Gå til innhold

Folk som fester hver bidige helg når de er 30++


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer også på hva ts mener med festing. Festing for meg er skikkelig hæla i taket, utfoldelse av dansemoves evt synging og skråling. Jeg er over 30 og har barn, noen ganger i året er jeg ute med venninner og danser, hører på band, kanskje vi til og med møtes hjemme og setter på Ravi og DJ Løv siden det var vår godsang i gamle dager. Wooo, parteeey ;)

Antar ts er ute etter å provosere

Anonymous poster hash: 8ef95...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tolket det litt som at TS tenkte på om dere ville gått inn i et forhold med noen som festet hver fredag og lørdag og som var over 30 år... mulig jeg er helt på viddene. Anonymous poster hash: 4ae28...37b

ja var vel egentlig det jeg mente. Ts

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses skal man bare gi opp livet og all moro fordi man har bikka 30 år? Hva er det for en kjip livsfilosofi da?

Jeg er over 40 og er veldig ofte sosial i helgene. Og - hold på hatten - til og med i ukedagene. Da kan jeg gå på et mindre sted og ta en øl eller litt vin, skravle med venner, og bare se hva kvelden bringer. Oftest går vi på en eller annen konsert og tar en øl elle to til der. Noen ganger reiser vi hjem når konserten er over, mens andre ganger går vi ut på første og beste utested og drikker litt mer. Vi drikker oss aldri drita, men kan vel ikke akkurat si at vi er edru heller.

Kunne ikke tenke meg å date en som aldri vil ut i helgene. Som heller vil sitte hjemme på sofaen og se på Netflix hele helgen. Det skjer ikke. Jeg vil oppleve livet og møte folk.

PS: Og selv om jeg fester, så rekker jeg fint å bruke helgene på andre ting også ;)



Anonymous poster hash: 51c58...169
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses skal man bare gi opp livet og all moro fordi man har bikka 30 år? Hva er det for en kjip livsfilosofi da? Jeg er over 40 og er veldig ofte sosial i helgene. Og - hold på hatten - til og med i ukedagene. Da kan jeg gå på et mindre sted og ta en øl eller litt vin, skravle med venner, og bare se hva kvelden bringer. Oftest går vi på en eller annen konsert og tar en øl elle to til der. Noen ganger reiser vi hjem når konserten er over, mens andre ganger går vi ut på første og beste utested og drikker litt mer. Vi drikker oss aldri drita, men kan vel ikke akkurat si at vi er edru heller. Kunne ikke tenke meg å date en som aldri vil ut i helgene. Som heller vil sitte hjemme på sofaen og se på Netflix hele helgen. Det skjer ikke. Jeg vil oppleve livet og møte folk. PS: Og selv om jeg fester, så rekker jeg fint å bruke helgene på andre ting også ;)Anonymous poster hash: 51c58...169

ja var ikke et angrep på deg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor de skal være uansvarlige, det går da ikke utover noen.

er vel kanskje mentaliteten til en person som fester mye jeg tenker over, og personens evne til å kunne ha rolige helger. Som feks det å ha barn.

Jeg drikker ikke mye selv og merker jeg blir skeptisk til mennesker som gjør det og ikke kan ha det gøy eller trivelig uten alkohol.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kanskje mentaliteten til en person som fester mye jeg tenker over, og personens evne til å kunne ha rolige helger. Som feks det å ha barn.

Jeg drikker ikke mye selv og merker jeg blir skeptisk til mennesker som gjør det og ikke kan ha det gøy eller trivelig uten alkohol.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Om det er røplefyll du tenker på, så kan jeg skjønne du er skeptisk. Men det har ingen ting med alder å gjøre. Rølpefyll er teit uansett alder. Men unge folk har ikke helt lært seg grensene og ender fortere på rølpefylla, enn de med litt mer erfaring. Om man bevisst oppsøker rølpefyll og drikker med tanke på å bli så kanakas at de glemmer alt, så er ikke det attraktivt uansett.

Men folk som fester og er sosiale, er jo ikke unormalt. Heller en som foretrekker en god fest i helgene, enn en som heller vil steke vafler og se på TV.

Anonymous poster hash: 51c58...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er røplefyll du tenker på, så kan jeg skjønne du er skeptisk. Men det har ingen ting med alder å gjøre. Rølpefyll er teit uansett alder. Men unge folk har ikke helt lært seg grensene og ender fortere på rølpefylla, enn de med litt mer erfaring. Om man bevisst oppsøker rølpefyll og drikker med tanke på å bli så kanakas at de glemmer alt, så er ikke det attraktivt uansett. Men folk som fester og er sosiale, er jo ikke unormalt. Heller en som foretrekker en god fest i helgene, enn en som heller vil steke vafler og se på TV. Anonymous poster hash: 51c58...169

Ja er enig i det, men er folk ute blir dem ofte kanakas etter min erfaring.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk for bruke helgene sine slik de selv ønsker, så lenge det ikke går ut over familie/jobb eller andre viktige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er enig i det, men er folk ute blir dem ofte kanakas etter min erfaring.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Da har du enten en veldig lav tolleranse for hva som kalles rølp, eller så har du helt feil venner. Men det kommer vel litt an på hvor i landet du bor. I Oslo er i hvert fall ikke rølpefyll normalt..

Anonymous poster hash: 51c58...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du enten en veldig lav tolleranse for hva som kalles rølp, eller så har du helt feil venner. Men det kommer vel litt an på hvor i landet du bor. I Oslo er i hvert fall ikke rølpefyll normalt.. Anonymous poster hash: 51c58...169

jeg har ikke nevnt noe om mine venner i denne tråden og det er heller ikke poenget. Men ser det er lite meninger å spore om emnet.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30+ og fester hver helg ser jeg ned på. Har de barn i tillegg, og fester hver helg mens ungene er satt vekk hos besteforeldre etc, ser jeg på som meget ille. Lavt. Enkelte blir aldri voksne, og klarer ikke å ha det gøy uten fyll.

Anonymous poster hash: 80060...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært så grisegira på fylla selv, verken som 20- eller 30-åring, men det eneste umodne her er min forhenværende holdning om at å feste er et tegn på umodenhet. Folk må få gjør det de liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke nevnt noe om mine venner i denne tråden og det er heller ikke poenget. Men ser det er lite meninger å spore om emnet.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Det er jo litt relevant iom. du ser ut til å mene at alle som fester ender opp drita. Akkurat det er en meeeget smal observasjon vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan da vel for søren feste uten å bli dritings! :hoho:

Om du skulle finne ut hvordan, kunne du være så snill å poste det her på denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle finne ut hvordan, kunne du være så snill å poste det her på denne tråden?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt relevant iom. du ser ut til å mene at alle som fester ender opp drita. Akkurat det er en meeeget smal observasjon vil jeg si.

Hmm, ja du sier noe, men når jeg tenker meg om er det kanskje fordi de få gangene jeg selv drikker så ender jeg opp rimelig full.

Vennene mine er nok også litt samme typen.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dette? Jeg personlig synes det blir for mye, da spesielt alkohol. Tenker også at de er litt uansvarlige og umodne? Jeg ville ikke gått inn i et forhold med noen som holdt på slik, men det er kanskje fordi jeg er veldig rolig selv og koser meg uten alkohol.

Anonymous poster hash: 3e4de...4ed

Da er vel ikke disse menneskene noe for deg. Du må heller lete andre steder, tenker jeg. :)

De er nok ikke uansvarlige og umodne, men de liker vel å ta seg en fest når helga kommer, og det må de får litt til om de ønsker.

Ingen er vi lik, og alle har forskjellige ønsker og lyster her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...