Nautika Skrevet 1. april 2016 #981 Skrevet 1. april 2016 Så flink hun er å rulle! Typisk at det skjer når man ikke ser på, du får sette opp overvåkningskamera God bedring til S Jeg har også hatt masse på serieopptak i permisjonen, bloggerne er vel det seneste tilskuddet. Jeg har tatt opp unge mødre også, men det blir bare altfor kleint 🙈
FruN Skrevet 1. april 2016 #982 Skrevet 1. april 2016 SATC? Jeg ser på Sister Wives på morgenen, jeg Og Something borrowed, something new. Og delvis resten av TLCs formiddagsprogram Det har en tendens til å bli stående på
lille_frosk Skrevet 2. april 2016 #983 Skrevet 2. april 2016 Så flink hun er til å rulle! Og så bra nettene er OK, sånn alt i alt. Men så kjedelig at hun ikke er helt i form, håper det gir seg snart. Dere har jo hatt deres del sykdom og vel så det synes jeg! God bedring!!
juliane Skrevet 2. april 2016 Forfatter #984 Skrevet 2. april 2016 @FruN: Sex and the City! Jeg har aldri sett hele serien, bare en episode nå og da, og det er jo så greit med noen korte episoder jeg kan se når det passer. Jeg syns også vi har fått nok nå! Men det syns tydeligvis ikke de som bestemmer, for her sitter vi med febersyk baby. Hun sov heldigvis veldig godt i går, men bare sovet noen bittesmå dupper i dag, så hun er jo trøtt i tillegg, stakkar. Lurer litt på om jeg skal gi en paracet, men hun er jo ikke veldig syk heller, hun følger med og tvinger frem et smil når vi tuller med henne. Skal vel helst unngå å gi for mye smertestillende...
Saltsild Skrevet 2. april 2016 #985 Skrevet 2. april 2016 God bedring Feber er helt grusomt på en baby.. Jeg er også veldig usikker på hvor mye smertestillende, men den ene dagen når vi fikk tenner her så måtte vi bare. Det var helt grusomt.
Beccy87 Skrevet 3. april 2016 #986 Skrevet 3. april 2016 Her går det også en del i ph og bloggerne, men morningene er reservert til God Morgen Norge, gjerne hele sendingen to ganger siden vi står opp i 6 tiden. Blir nesten litt stressa i helgene for da er det 'ingen ting å se på' Kjenner meg godt igjen i det du forteller om ammestyret du går igjennom nå, sånn var det her også leeeenge. Gjorde jo at jeg ikke turte å gå ut til slutt. Ikke noe gøy. Krysser fingrene for at det går over hos dere snart, det er jo spesielt synd om du ønsker å amme lengst mulig. Og god bedring til S, håper hun er bedre i dag.
juliane Skrevet 4. april 2016 Forfatter #987 Skrevet 4. april 2016 I går var S litt bedre, med lavere feber og bedre humør. I dag er hosten skikkelig ille, hun hoster og sutrer om hverandre, og i sted hostet hun til hun kastet opp over hele seg, meg og sofaen. Nå sover hun heldigvis, selv om hun hoster skikkelig med jevne mellomrom slik at hun våkner og må rugges i søvn igjen... Vikaren min stilte meg et spm på Facebook-chatten nå nettopp, og fortalte at det var fullt kjør på jobb for tiden. Akkurat da kjente jeg at jeg gjerne kunne byttet til meg en dag eller to med årsrapport-jobbing hvis han hadde kunnet sitte her og blitt dynket i babyspy istedenfor. MEN - hun sov fra 1 til 7 i natt i ett strekk, det er ny rekord! I går var hun litt bedre som sagt, så da ruslet vi en tur i et område vi kunne tenke oss å bo, og innom en visning. Den boligen var aldri aktuell for oss siden vi tydeligvis er noen fattigluser i forhold til alle andre på boligjakt i denne byen, men vi sikler litt på en i samme området som det er visning på neste helg. Selv om denne var 2 mill dyrere virket det som om de var priset ganske likt i forhold til hverandre mtp hva man får for pengene. Stakk innom denne for å ha noe å sammenligne med ifht prisnivå, hvis denne går langt over prisantydning kan vi vel bare glemme å håpe på å få den andre hvis vi liker den. Den forrige vi var i budrunde på endte jo 1, 5 mill over prisantydning, så....
lille_frosk Skrevet 5. april 2016 #988 Skrevet 5. april 2016 Stakkars S og stakkars deg! Spy over det hele er IKKE min definisjon på en hyggelig stund altså :/ Enig i at man da kunne byttet med bittelitt travel dag på jobb istedenfor Men hurra for å sove godt, det trengte hun helt sikkert! Jeg er glad jeg ikke bor i hjemtraktene mine når jeg hører om boligprisene deres! Ikke at vi skal kjøpe noe som helst noen gang, med mindre vi snakker samlivsbrudd og det gjør vi jo ikke, men likevel. Det er utrolig dyrt å bo altså!
