Gå til innhold

Folk som fester hver bidige helg når de er 30++


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whatevz

Ikke noe problem det. Men om de drikker seg møkka dritings hver helg så hadde ikke personen vært noe for meg. Man kan fint dra ut hver helg å drikke hver helg og komme i godformen uten å være skitings. Jeg er ikke så ofte ute på byen for jeg er så sliten etter jobb og det er godt å slappe av med venner hjemme med vin og film osv. Men tar meg gjerne en tur på bar! Diskotek er ikke noe for meg lengre. Mest fordi jeg merker at de fleste er 10 år yngre, og jeg liker ikke musikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du helt vet hva empati er, isåfall. Modenhet er et karaktertrekk du må vurdere på sinnelag, og det er ganske umulig å generell basis. "Hvis du gjør slik, så er det fordi du føler sånn" er en feilslutning som nærmest krever manglende empati.

Tror du er inne i feil tråd.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk på 30+ må få feste så mye de vil.Men flatfylla hver helg kan tyde på at de er alkoholikere. Hadde aldri blitt kjæreste med en sånn type.

Det jeg reagerer mest på,er alenemødre som setter bort barna i helgene for å feste og jakte på nye mannfolk. Kjenner en sånn,og nesten hver helg er det statusoppdateringer på fbook av typen "party i helga", "vors hos xxxx" "gleder meg til fest i morgen" osv....Synes veldig synd i datteren hennes.En 10-åring skal slippe en mor som fester nesten hver helg.

Anonymous poster hash: f01fa...20e

Kjenner en sånn og så skjærer du alle over en kam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en sånn og så skjærer du alle over en kam?

Vet om mange slike.

Har hørt mannfolk si at alenemødre er enkle å få på rygg siden de er helt desperate og mister alle hemninger i alderen 30+++

Anonymous poster hash: f01fa...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre hva de vil, personlig kunne jeg ønske jeg kunne feste hver helg, men nå i 30 årene blir jeg så dårlig dagen derpå at jeg ligger rett ut i minst 24 timer etterpå :fnise: Så det blir mer kvalitet fremfor kvantitet, altså en god fest/tur på byen en gang i blandt.

Det handler nok også litt om prioriteringer. Jeg har nok festet i fra meg føler jeg, så det er ikke like naturlig lengre å tiltrekkes av festløver.



Anonymous poster hash: 33a00...a8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange slike.

Har hørt mannfolk si at alenemødre er enkle å få på rygg siden de er helt desperate og mister alle hemninger i alderen 30+++

Anonymous poster hash: f01fa...20e

Vel, vet om mange menn i alderen 30+++ som er veldig enkle å blakke ut på byen pga de er desperate etter å få noen på rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vet om mange menn i alderen 30+++ som er veldig enkle å blakke ut på byen pga de er desperate etter å få noen på rygg.

Eventuelt har de grei nok økonomi til å ikke være gjerrigknarker på byen (de få gangene i året de drar ut).

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vet om mange menn i alderen 30+++ som er veldig enkle å blakke ut på byen pga de er desperate etter å få noen på rygg.

Ja,det er det absolutt.

Anonymous poster hash: f01fa...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kanskje hjulpet å definere hva man mener med "festing" da det kan være ganske individuelt hva man legger i det. For noen er det en kveld med middag, kanskje kino og noen øl på på pub. For andre er det en mellomting og for andre igjen så er det monsterfylla med vors, byen, nachspiel og potensiell oppvåkning hos andre enn seg selv eller utendørs.



Anonymous poster hash: dec7c...018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt har de grei nok økonomi til å ikke være gjerrigknarker på byen (de få gangene i året de drar ut).

Mannfolk det? Huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...