Gå til innhold

Full House -> Fuller House

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes vi om denne nyheten? :)

Anonymous poster hash: db7ce...62f
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wow...kommer det en ny sånn serie? :) "Full house" var så absolutt min favoritt av alle TV-serier som gikk i min ungdom! Da må jeg følge med og se når den kommer på TVNorge...eller hvor det nå måtte være ;)

Endret av Millimani
AnonymBruker
Skrevet

Skal handle om DJ og de tre barna hennes.

Anonymous poster hash: 2239c...242

Skrevet

Originalserien var så utrolig klissete og sukkersøt :P

• Liker 6
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg synes at det faktum at man har begnner og lage nye episoder av serier som sluttet for 10-20 år siden. Viser at man er totalt ute av stand til og finne på nye ideer til tv serier.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg elsket Full House (Michelle var så søt) og tror dette bare kommer til å bli dårlig. Skal det liksom handle om DJ som voksen?

Endret av Savannah87
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det faktum at man har begnner og lage nye episoder av serier som sluttet for 10-20 år siden. Viser at man er totalt ute av stand til og finne på nye ideer til tv serier.

Evt så er det en eller flere av skuespillerne som desperat trenger penger og litt ny berømmelse... De færreste av de hadde en karriere etter Full House, Olsentvillingene er et unntak og det er også stor usikkerhet om de skal være med.

Anonymous poster hash: ccca8...701

AnonymBruker
Skrevet

Serien skal handle om DJ som har tre barn og Kimmy med sitt barn som flytter inn med dem.

Anonymous poster hash: 2239c...242

Skrevet

Full house var noe av det kjedeligste jeg kunne se på. Det var ikke vanskelig å se en hel episode uten å dra på smilebåndet for å si det sånn, så herfra kommer det ikke noe jubel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Full House er gørrkjedelig og full av moral, moral, moral, moral. LOL lissom! :murvegg:

Anonymous poster hash: 3cedd...423
  • Liker 11
Skrevet

"Full house" og "Fuller house" er to forskjellige serier. Så dette er absolutt en ny idé. Og mens den første hadde rundt 22 episoder i sesongen, har (første) sesongen med denne andre serien 'bare' 13 episoder. Denne kan bli både bedre og dårligere.

Jeg elsket Full House (Michelle var så søt) og tror dette bare kommer til å bli dårlig. Skal det liksom handle om DJ som voksen?

Jeg også elsket den serien, og jeg har i voksen alder skaffet meg de to første sesongene på dvd :) Hvorvidt denne neste serien kommer til å bli dårlig vites ikke før vi har sett den. Ja, det skal handle om DJ som voksen. Men om du ikke skulle like DJ og Kimmy, så har de kanskje noen sjarmerende barn du kan like :P

Skrevet

Full House er gørrkjedelig og full av moral, moral, moral, moral. LOL lissom! :murvegg:

Ja, og for å være på den sikre siden så måtte de trykke den ekstra godt opp i fjeset vårt ved å holde tale med musikk i bakgrunnen. :klaske:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes du den serien er full av moral?? Har du sett 7th heaven??

------

For min del synes jeg det er interessant at de lager et nytt programkonsept av det. Likevel er jeg usikker på om jeg kommer til å synes at det er nevneverdig spennende. Jeg er jo snart 30, så vet ikke helt om jeg kommer inn under deres målgruppe.

Anonymous poster hash: 3520d...b64

AnonymBruker
Skrevet

Synes han her oppsummerer ganske bra.

Anonymous poster hash: 237f9...b45
  • Liker 3
Skrevet

Synes han her oppsummerer ganske bra.

Anonymous poster hash: 237f9...b45

Nostalgia critic <3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DJ Tanner er kristen og supermoralistisk. Går ut fra at hun vil være det i denne serien også. (Dog, hun var nok så spesiell i den turn-tv-serie-greia hun var med på)

Anonymous poster hash: e517c...933
AnonymBruker
Skrevet

Synes du den serien er full av moral?? Har du sett 7th heaven??

------

For min del synes jeg det er interessant at de lager et nytt programkonsept av det. Likevel er jeg usikker på om jeg kommer til å synes at det er nevneverdig spennende. Jeg er jo snart 30, så vet ikke helt om jeg kommer inn under deres målgruppe.

Anonymous poster hash: 3520d...b64

Begge seriene er fulle av moral. Små søte barn som sier søte og rare ting, noen som kommer og sier noe morsomt innimellom etiske og moralske dilemmaer som "er det etisk riktig av meg som 12-åring og være ute og ha det gøy med venner når pappa egentlig vil at jeg skal være hjemme og passe småsøssken nå som han har det så travelt? Nei, det er det jo ikke. Jeg får dårlig samvittighet og drar hjem og hjelper til. Og så er vi egentlig allle sååååå glad i hverandre når alt kommer til alt!" LOL lissom!

En humorserie skal ikke være full av moral. Det er jo det motsatte som gjør det morsomt!

• Liker 2
Skrevet

Hva er så galt med det?

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...