Gå til innhold

Spørre om å sitte på med sjefen til jobb?


enavdem

Anbefalte innlegg

Sjefen hadde tilbudt seg det om det var ok tenker nå jeg. Har selv sittet på med min tidligere (kvinnelige om det har noe å si) sjef ved noen anledninger, men da har henne og tilbudt seg det.

hm, ja, skjønner. Men... Tror jeg skal prøve meg ved neste kurs i hvert fall ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde synes det var vanskelig å forholde meg til spørsmål om de ansatte begynte å spørre meg om å få sitte på til/fra jobb eller kurs. Klart det er kiipt å si nei..samtidig så blir det fort en vane og selvfølge om dette gjentar seg flere ganger. Hadde nok vært lettere om det var noen som normalt sett kjørte selv, men f.eks hadde bilen på verksted denne gangen eller lignende. I tillegg har jeg som leder ofte lenger og heftigere dager på jobb enn de fleste ansatte, og for meg er bilturen hjem en etterlengtet alenetid for å slappe av og oppsummere dagen.

Ang at kollegaer også er sammen på fritiden så er dette veldig normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på med sjefen og sjefen har sitter på med meg. Og jeg har sittet på med kolleger, og omvendt. Men det er fordi det er lite og ingenting kollektivtrafikk her, og har man bilen på verksted en dag så må man enten haike med en kollega eller ta taxi. Da er valget enkelt. Men vi samkjører kun når det er nødvendig, ikke i tide og utide.

Ville nok ikke haiket med sjefen hvis jeg ikke kunne gjengjelde tjenesten en annen gang om sjefen trengte skyss.

Anonymous poster hash: 20bed...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde synes det var vanskelig å forholde meg til spørsmål om de ansatte begynte å spørre meg om å få sitte på til/fra jobb eller kurs. Klart det er kiipt å si nei..samtidig så blir det fort en vane og selvfølge om dette gjentar seg flere ganger. Hadde nok vært lettere om det var noen som normalt sett kjørte selv, men f.eks hadde bilen på verksted denne gangen eller lignende. I tillegg har jeg som leder ofte lenger og heftigere dager på jobb enn de fleste ansatte, og for meg er bilturen hjem en etterlengtet alenetid for å slappe av og oppsummere dagen.

Ang at kollegaer også er sammen på fritiden så er dette veldig normalt :)

Skjønner veldig godt det du sier her... Godt å få en mening fra dere ledere også, anser det som mest verdifult når det kommer til hovedspørsmålet mitt i hvertfall. Jeg selv synes jo den alenetiden er vanvittig deilig etter jobb, så den forstår jeg mer enn 100%.

Men så deilig, ser at det ang. kollegaer er noe alle svarer veldig likt på her! God bekreftelse.

Jeg har sittet på med sjefen og sjefen har sitter på med meg. Og jeg har sittet på med kolleger, og omvendt. Men det er fordi det er lite og ingenting kollektivtrafikk her, og har man bilen på verksted en dag så må man enten haike med en kollega eller ta taxi. Da er valget enkelt. Men vi samkjører kun når det er nødvendig, ikke i tide og utide.

Ville nok ikke haiket med sjefen hvis jeg ikke kunne gjengjelde tjenesten en annen gang om sjefen trengte skyss.

Anonymous poster hash: 20bed...bc8

Ser den, absolutt. Kan ikke gjengjelde tjenesten, det eneste jeg har å tilby er penger turen i seg selv ville kostet med kollektiv f.eks.

Men ja, tror jeg har landa på å la vær ! Kanskje en sjelden gang hvis det er rått seint, at jeg spør om å få sitte på etter kurs, men vil nok helst foretrukket å bli henta av samboer eller tog uansett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...