Gjest Jean Valjean Skrevet 22. april 2015 #21 Skrevet 22. april 2015 "Full house" og "Fuller house" er to forskjellige serier. Så dette er absolutt en ny idé. Og mens den første hadde rundt 22 episoder i sesongen, har (første) sesongen med denne andre serien 'bare' 13 episoder. Denne kan bli både bedre og dårligere. Prinsippet på den nye serien er så og si det samme. Så og kalle det en ny ide er og overdrive. 1
Hjarte Skrevet 22. april 2015 #22 Skrevet 22. april 2015 Hva er så galt med det? En serie der tre jenter bor sammen med tre menn uten moral kunne ha utartet seg stygt, så litt moral er jo selvfølgelig bra. Problemet er jo bare at alle skal være så perfekte hele tiden at ingen får prøve å gå litt utenfor det perfekte A4-arket før pappa Tanner kommer med en moralpreken med grinemusikk i bakgrunnen. De karakterene som velger å gjøre noe annet enn de i den perfekte Tanner-familien gjør blir framstilt som noen raringer, og gjerne litt ekkel. Slik som venninnen til DJ som liksom lukter så fælt, og de ler av henne bak ryggen hennes. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #23 Skrevet 22. april 2015 Jessie Var super forelsket i han husker. Nå er han blitt så gammel.Anonymous poster hash: b2b59...2ed 2
Drua Skrevet 22. april 2015 #24 Skrevet 22. april 2015 Har ikke trua på denne serien, men likevel gleder jeg meg til å se første episode bare for å se hvordan det har blitt
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #25 Skrevet 22. april 2015 Jeg likte det, var veldig ung da serien gikk på tv. Men tror nok ikke jeg kommer til å se den nye serien, kun den første episoden.Anonymous poster hash: 2239c...242
sofie777 Skrevet 22. april 2015 #26 Skrevet 22. april 2015 "Full house" og "Fuller house" er to forskjellige serier. Så dette er absolutt en ny idé. Og mens den første hadde rundt 22 episoder i sesongen, har (første) sesongen med denne andre serien 'bare' 13 episoder. Denne kan bli både bedre og dårligere. Dette kan du ikke ta som bevis på at serien er annerledes, for så og si alle serier som begynner nå for tiden får en oppstartsbestilling på 10-13 episoder. Hvis de har suksess, bestiller de flere i samme sesongen. De gjorde det med f.eks. Scorpion og Forever som går nå. Scorpion har blitt sendt ut annenhver uke denne våren for at de skal få tid til å filme nye episoder. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #27 Skrevet 22. april 2015 Dette kan du ikke ta som bevis på at serien er annerledes, for så og si alle serier som begynner nå for tiden får en oppstartsbestilling på 10-13 episoder. Hvis de har suksess, bestiller de flere i samme sesongen. De gjorde det med f.eks. Scorpion og Forever som går nå. Scorpion har blitt sendt ut annenhver uke denne våren for at de skal få tid til å filme nye episoder. Stemmer. Dessuten har det noe med kanal å gjøre. Den gamle serien gikk jo på ABC, nå er det Netflix som skal vise det. Netflix kjører jo alltid med 13 episoder. Anonymous poster hash: dfe6b...ff4
Millimani Skrevet 22. april 2015 #28 Skrevet 22. april 2015 Stemmer. Dessuten har det noe med kanal å gjøre. Den gamle serien gikk jo på ABC, nå er det Netflix som skal vise det. Netflix kjører jo alltid med 13 episoder. Anonymous poster hash: dfe6b...ff4 Jaja... Hvis serien er bra, og får mange seere, så er det jo bare å fortsette den. Jeg er ikke så kjent med Netflix (og ABC?), men jeg husker den gamle serien fra TVNorge
Kassiopeia Skrevet 22. april 2015 #29 Skrevet 22. april 2015 Synes det er vanvittig dårlig gjort av Olsentvillingene som ikke gidder å gjøre en liten gjesteopptreden en gang, når Full house var serien som gjorde dem kjent og ga dem en karriere. Etter hva jeg har lest er det Stamos (Jesse) som er produsenten og som har fått i gang hele konseptet på denne serien, og både han, Danny og Joey kommer tilbake, i tillegg til Stephanie, DJ og Kimmy som er hovedskuespillerne. Det vil si at den ENESTE karakteren som mangler er Michelle. For meg blir det HELT feil, hadde det vært flere enn bare henne ville det gått greit. Så det sier mye om tvillingprinsessene, er veldig skuffet! Dette er en serie jeg har vokst opp med og sett på tv gjennom hele barndommen min. 6
Rosewood Skrevet 22. april 2015 #30 Skrevet 22. april 2015 Enig. Olsentvillingene hadde nok ikke vært der de er i dag hadde det ikke vært for Full house. En episode i det minste hadde de klart 1
Gjest Keikolina Skrevet 22. april 2015 #31 Skrevet 22. april 2015 Er kanskje ikke noe de er stolte av den dag i dag, de fikk jo aldri noe valg i å være med i serien, de var jo bare babyer og vokste opp med det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #32 Skrevet 22. april 2015 Er kanskje ikke noe de er stolte av den dag i dag, de fikk jo aldri noe valg i å være med i serien, de var jo bare babyer og vokste opp med det. Enig. Selv om de lager en slags spinn off serie, så betyr ikke det at alle være med. De har vel sine grunner.Anonymous poster hash: d6daa...078
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #33 Skrevet 22. april 2015 Enig. Selv om de lager en slags spinn off serie, så betyr ikke det at alle være med. De har vel sine grunner.Anonymous poster hash: d6daa...078 Den grunnen pleier være penger. Anonymous poster hash: e517c...933 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #34 Skrevet 22. april 2015 De har vel ikke sagt offisielt nei heller, har de det? De har jo sluttet med skuespill begge to, så det er ikke rart om det ønsker å se et manuskript og forsikres litt om historien o.l. hvis de faktisk skal komme tilbake. Dessuten er det jo ikke bare-bare å ha dem begge tilbake som Michelle, for de ligner ikke så mye på hverandre lenger at det er uproblematisk å dele rollen, så hvem skal i så fall være med? Mange spørsmål å besvare, ikke rart det tar litt tid... Anonymous poster hash: dfe6b...ff4 1
Aule Skrevet 22. april 2015 #35 Skrevet 22. april 2015 Full House var den dårligste komiserien TVNorge kjørte på 90-tallet. Så det påfunnet synes jeg er lite oppfinnsomt...Bob Saget er jo noe for seg selv - han har så dårlig humor at han kommer ut på den andre siden og blir morsom igjen. Skulle man dratt i gang en gammel serie hadde det vært bedre med "Steg for Steg" da den serien er mer fargerik med skuespillere som faktisk er litt morsomme. 4
Gjest imperio Skrevet 22. april 2015 #36 Skrevet 22. april 2015 Gleder meg, hadde en liten full house marathon for to måneder siden. Vokste opp med full house og 7th heaven. Så dette var en gladnyhet. Men håper Olsen tvillingene velger å bli med, men de er så sære at de kommer nok ikke til å gjøre det.
smalls Skrevet 22. april 2015 #37 Skrevet 22. april 2015 Hvorfor de ikke skal være med kan jo være mange grunner. Det vet vi ingenting om. Skjønner ikke hvorfor det er så dårlig gjort at de ikke skal være med. De var jo bare baby nærmest når serien startet og ikke noe de bestemte selv. Nå er vel ikke de aktive skuespillere heller. Hver heller glad for at alle de andre skal være med. 1
Kassiopeia Skrevet 22. april 2015 #38 Skrevet 22. april 2015 Hvorfor de ikke skal være med kan jo være mange grunner. Det vet vi ingenting om. Skjønner ikke hvorfor det er så dårlig gjort at de ikke skal være med. De var jo bare baby nærmest når serien startet og ikke noe de bestemte selv. Nå er vel ikke de aktive skuespillere heller. Hver heller glad for at alle de andre skal være med. De var strengt tatt ikke babyer når serien ble avsluttet, dette var starten på en karriere som gjorde dem til en av verdens største stjerner og som ga dem mulighetene de fikk. Full house er da en av de store klassikerne og i og med at det er Stamos som lager serien synes jeg det er frekt at de ikke orker å stille opp på en liten episode i det minste. 2
daemonia Skrevet 22. april 2015 #39 Skrevet 22. april 2015 Eneste grunnen til at jeg så serien var pga John Stamos så hvis han ikke er mye med denne gang er det ikke noe jeg kommer til å bruke tid på
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #40 Skrevet 23. april 2015 De var strengt tatt ikke babyer når serien ble avsluttet, dette var starten på en karriere som gjorde dem til en av verdens største stjerner og som ga dem mulighetene de fikk. Full house er da en av de store klassikerne og i og med at det er Stamos som lager serien synes jeg det er frekt at de ikke orker å stille opp på en liten episode i det minste. De var 9 år gamle da serien ble avsluttet, og hadde da gjort dette hele livet. De har ikke sagt at de ikke skal være med, men jeg synes overhodet ikke det er dårlig gjort å ikke delta på noe sånt 20 år etter at kontrakten deres utløp! Anonymous poster hash: dfe6b...ff4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå