Gå til innhold

matvarer vi savner..


Olse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savner sånne bittesmå egg. Det var sjokolade utenpå og noe hvitt inni. Kan ha vært Kinder, men er usikker. Fikk alltid det når jeg var liten i påsken. Trodde jeg fant det på IKEA for litt siden, men det viste seg at det var sjokolade inni :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Savner sånne bittesmå egg. Det var sjokolade utenpå og noe hvitt inni. Kan ha vært Kinder, men er usikker. Fikk alltid det når jeg var liten i påsken. Trodde jeg fant det på IKEA for litt siden, men det viste seg at det var sjokolade inni :(

åååhhh er det Kinder Shoko-Bons du mener??

i så fall- de er knalldigge! husker jeg hamstra sånne da jeg var på kypros

:rodmer:

edit: fant bilde- http://www.kinder-chocolate.com/kinder-shoko-bons.html- sånne?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sånne bittesmå egg. Det var sjokolade utenpå og noe hvitt inni. Kan ha vært Kinder, men er usikker. Fikk alltid det når jeg var liten i påsken. Trodde jeg fant det på IKEA for litt siden, men det viste seg at det var sjokolade inni :(

Jeg tror det er sjokobons fra kinder og finnes på flyplasser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh er det Kinder Shoko-Bons du mener??

i så fall- de er knalldigge! husker jeg hamstra sånne da jeg var på kypros

:rodme:

Vet ikke hva de heter. De var ofte i en sånn rød plastboks som var formet som ett eller annet dyr, hvor den ene delen var gjennomsiktig. Og inni der var de greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

men det er vitkig å understreke at de IKKE slår kinder Happy Hippo! det er det neste Kinder har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Vet ikke hva de heter. De var ofte i en sånn rød plastboks som var formet som ett eller annet dyr, hvor den ene delen var gjennomsiktig. Og inni der var de greiene.

jeg la til en link i innlegget du siterte, ta en titt :)

fra den linken kan du shoppe også :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de heter. De var ofte i en sånn rød plastboks som var formet som ett eller annet dyr, hvor den ene delen var gjennomsiktig. Og inni der var de greiene.

Jeg tror det er de vi snakker om. Dukker opp noen vage minner fra jeg var liten. Nå finnes de i poser, på flyplasser 8tax free).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke åpnet linken. File not found.

Mor&far er i utlandet nå, så da skal jeg be de se etter sånne på flyplassene. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er vitkig å understreke at de IKKE slår kinder Happy Hippo! det er det neste Kinder har!

Jeg fant en happy Jippi når jeg flytta nå! Kastet den. For den lå i kjærste-boksen fra han det ble slutt med for...eeeh... 10 år siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må være sånne. Sender bilde til mamma i morgen! Og krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner pastahjul! Og bugg-tyggis! :gjeiper: Har sett bugg i senere tid, men den smaker jo helt annerledes. Banan, jordbær, bringebær, colasmak... Yummy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fatter ikke hva de tenkte på da de tok Bugg bort fra marked, finnes det noen som ikke savner Bugg? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...