Gå til innhold

Full House -> Fuller House

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sett første episode, og syntes den var temmelig dårlig :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
3 minutter siden, Shinigami skrev:

Første episode var morsom. Den var litt sånn dårlig at den ble bra. Så var det gøy å se gjengen samlet igjen :)

Jeg har aldri forstått meg på folk som sier det var så dårlig at det ble bra. Det blir for min del som å si det var så bra at det ble dårlig.

Skrevet
1 minutt siden, Aegon Targaryen skrev:

Jeg har aldri forstått meg på folk som sier det var så dårlig at det ble bra. Det blir for min del som å si det var så bra at det ble dårlig.

Kan ikke helt forklare det selv :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slik som den originale serien: Ser du for mye, blir serien veldig dårlig. I små doser er den veldig søt og elskelig :) 
Jeg er fornøyd med serien, men det er nok den nostalgiske siden av meg. Og så liker jeg enkle komedie serier, som ikke har en stor storyline å følge, og som gir en feel-good følelse. Det er nok for å utjevne den store dosen drama fra greys, supernatural, TVD osv :fnise: 

Er få morsomme linjer som får meg til å humre, men det er referanser til den gamle serien eller olsen-tvillingene. Så spesielt morsom er den ikke, for min del. Men alt i alt liker jeg den! :D 

Feks Kimmy til Danny: Isn't it kind of sad when they drag out some old cast for some lame reunion show :fnise:

Endret av Patronus
  • Liker 1
Skrevet

Så det er like sukkersøtt som den originale altså? 
Da spørs det om jeg gidder å se når jeg får Netflix igjen :P
Kanskje en kjedelig søndag med dårlig vær :ler:

Skrevet
2 minutter siden, daemonia skrev:

Så det er like sukkersøtt som den originale altså? 
Da spørs det om jeg gidder å se når jeg får Netflix igjen :P
Kanskje en kjedelig søndag med dårlig vær :ler:

Jeg vil ikke si det er like kleint som den originale. mindre moralprekener. Men klein-faktoren er høy likevel :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Har sett fire episoder, men tror ikke at jeg gidder mer enn det :PVar litt morsomt da hele gjengen minus Michelle var samlet i første episode, men så ble det bare kleint og kjedelig. Men forventa ikke så mye heller.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wannabe-komikeren Joey var jo den verste av dem, med beverlatteren og de umorsomme cut it out - bevegelsene. Tipper han kastet opp i munnen for hver replikk, stakkars. :tongue:

Anonymkode: 637d7...a46

Haha ja, må jo være like horribelt om han som spiller Joey egentlig er morsom eller han som spiller Jesse faktisk er kul  :ler:

Tviler på han som spiller Joey har særlig med komisk talent da, han er jo iallefall helt ræva på parodier, som han likevel drar fem av per episode.

Nå har jeg sett Fuller House, veldig meta! Nesten litt for meta. Var koselig gjensyn da, Joey er fremdeles ikke morsom, Jesse er fremdeles ikke kul og Danny har som sagt fått et nytt nivå for meg siden jeg ser en kul fyr som drar de tørre replikkene med tendenser til et ironisk flir i munnviken. Sånn det skal være :)

Var også nostalgisk å se at hun som spiller Kimmy Gibbler fremdeles er nøyaktig like dårlig skuespiller (og blir fremdeles mobbet ser jeg, "perfekt familie" my ass), og at de har fått inn noen nye barn som skal overspille og nærmest skrike replikkene sine. Likte DJ da =) Eneste som var interessant med Stephanie var å følge med på om puppene ramlet ut under familiefesten.

Jeg endte likevel med å binge-watche en del episoder. Hva er galt med meg? Hva er det med denne serien?!

• Liker 1
Skrevet

Flere som har sett at de fortsatt bruker tvillinger i en rolle? ;) 

Skrevet
1 time siden, Patronus skrev:

Tommy ja :)

Skrevet

Er serien dubbet på norsk?

Skrevet
11 minutter siden, Severin skrev:

Håper ikke det...

Jeg har sett 4 episoder og kommer nok til å se resten, synes serien var ok, mange setninger og situasjoner der man kunne mimre tilbake. Men med de nye barna og det nye skolesettet, blir det mer som en vanlig Disney Channel-barneserie og de er jeg ikke overbegeistret for. De episodene som er kommet, kommer jeg som sagt til å se på siden jeg har sett episodetitlene og vil vite HVEM i siste episode.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Severin skrev:

Ja. Måtte bytte til engelsk da jeg starta første episode. 

Skrevet

Jeg synes serien er grei underholdning, men jeg sliter litt med å se DJ, Stephanie og Kimmy som voksne mennesker. At DJ nærmer seg 40 år, og har en sønn som snart er tenåring, blir litt merkelig. Men veldig morsomt å se igjen de fleste skuespillerne fra den originale serien, og det gjør meg fint lite at Olsen-tvillingene glimrer med sitt fravær.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Den 27.2.2016 at 15.19, Patronus skrev:

Alle serier som har små barn har tvillinger. Siden man har bare lov å ha små barn en vis antall tid. Og derfor må man bruke tvillinger. Det er helt vanlig og ikke noe som er spesielt for Fult Hus eller denne serien. Forskjellen er at i motsetning til andre serier så ble Olsen-tvilingene det man kan kalle som super-kjendiser. Men de var langt i fra de første og eneste tvillingene som spilte en rolle verken før eller etter eller på samme tid.

26 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Jeg synes serien er grei underholdning, men jeg sliter litt med å se DJ, Stephanie og Kimmy som voksne mennesker. At DJ nærmer seg 40 år, og har en sønn som snart er tenåring, blir litt merkelig. Men veldig morsomt å se igjen de fleste skuespillerne fra den originale serien, og det gjør meg fint lite at Olsen-tvillingene glimrer med sitt fravær.

Jeg har aldri forstått meg på folk som ikke forstår at skuespillere blir eldre.

Skrevet (endret)
2 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Jeg har aldri forstått meg på folk som ikke forstår at skuespillere blir eldre.

Vanskelig å forstå hva jeg mente ja. ;)

Endret av Miklo Velka
  • Liker 2
Skrevet

Å fy faen, å se på dette er vel en form for selvskading. Like kvalmt 25 år etter

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Sett første episoden, og jeg er smått usikker på om jeg orker se resten.
Likte "Full House" bedre, men nå har det gått noen år og da så..
Gøy å se det igjen, for all del, det ble bare så.. Jeg vet ikke.. Påtatt?

Skrevet

Kleint og like dårlig som for x antall år siden :fnise: Selv om de prøver å bygge den nye serien rundt sarkasme oppå den samme kleine moralske og pinlig humoren funker det ikke. Noen år for sent kanskje? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...