Gå til innhold

Er 97 kilo veldig mye?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så legg ut et bilde der du skjuler ansiktet da.

Jeg har null tro på at en med din høyde og vekt ser slank ut inntil det motsatte er bevist.

Anonymous poster hash: 39069...8cf

Jeg legger ikke ut bilde av meg selv på nettet.

Jeg har vel ikke sagt noe om at jeg ser slank ut? Da må du lese innlegget en gang til og ikke la fordommene dine styre oppfattelsen av innlegget. Jeg sier at folk tipper jeg veier 80 kg. Deal with it and move on!

Anonymous poster hash: c11f8...c21

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo litt hvor jeg sjopper. Jeg bruker 48 i topper (store pupper) (lindex)og 46 i bukser (lindex, HM, asos). I kjoler bruker jeg 46/xl. Jeg bruker feks XL i HM sine basic t-skjorter. De er store nok til meg, og de ser ikke ut som pølseskinn på meg.

Anonymous poster hash: c11f8...c21

*shopper, selvsagt ;)

Anonymous poster hash: c11f8...c21

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo litt hvor jeg sjopper. Jeg bruker 48 i topper (store pupper) (lindex)og 46 i bukser (lindex, HM, asos). I kjoler bruker jeg 46/xl. Jeg bruker feks XL i HM sine basic t-skjorter. De er store nok til meg, og de ser ikke ut som pølseskinn på meg.

Anonymous poster hash: c11f8...c21

Men da ser du ikke ut som du veier 80 kg. Jeg bruker M og 38/40 i topper og L/44 i bukser, og M/40/42 i kjoler. Så du bruker jo en del større størrelser enn meg.

Anonymous poster hash: 4e260...d80

Skrevet

Jeg er 180cm og var 100kg før, fikk høre at jeg var feit og ser det på bilder nå at jeg var det, selv om jeg selv ikke trodde det var så ille da.

AnonymBruker
Skrevet

Men da ser du ikke ut som du veier 80 kg. Jeg bruker M og 38/40 i topper og L/44 i bukser, og M/40/42 i kjoler. Så du bruker jo en del større størrelser enn meg.

Anonymous poster hash: 4e260...d80

mhm, og dine kilo er nøyaktig fordelt likt som mine?

Du vet selv at to personer som veier 80 kg ikke ser like ut i kroppen, eller kanskje ikke med tanke på innlegget ditt

Anonymous poster hash: c11f8...c21

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Da har du en BMI på 39 og kvalifiserer for fedme klasse 2 (av 3), så om legen ikke tok opp helsefarene ved dette, sviktet han litt som lege.

Anonymous poster hash: 57bb5...326

BMI er tross alt et tøysemål.

Denne mannen har en BMI på over 40 på dette bildet og 46 utenom sesongen. Det er få som har så lav fettprosent som dette.

2179_Jay_Cutler.jpg

Endret av Charlie.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

mhm, og dine kilo er nøyaktig fordelt likt som mine?

Du vet selv at to personer som veier 80 kg ikke ser like ut i kroppen, eller kanskje ikke med tanke på innlegget ditt

Anonymous poster hash: c11f8...c21

Jeg bruker jo betraktelig mindre størrelse enn deg på overkroppen, og mindre størrelser enn deg på underkroppen også. Jeg veier 80 kg. Du påstår at det ser ut som du veier 80 kg. Men det kan du jo ikke, da du må bruke mye større størrelser enn en som er 80 kg og like høy.

Selvfølgelig er jeg klar over at man har forskjellig kroppsform.

Anonymous poster hash: 4e260...d80

Gjest HeiHade
Skrevet

BMI er tross alt et tøysemål.

Denne mannen har en BMI på over 40 på dette bildet og 46 utenom sesongen. Det er få som har så lav fettprosent som dette.

2179_Jay_Cutler.jpg

Et tøysemål for unntakene, ja. For folk flest er det en rimelig troverdig måte å regne ut sunn vekt på. Eller vil du påstå at folk flest er som denne mannen her?

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

BMI er tross alt et tøysemål.

Denne mannen har en BMI på over 40 på dette bildet og 46 utenom sesongen. Det er få som har så lav fettprosent som dette.

2179_Jay_Cutler.jpg

Vi snakker om en kvinne, ikke en steroide-junkie ;) Og da er det tross alt en ganske høy vekt fordelt over en kort høyde (100 kg/160 cm).

Anonymous poster hash: 57bb5...326

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker jo betraktelig mindre størrelse enn deg på overkroppen, og mindre størrelser enn deg på underkroppen også. Jeg veier 80 kg. Du påstår at det ser ut som du veier 80 kg. Men det kan du jo ikke, da du må bruke mye større størrelser enn en som er 80 kg og like høy.

Selvfølgelig er jeg klar over at man har forskjellig kroppsform.

Anonymous poster hash: 4e260...d80

Jeg kan garantere at du ikke har like store pupper som meg! Da er det naturlig at jeg drar mer stoff på overkroppen. Ergo må jeg ha større størrelse. Jeg har og en rumpe som drar ganske mye. Jeg har store muskler som veier mer enn fett.

Som sagt velg å tro meg eller drit i det.

Kos dere videre med diskusjonen

Anonymous poster hash: c11f8...c21

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker om en kvinne, ikke en steroide-junkie ;) Og da er det tross alt en ganske høy vekt fordelt over en kort høyde (100 kg/160 cm).Anonymous poster hash: 57bb5...326

Eller Hulken...

Anonymous poster hash: 57bb5...326

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du ikke er full av muskler så er du 20-25 kg overvektig.



Anonymous poster hash: 144e5...e2c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 høy og er 100 kg. Vekten min er jevnt fordelt og det er få som tror meg når jeg sier jeg er 100 kg. De fleste tipper på ca 80 kg.

Anonymous poster hash: c11f8...c21

De fleste er høflige og tipper mindre enn de mener.

Anonymous poster hash: 144e5...e2c

  • Liker 3
Skrevet

Et tøysemål for unntakene, ja. For folk flest er det en rimelig troverdig måte å regne ut sunn vekt på. Eller vil du påstå at folk flest er som denne mannen her?

For en stor folkegruppe (f.eks. et land) vil det kunne si noe om overvekt. For enkeltpersoner er det bare tull. En person med BMI på 30 kan godt være sunnere og ha lavere fettprosent enn en person med BMI på 20.

Ingen vil påstå at han er som folk flest.

  • Liker 4
Skrevet

Jeg er 175 og veide 96 kg.

Jeg var da rett å slett feit.

Jeg trodde ikke det selv da. Tror man blir litt blind. Nå blir jeg dårlig når jeg ser bildene.

Med mindre du er body builder så er du overvektig når du nærmer deg 3 siffra. Eller 2 meter lang da :)

Skrevet

Nei det er sant, hun er ikke feit, men smellfeit

Anonymous poster hash: 48018...77d

Hvis du tror dét er smellfeit... :ler: Kjære deg, du må ta deg en tur til legen og be han om ny virkelighetsoppfatning. For din er dessverre komplett ødelagt.

Dette er smellfeit: http://www.dailymail.co.uk/health/article-2161976/Obesity-crisis-The-110-000-super-obese-patients-cost-NHS-450m-year.htmlHun veier antagelig over 200 kg. 63 stone sier de i artikkelen,

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker om en kvinne, ikke en steroide-junkie ;) Og da er det tross alt en ganske høy vekt fordelt over en kort høyde (100 kg/160 cm).

Anonymous poster hash: 57bb5...326

Hvis du snakker om ts i denne tråden, er det en mann.

Anonymous poster hash: 4bb0b...981

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du snakker om ts i denne tråden, er det en mann. Anonymous poster hash: 4bb0b...981

Tråden utviklet seg til å handle om henne som er 160 cm, 100 kg, men som mener hun ser ganske slank ut...

Anonymous poster hash: 57bb5...326

Gjest Blubberella
Skrevet

Veier cirka 97 kilo om morgenen. Min høyde er 174 cm. Veit at dette er en del over grensen ifølge BMI-kalkulatoren. Samtidig føler jeg ikke at det er kjempemye. Noe mage har jeg, det skal jeg innrømme. Men føler ikke at jeg har så ekstremt mye overflødig fett på kroppen at det kvalifiserer til betegnelsen feit. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 52cf5...c8f

Jeg er 176 og veide på det meste 101 kg, men har nå gått ned til 95. Jeg er såpass ærlig at jeg ser jeg er tjukk og BMI'en min er i kategorien fedme. Men jeg har kiloene ganske greit plassert så jeg føler meg ikke helt fettbolle, bare tjukk og overvektig. Selv om jeg av og til tenker på utseendet er jeg likevel mest opptatt av å bli sunnere og få bedre kondis, og få ned blodtrykket mitt. Jeg er mye mer redd for helsa enn for hva andre måtte mene om kroppen min.

Man velger selv om man vil ha den kroppen man har eller om man vil gjøre noe med den. Hvis du er i tvil, spør legen din.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan garantere at du ikke har like store pupper som meg! Da er det naturlig at jeg drar mer stoff på overkroppen. Ergo må jeg ha større størrelse. Jeg har og en rumpe som drar ganske mye. Jeg har store muskler som veier mer enn fett.

Som sagt velg å tro meg eller drit i det.

Kos dere videre med diskusjonen

Anonymous poster hash: c11f8...c21

Men det ser ikke ut som du veier 20 kg mindre enn du gjør. Du er større enn en som veier 80 kg. Folk sier bare det for å være snille mot deg. Godt mulig det ikke ser ut som du veier så mye som 100, men ikke 20 kg mindre.

Jeg har helt sikkert ikke like store pupper som deg, jeg bruker 70H, og måler jeg magen min rundt der navlen min er, så er jeg 75 cm. Er temmelig sikker på at det er ikke du. Har en stor rompe jeg og.

Du kommer med rare unnskyldninger for hvorfor det skal se ut som du er like liten/stor som meg. Men du er større enn meg, og ser større ut.

Anonymous poster hash: 4e260...d80

  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...