AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Veier cirka 97 kilo om morgenen. Min høyde er 174 cm. Veit at dette er en del over grensen ifølge BMI-kalkulatoren. Samtidig føler jeg ikke at det er kjempemye. Noe mage har jeg, det skal jeg innrømme. Men føler ikke at jeg har så ekstremt mye overflødig fett på kroppen at det kvalifiserer til betegnelsen feit. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 52cf5...c8f
FruHudson Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Jeg hadde følt meg veldig feit hadde jeg veid 97 kg. Jeg er 178 cm høy. 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Det er endel vekt til din høyde.... Selv veide jeg 83kg da jeg var høygravid, og hadde lagt på meg 29kg... og jeg er 172 høy. Hatet å være så tung, men heldigvis rant kiloene av da ungen var ute. Kanskje du har sett deg blind i speilet? At du tror du er lettere enn hva du er? Anonymous poster hash: 39069...8cf
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Det er endel vekt til din høyde.... Selv veide jeg 83kg da jeg var høygravid, og hadde lagt på meg 29kg... og jeg er 172 høy. Hatet å være så tung, men heldigvis rant kiloene av da ungen var ute. Kanskje du har sett deg blind i speilet? At du tror du er lettere enn hva du er? Anonymous poster hash: 39069...8cf Har faktisk gått på vekta og kontrollert at det stemmer. Er for øvrig mann. Anonymous poster hash: 52cf5...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Man ser seg ofte blind i speilet, som det sies. Jeg har samme høyde (174) og veier nå 60 kg. Jeg veide 75 kg for to år siden, men så ikke selv hvor mye det var. Men på bilder er det ganske tydelig. Buksene jeg brukte da, henger ikke oppe en gang, og er kjempevide rundt bena. Hadde jeg veid 97 kg (som kvinne) så hadde jeg absolutt endret kosthold og blitt mer fysisk aktiv.Anonymous poster hash: 57bb5...326 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Jeg veide 96 kg en stund, følte meg feit. Er 196 cm høy! Anonymous poster hash: 167d8...6d9
Auri Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 (endret) Kommer helt ann på hvordan vekta ligger. Jeg er 170 høy og veier for tida 101, og jeg er tjukk. Denne jenta (Georgina bak bloggen FullerFigureFullerBust) er like høy som meg, og veier nå rett under 100 kilo, og jeg ser ikke på henne som feit: http://fullerfigurefullerbust.com/2015/04/14/elomi-swimwear-from-lazeme/ Det har altså med hvordan vekt er fordelt. Jeg har endel mage, store lår, legger som er mye mindre enn lårene, ikke mye former/timeglass, og flabby overarmer. Mens Georgina har en mye bedre proposjonert figur, og ser derfor ikke tjukk ut på den vekta. Synes jeg, da. Endret 24. april 2015 av Auri
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Det er vel i rent høyde-/vektforhold ikke bare i kategorien overvekt, men rett og slett over i kategorien fedme. Når det er sagt vet jeg ikke hvordan du er satt sammen eller trent, og det er mulig det i hvert fall ikke ser så ille ut. Det er mer enn det bør være uansett både estetisk og helsemessig, såpass ærlig må man kunne være, men det er klart det ikke trenger å bety så veldig mye hvis du uansett trives med deg selv som nå. Du er voksen, så det må du få avgjøre og kjenne på selv. Anonymous poster hash: 3e2e4...952 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Kommer helt ann på hvordan vekta ligger. Jeg er 170 høy og veier for tida 101, og jeg er tjukk. Denne jenta (Georgina bak bloggen FullerFigureFullerBust) er like høy som meg, og veier nå rett under 100 kilo, og jeg ser ikke på henne som feit: http://fullerfigurefullerbust.com/2015/04/14/elomi-swimwear-from-lazeme/ Det har altså med hvordan vekt er fordelt. Jeg har endel mage, store lår, legger som er mye mindre enn lårene, ikke mye former/timeglass, og flabby overarmer. Mens Georgina har en mye bedre proposjonert figur, og ser derfor ikke tjukk ut på den vekta. Synes jeg, da. Jeg er 160 høy og er 100 kg. Vekten min er jevnt fordelt og det er få som tror meg når jeg sier jeg er 100 kg. De fleste tipper på ca 80 kg. Anonymous poster hash: c11f8...c21
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Jeg er 160 høy og er 100 kg. Vekten min er jevnt fordelt og det er få som tror meg når jeg sier jeg er 100 kg. De fleste tipper på ca 80 kg. Anonymous poster hash: c11f8...c21 De fleste som tipper vekt eller alder pleier å legge seg et godt stykke under det de tror... Det er fint å være fornøyd med kroppen sin, men i noen tilfeller er det ikke bare "litt ekstra her og der" men direkte skadelig.Anonymous poster hash: f0dd8...8b7 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 Kommer helt ann på hvordan vekta ligger. Jeg er 170 høy og veier for tida 101, og jeg er tjukk. Denne jenta (Georgina bak bloggen FullerFigureFullerBust) er like høy som meg, og veier nå rett under 100 kilo, og jeg ser ikke på henne som feit: http://fullerfigurefullerbust.com/2015/04/14/elomi-swimwear-from-lazeme/ Det har altså med hvordan vekt er fordelt. Jeg har endel mage, store lår, legger som er mye mindre enn lårene, ikke mye former/timeglass, og flabby overarmer. Mens Georgina har en mye bedre proposjonert figur, og ser derfor ikke tjukk ut på den vekta. Synes jeg, da. Nei det er sant, hun er ikke feit, men smellfeit Anonymous poster hash: 48018...77d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #12 Skrevet 24. april 2015 De fleste som tipper vekt eller alder pleier å legge seg et godt stykke under det de tror... Det er fint å være fornøyd med kroppen sin, men i noen tilfeller er det ikke bare "litt ekstra her og der" men direkte skadelig.Anonymous poster hash: f0dd8...8b7 Nå var en av de som tippet legen min da. Jeg velger å stole på det han sa. Og, jo, min vekt er jevnt fordelt. Du ville aldri trodd jeg veier 100 kg om du så meg. Så kan du velge å tro på det eller ikke. Anonymous poster hash: c11f8...c21
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #13 Skrevet 24. april 2015 Nå var en av de som tippet legen min da. Jeg velger å stole på det han sa. Og, jo, min vekt er jevnt fordelt. Du ville aldri trodd jeg veier 100 kg om du så meg. Så kan du velge å tro på det eller ikke. Anonymous poster hash: c11f8...c21 Da har du en BMI på 39 og kvalifiserer for fedme klasse 2 (av 3), så om legen ikke tok opp helsefarene ved dette, sviktet han litt som lege. Anonymous poster hash: 57bb5...326 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #14 Skrevet 24. april 2015 Nå var en av de som tippet legen min da. Jeg velger å stole på det han sa. Og, jo, min vekt er jevnt fordelt. Du ville aldri trodd jeg veier 100 kg om du så meg. Så kan du velge å tro på det eller ikke. Anonymous poster hash: c11f8...c21 Da har han sikkert gjettet 98. Du kan ikke komme med slike påstander uten bilde Anonymous poster hash: 48018...77d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Jeg er 160 høy og er 100 kg. Vekten min er jevnt fordelt og det er få som tror meg når jeg sier jeg er 100 kg. De fleste tipper på ca 80 kg. Anonymous poster hash: c11f8...c21 Hvilken størrelse bruker du i klær? Jeg er samme høyde og veier 80 kg, og synes jeg er alt for stor. Anonymous poster hash: 4e260...d80
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #16 Skrevet 24. april 2015 Jeg er 160 høy og er 100 kg. Vekten min er jevnt fordelt og det er få som tror meg når jeg sier jeg er 100 kg. De fleste tipper på ca 80 kg. Anonymous poster hash: c11f8...c21 Jeg tviler sterkt på at legen din trodde du var slankere. 100kg fordelt på 160cm er mye! Anonymous poster hash: 39069...8cf
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #17 Skrevet 24. april 2015 Jeg tenker at vekt og høyde ikke forteller alt. Vekten kan være meste fett eller mest muskler, eller en jevn fordeling. Bmi kan vise til ekstrem fedme hos topptrente, sterke personer, som bærer sin vekt i muskler. Anonymous poster hash: 1d695...f29 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #18 Skrevet 24. april 2015 Da har han sikkert gjettet 98. Du kan ikke komme med slike påstander uten bildeAnonymous poster hash: 48018...77d Ja, han gjettet 80, men mente 98. Er det mulig?? Og du kan ikke komme med slike påstander uten å ha sett meg. Som sagt, velg å tro meg eller ikke. Jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye om at en anonymbruker på nettet ikke tror på meg Anonymous poster hash: c11f8...c21
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #19 Skrevet 24. april 2015 Ja, han gjettet 80, men mente 98. Er det mulig?? Og du kan ikke komme med slike påstander uten å ha sett meg. Som sagt, velg å tro meg eller ikke. Jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye om at en anonymbruker på nettet ikke tror på meg Anonymous poster hash: c11f8...c21 Så legg ut et bilde der du skjuler ansiktet da. Jeg har null tro på at en med din høyde og vekt ser slank ut inntil det motsatte er bevist. Anonymous poster hash: 39069...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #20 Skrevet 24. april 2015 Hvilken størrelse bruker du i klær? Jeg er samme høyde og veier 80 kg, og synes jeg er alt for stor. Anonymous poster hash: 4e260...d80 Det spørs jo litt hvor jeg sjopper. Jeg bruker 48 i topper (store pupper) (lindex)og 46 i bukser (lindex, HM, asos). I kjoler bruker jeg 46/xl. Jeg bruker feks XL i HM sine basic t-skjorter. De er store nok til meg, og de ser ikke ut som pølseskinn på meg. Anonymous poster hash: c11f8...c21 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå