Gå til innhold

matvarer vi savner..


Olse

Anbefalte innlegg

Det var en slags mellomting mellom juice og saft, på kartong, med limesmak... Husker ikke hva det het men var vanvittig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Million skrev:

Jeg saaaaaaavner Diplom is Royal Kaffe Mocca. Begynte nesten å grine da den gikk ut av produksjon. Savner den så fælt, for det er den absolutt beste isen jeg noengang har smakt. Jeg gledet meg til hver fredags kveld, da jeg kunne sette skjeen i en ny boks med den isen! *snufs* Sendte melding til produsenten, og det var de som fortalte meg at den var gått ut av produksjon (det var tomt i alle butikker lenge, så jeg måtte spørre hvor den ble av). De sa (hold dere fast) at den ikke hadde solgt nok!!! (helt sinnsykt at en så god is ikke solgte nok!)

202002141042484176_201711081530597478117 

 

Enig!!! De har den i pinneis utgave nå, så kaaaanskje den kommer tilbake som boksis neste år om de selger bra? :) 

Anonymkode: 369fa...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!! De har den i pinneis utgave nå, så kaaaanskje den kommer tilbake som boksis neste år om de selger bra? :) 

Anonymkode: 369fa...cf8

Åh, herregud, hvor har du sett den som pinneis??? Jeg skal i butikken i morgen!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Million skrev:

Åh, herregud, hvor har du sett den som pinneis??? Jeg skal i butikken i morgen!

Bensinstasjon blant annet, men alle steder som selger Royal pinneis antar jeg. Heter Royal Kaffe, men jeg antar at det er samme is some pinneis. Lik smak og likt fargedesign! 

Anonymkode: 369fa...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i farta kommer jeg på tine iste slik den smakte før de gikk fra pappkartonger til plastflasker... regner ikke med at plastflaskene i seg selv har skylda, men heller at de endret oppskriften på samme tid. den med ferskensmak var favoritten min, men etter at den kom på flaske synes jeg den smaker hy og he😂 

så noen nevnte l'amour-yogurten med bjørnebær tidligere i tråden; DEN var god den! husker ikke når den gikk ut av produksjon, men vet hvertfall at jeg spiste den da jeg var i familiebesøk i stavanger tidlig i 2010, så må ha vært en gang etter det

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestle sin Disney-sjokolade. 

Anonymkode: 464b6...5ef

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nestle sin Disney-sjokolade. 

Anonymkode: 464b6...5ef

Var det den med kjeks under og sjokolade oppå?

Anonymkode: 762f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det den med kjeks under og sjokolade oppå?

Anonymkode: 762f8...3a8

Nei,melkesjokolade og Disney-figurer i hvit sjokolade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Jeg drømte at jeg lette etter Fanta exotic uten sukker i hele natt. Det må nok bety at jeg virkelig savner den😅 Den var å få kjøpt her i ca. to sekunder. Skjønner ikke hvorfor den forsvant så fort..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjoko kirsj, bugg (spesielt banan!), nestlé disney family, appelsinsjokolade, rakettis, tusenfryd drops, lohengrin og m mandel. 

Anonymkode: a091d...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinosaurkjeks kan man få kjøpt i Sverige og Spania blant annet (så man kan jo se etter det når man på sikt kanskje er på ferie igjen).

 

Emmentaler ost! Før hadde Synnøve en, men tror den er borte for har ikke sett den noe sted. Kjøper det alltid i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

På 28.5.2020 den 21.52, Gjest Gretagarbo skrev:

Jeg drømte at jeg lette etter Fanta exotic uten sukker i hele natt. Det må nok bety at jeg virkelig savner den😅 Den var å få kjøpt her i ca. to sekunder. Skjønner ikke hvorfor den forsvant så fort..

 

Ja, enig! Jeg rakk å kjøpe meg en flaske. Neste gang jeg skulle ha, var den ikke å finne. 

Anonymkode: 1524d...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

To typer is. En het Maxikrone og en het Pommac. Ming grøtris 15 min koketid. Toro indonesisk appelsin kylling gryterettmix. 

Anonymkode: 58138...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (9 minutter siden):

freia-japp-sjokoladeplate.jpg?$prod_all4Lakrisgutta Storplate - Nidar.no

Er melkesjokolade med japp borte?😱

Anonymkode: 3b2c1...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...