juliane Skrevet 5. april 2016 Forfatter #989 Skrevet 5. april 2016 Ja, det er ganske sprøtt. Vi har to millioner i EK i nåværende bolig og normalt gode lønninger (kanskje litt over til og med), og sliter med å finne et rekkehus eller lignende i et ok område innenfor bygrensa. Men, på den positive siden virker det som om den vi var på visning på i går ikke ble solgt, for det siste budet jeg fikk på sms var hele 600.000 under prisantydning. Så da håper jeg det er positivt mtp den boligen i nærheten vi faktisk har lyst på! S har hatt fem diarebleier hittil i dag ,og hadde 12-15 stk i løpet av gårsdagen. Hun er så sår i stumpen stakkar! Og hun surkler i brystet når hun puster og hoster som en KOLS-pasient. Ringte legen, men fikk beskjed om å vente og ringe i morgen tidlig hvis hun ikke var bedre. Joda, greit det, men i dag sov hun til 9.30 etter å vært våken i et par timer midt på natta. Ikke veldig lett å ringe akkurat 8.30 da. Jeg er ikke veldig interessert i å vekke en syk baby som tydeligvis trenger søvn kl 7 for å kunne se an formen hennes før jeg evt ringer lege. 20 diarebleier på et døgn på en så liten en syns jeg er mye altså, selv om allmenntilstanden er ganske ok..
A4-livet Skrevet 5. april 2016 #990 Skrevet 5. april 2016 Stakkar S Håper hun enten blir bedre til i morgen eller at dere hvertfall kommer til legen. Enig i at 20 diarebleier er i overkant mye. Er det i området der den forrige visninga dere var på dere hovedsakelig ser eller? Mange fine områder der, og nå har vel vårslippet av boliger begynt så satser vel på å finne noe før sommeren hvertfall?
juliane Skrevet 5. april 2016 Forfatter #991 Skrevet 5. april 2016 Det området hadde vært veldig fint mtp jobbene våre, men vi ser egentlig i hele byen bortsett fra Holmlia og langt ut i Groruddalen. Øst i Bærum er også et alternativ, forsåvidt. Heldigvis virker det som om vårslippet er i gang ja, så nå har vi sett flere som virker ok som vi burde ha en sjans på. Håper vi finner noe snart, må jo søke bhg i løpet av høsten og da er det greit å vite hvor i byen vi kommer til å bo i januar...
juliane Skrevet 6. april 2016 Forfatter #993 Skrevet 6. april 2016 Samme form som i går, skal til legen 13.20. Men kan diareen være pga tannfrembrudd, tro? Syns jammen jeg kan skimte en liten hvit prikk som ikke var der i går! Leser jo at det er en myte med løs mage når de får tannebiss, samtidig som det går igjen i alle forumtråder om tenner. Men over to døgn og 25-30 bleieskift liksom? Gleder meg til resten av tanngarden i så fall! Brystet er like ille da, hun skjønner jo ikkr hvordan hun skal harke opp slimet og høres ut som en kolspasient podet med en malende katt.
Beccy87 Skrevet 6. april 2016 #994 Skrevet 6. april 2016 Huff da, håper dere fikk hjelp hos legen! Lille Trollet vårt hadde ikke mer enn den daglige bæsjebleia si når han fikk tennene, men jeg har hørt fra flere i termingruppa at det er et vanlig så det varierer vel det også fra baby til baby som så mye annet. Hørte også at de ikke får feber av å få tenner, men kan få tenner av å ha feber.. Vet ikke jeg.. Men uansett gøy om det faktisk er et lite riskorn på vei opp hos dere da! Er det oppe eller nede?
MissStiles Skrevet 6. april 2016 #995 Skrevet 6. april 2016 Hvordan gikk det hos legen? Også hørt om løs avføring ved tannutbrudd men ikke tilfelle hos oss.
juliane Skrevet 6. april 2016 Forfatter #996 Skrevet 6. april 2016 Heldigvis ikke noe bronkitt eller noe, så hosten og surklinga går nok over av seg selv i løpet av en dag eller tre. Og diareen kommer nok av en mageinfeksjon, men han utelukket ikke at det var blitt verre av tannfrembruddet. Og ja, nå er jeg helt sikker på at det er en tann jeg ser! Hvor fort går det nå tro, har den brutt gjennom i morgen liksom? Vi har en avtale om trilling med en gjeng i morgen, vi mammaene jobbet sammen for noen år siden. Vi er tre sep/okt-barn, en bitteliten frøken på fem uker og en som fremdeles ligger i magen, men kan komme når som helst. Hadde vært godt for både meg og S å komme oss ut, men er det greit? Hun hoster jo fremdeles og har ikke helt tatt til seg mammaens formaninger om å holde seg for munnen. Men hun kan jo ikke være ekstremt smittsom seks dager etter at hun begynte å hoste? Og de ligger/sitter jo i hver sin vogn, ute i frisk luft... Hva tenker dere?
A4-livet Skrevet 6. april 2016 #997 Skrevet 6. april 2016 Jeg hadde dratt. De ligger jo ikke akkurat og sikler på de samme lekene
Beccy87 Skrevet 7. april 2016 #998 Skrevet 7. april 2016 Jeg hadde også dratt, så lenge de ikke sitter oppå hverandre og bytter leker så går det bra
lille_frosk Skrevet 7. april 2016 #999 Skrevet 7. april 2016 Jeg ville ikke tenkt på det når dere er ute og triller tur Fortsatt god bedring til S!
Saltsild Skrevet 7. april 2016 #1000 Skrevet 7. april 2016 God bedring til S! Og jeg hadde garantert dratt på tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå