Gå til innhold

Full House -> Fuller House

Fremhevede innlegg

Skrevet

De var strengt tatt ikke babyer når serien ble avsluttet, dette var starten på en karriere som gjorde dem til en av verdens største stjerner og som ga dem mulighetene de fikk. Full house er da en av de store klassikerne og i og med at det er Stamos som lager serien synes jeg det er frekt at de ikke orker å stille opp på en liten episode i det minste.

Frekt?! Herregud. Vi vet ikke grunnen en gang. Det synes jeg var drøyt.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Valjean
Skrevet

De var strengt tatt ikke babyer når serien ble avsluttet, dette var starten på en karriere som gjorde dem til en av verdens største stjerner og som ga dem mulighetene de fikk. Full house er da en av de store klassikerne og i og med at det er Stamos som lager serien synes jeg det er frekt at de ikke orker å stille opp på en liten episode i det minste.

Du er klar over at de begge har sluttet som skuespillere. Og driver å jobber i et stort moteselskap som de har startet. Jeg vil tippe at de begge er ganske opptatt. Og rett og slett ikke har tid

Men du er jo egentlig det perfekte bevis på at noen mennesker blir alt for innvolvert i tv serier.

• Liker 9
Skrevet

Med tanke på den forvandlingen de har gått gjennom fra de var søte små barnestjerner til å være de kvinnene de er i dag, så forstår jeg godt om de velger å ikke være med. Et kjapt søk på imdb viser at det er 5 og 4 år siden de jobbet som skuespillere sist, og de siste årene var dette i enkelte episoder av diverse tv-serier, så det begynner å bli lenge siden de var aktive skuespillere.

Å stå i gjeld for en jobb man utførte for 20 år siden blir litt absurd i mine ører. Ja, de ble kjent da gjennom den serien, men de måtte jo jobbe for å få være med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig møkkaserie. De oppskrytte Olsentvillingene kan gjerne holde seg unna for min del; jeg så en halv episode av full house her om dagen og jeg synes ikke Michelle virket ekte i det hele tatt. Det var så tydelig innøvd.

Anonymous poster hash: b54c9...66a
  • Liker 2
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg vil anbefalle at du leser denne

Here’s What the Olsen Twins Think About the Full House Revival

http://time.com/3832058/olsen-twins-full-house-revival/

The sisters have kept low profiles recently, but it sounds like they’re still in touch with their former costars—and they haven’t ruled out a return to the series that made them household names.

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Kjedelig møkkaserie. De oppskrytte Olsentvillingene kan gjerne holde seg unna for min del; jeg så en halv episode av full house her om dagen og jeg synes ikke Michelle virket ekte i det hele tatt. Det var så tydelig innøvd.

Alle tv serier og filmer er innøvd.

• Liker 2
Skrevet

Nope, finnes en god del serier som ikke er innøvd og lar skuespillerne ha veldig frie tøyler til replikker. Den beste jeg kommer på er Parenthood!

• Liker 1
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nope, finnes en god del serier som ikke er innøvd og lar skuespillerne ha veldig frie tøyler til replikker. Den beste jeg kommer på er Parenthood!

Alle tv serier har et manus de følger. Om du tror noe annet så vil jeg anbefalle deg at du lærer deg hvordan skuespiller yrket fungerer.

Ja det skjer at skuespillere sier noe som er ute av manus. Men i de fleste tilfeller er det de sier skrevet ned og innøvd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle tv serier har et manus de følger. Om du tror noe annet så vil jeg anbefalle deg at du lærer deg hvordan skuespiller yrket fungerer.

Ja det skjer at skuespillere sier noe som er ute av manus. Men i de fleste tilfeller er det de sier skrevet ned og innøvd.

Veldig mange komifilmer er mer improvisasjon enn manus. 40 year old virgin, f.eks. Der fikk alle en rollebeskrivelse, så kunne de i grunnen gjøre hva de ville med det.

Å forvente at et barn et eller annet sted mellom 0 og 9 år skal være med i en tv-serie uten manus, er derimot selvfølgelig absurd.

Anonymous poster hash: dfe6b...ff4

• Liker 3
Skrevet

Hvis du tror at det bare finnes en oppbygging av et manus, som om det må være en spesiell mal som må følges så er det nok du som har litt mer å lære. Gjør litt research før du uttaler deg. Selvfølgelig må man ha et manus å gå etter, men i serier som Parenthood f.eks så er selve replikkene til skuespillerne noe de har hatt frie tøyler til i veldig stor grad, for å få det mest mulig realistisk og et "ekte" resultat.
  • Liker 2
Skrevet

Michelle ble bedre og bedre jo eldre hun ble, - og det samme ble serien. Så det så :P

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen som har sett første episode? :) Hva syns dere? 

Skrevet
55 minutter siden, Patronus skrev:

Noen som har sett første episode? :) Hva syns dere? 

innrømme jeg er litt skuffet etter å ha sett et på episoder nå. Allerede i første episode får vi høre om at osen tvillingene ikke er med i serien, og utover virker det som di stadig vil kommentere det. Men det kan bare være meg som har skjønt feil =)
Selve serien n liker jeg, artig og se di har blitt eldre. Gimbler virker som hu alltid har gjort :)

Anonymkode: 97ea7...b9d

• Liker 1
Skrevet
Den 23.4.2015 at 20.30, Gjest Jean Valjean skrev:

At replikkene er innøvd skal helst ikke være såpass tydelig som det var når Michelle var på skjermen. 

Anonymkode: 637d7...a46

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

innrømme jeg er litt skuffet etter å ha sett et på episoder nå. Allerede i første episode får vi høre om at osen tvillingene ikke er med i serien, og utover virker det som di stadig vil kommentere det. Men det kan bare være meg som har skjønt feil =)
Selve serien n liker jeg, artig og se di har blitt eldre. Gimbler virker som hu alltid har gjort :)

Anonymkode: 97ea7...b9d

Jeg er ganske oppjaget av serien, så jeg er ikke skuffet :fnise:  Er på episode 2 nå og ser de bruker mye fra den gamle serien, feks da DJ prøvde å få Stephanie til å dele rom med Michelle :)  
Med tanke på kommentarene om Olsen-tvillingene som ikke er med i serien, syns jeg det bare er morsomt! Utfra intervjuer er ingen bitre på at jentene ikke ønsket rollen, så det er jo bare på gøy! 

Men morsomt at du liker serien da! Jeg vil si seriens største målgruppe er nostalgiske fans, så er usikker på om serien vil slå igjennom for andre. 

Skrevet

Hæ, er det ny Full House på Netflix? Det må jeg bare se:ler:

Syntes den var utrolig lite morsom og veldig cheesy da jeg var liten, men har sett masse episoder likevel! Av en eller annen grunn satt jeg ukritisk foran TVn etter skolen og så alle disse komiseriene som gikk i reprise på seint 90-tall, selv om jeg egentlig ikke likte noen av dem. Full House var kanskje den jævligste av dem.

Eneste som er morsomt sånn i ettertid er å se Bob Saget, en fyr med helt syk og egentlig ganske bra humor, i den dusterollen. Han må ha kastet opp litt i munnen for annenhver replikk han hadde :grinele:

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Eneste som er morsomt sånn i ettertid er å se Bob Saget, en fyr med helt syk og egentlig ganske bra humor, i den dusterollen. Han må ha kastet opp litt i munnen for annenhver replikk han hadde :grinele:

Wannabe-komikeren Joey var jo den verste av dem, med beverlatteren og de umorsomme cut it out - bevegelsene. Tipper han kastet opp i munnen for hver replikk, stakkars. :tongue:

Anonymkode: 637d7...a46

• Liker 5
Skrevet

Jeg likte første episode. Syns det var morsomt å se alle igjen. :) Og at de fortsatt var seg selv, men det ble litt mye og. Uansett, koselig å se, og jeg skal nok se flere :)

Anonymkode: 1a03d...4e1

Skrevet

Jeg skal definitvt se serien (når jeg en vakker dag får tid) og gleder meg til det. Voskte opp med Full House som en av mine favorittserier, selv om både humoren til Joey og all klemminga og I love you var maks klein! Blir spennende å se hvordan livet deres har blitt. :)

Synd at Olsen tvillingene ikke er med. Synes som mange andre at de burde ha blitt med, om bare det hadde vært en liten scene på 10 sekunder. De hadde neppe vært så vellykket innen motebransjen om de ikke hadde vært med på Full House (noe som igjen førte til andre roller, og enda større berømmelse). Det finnes tusenvis, kanskje millioner, av mennesker som har talent og et ønske når det kommer til mote men de aller færreste slår igjennom, så synes faktisk at det fremstår som litt arrogant. "Nei vi driver ikke med skuespill mer." Nehei, hva med en scene der dere/en av dere sitter å designer klær? Går rundt i New York? Hva som helst? Kanskje ble de ikke tilbudt sånne scener, det skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet noe om. Men sånn som det virker som, at de er så opptatt med mote at de ikke har tid til en eller to dagers filming av en scene, virker veldig dumt. Mest for de som har vært store fans siden deres barndom...

• Liker 1
Skrevet

Første episode var morsom. Den var litt sånn dårlig at den ble bra. Så var det gøy å se gjengen samlet igjen :)

Nå har jeg sett halve episode, og den er så langt bare dårlig... Synes den er litt sånn Disney Channel-aktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...