg håper dette spørsmålet er avklart en gang for alle. Ja? Hvorfor er det verre å være kritisk til alle innvandrere, enn noen? De av dere som har sett dere ut noen "problematiske grupper" dømmer også alle i de utvalgte gruppene, ikke bare noen. Og jeg vil også si at dere virker mer ekstrem i retorikken enn det AB gjør her. Og dere har jo også mulighet til å flytte om dere ikke liker utviklingen her. Japan tar sikkert ikke i mot så mange av disse problematiske gruppene. Vurdert å dra dit? Du har jo til og med mulighet til å dra til ditt eget hjemland, så slipper du både AP og de problematiske gruppene. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå