Scherbatsky Skrevet 2. mars 2016 #81 Skrevet 2. mars 2016 19 timer siden, Haugenjenta skrev: Sett første episoden, og jeg er smått usikker på om jeg orker se resten. Likte "Full House" bedre, men nå har det gått noen år og da så.. Gøy å se det igjen, for all del, det ble bare så.. Jeg vet ikke.. Påtatt? Jeg syntes ærlig talt første episode var ganske klein. Surfet bare på referanser til "gamle dager". Som også sikkert var meningen. Men jeg synes ærlig talt at serien tok seg opp for hver episode, når de fant seg selv og ikke skulle gi honnør til Full House hele tiden. Originalen var jo full av prekener, nyversjonen har mindre av det. Han lille fyren som spiller Max er jo ett funn, og Kimmy er samme rare, fine Kimmy. Man må jo også ta serien for det den er. Den skal rett og slett ikke være genial, intelligent, godt sammensatt humor. Den er type "Godt for sjela", "kyllingsuppe"-serie som jeg liker å kalle det. Kos, rett og slett. Og jeg koste meg, så hele på en kveld, og følte ikke at den prøvde å være noe annet enn det den var heller. Noen serier trenger ikke være mer enn bare hyggelig, lettbeint underholdning, jeg ser nok av serier jeg lærer av eller som underholder på en annen måte. Liker variasjon i TV-livet mitt 4
Basil Skrevet 2. mars 2016 #82 Skrevet 2. mars 2016 Elsker full House! Og digget å se igjen alle skuespillererne. Det er nok meningen å gjøre det kleint og dra røde tråder fra gamle full House til nye full House. Digger det uansett hvor dårlig handlingen er 😀👍 1
Frøken.stille Skrevet 2. mars 2016 #83 Skrevet 2. mars 2016 Sett første episode, jeg syns det var litt kleint jeg... Kan ikke huske at den gamle versjonen var fylt med så dårlig/klein skuespill 1
Scherbatsky Skrevet 2. mars 2016 #84 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, Frøken.stille skrev: Sett første episode, jeg syns det var litt kleint jeg... Kan ikke huske at den gamle versjonen var fylt med så dårlig/klein skuespill Jupp. Det var den Det var vel sjarmen :D 1
Lulu21 Skrevet 2. mars 2016 #85 Skrevet 2. mars 2016 Sett hele. Bra var det ikke akkurat, men tok meg selv i å sitte å smile gjennom hele serien. Syns nok mest at det var koselig å se på. Lo godt og høyt noen ganger også, så jeg lot meg i hvertfall underholde tydeligvis 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #86 Skrevet 2. mars 2016 27 minutter siden, Lulu21 skrev: Sett hele. Bra var det ikke akkurat, men tok meg selv i å sitte å smile gjennom hele serien. Syns nok mest at det var koselig å se på. Lo godt og høyt noen ganger også, så jeg lot meg i hvertfall underholde tydeligvis Hva skjedde med DJs mann? Bare lest i beskrivelsen av serien at hun var blitt enke. Anonymkode: 6be90...940
Basil Skrevet 2. mars 2016 #87 Skrevet 2. mars 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med DJs mann? Bare lest i beskrivelsen av serien at hun var blitt enke. Anonymkode: 6be90...940 Han var brannmann og døde visst på jobb.
Lulu21 Skrevet 2. mars 2016 #88 Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med DJs mann? Bare lest i beskrivelsen av serien at hun var blitt enke. Anonymkode: 6be90...940 Det personen under her svarte. Han var brannmann og døde da han var på jobb.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #89 Skrevet 2. mars 2016 Føles ut som om jeg ser på en serie ment for barn, bare at den er ment for voksne. Så merkelig- Alle oppfører seg på barne-tv-aktig måte Anonymkode: 0db69...945 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #90 Skrevet 3. mars 2016 Det kommer en sesong 2!!! Anonymkode: 5adaf...96b 1
Fireflies Skrevet 3. mars 2016 #91 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har måtte starte å se selve Full House på nytt igjen Men klarer ikke så mange episoder av gangen :D
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #92 Skrevet 3. mars 2016 12 minutter siden, Sooool skrev: Jeg har måtte starte å se selve Full House på nytt igjen Men klarer ikke så mange episoder av gangen :D Hvor kan man finne de gamle episodene? Anonymkode: daf09...5a0
Fireflies Skrevet 3. mars 2016 #93 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man finne de gamle episodene? Anonymkode: daf09...5a0 Jeg lastet dem ned. Fant dem ikke noe annet sted :/
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #94 Skrevet 3. mars 2016 (endret) Den 1.3.2016 at 17.47, mini-mio skrev: Å fy faen, å se på dette er vel en form for selvskading. Like kvalmt 25 år etter Endret 3. mars 2016 av Fox Mulder
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #96 Skrevet 3. mars 2016 14 minutter siden, mini-mio skrev: Ja, passet så bra!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #97 Skrevet 3. mars 2016 Likær'n jeg!! Og referansene til Olsen tvillingene får meg til å le 😃 Liker det nye opplegget, og jeg er da godt over tredve!! 😜 Anonymkode: a8fd8...0d9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå