Gå til innhold

matvarer vi savner..


Olse

Anbefalte innlegg

Savner urge intens, litago sin bananyoghurt og Snapple som den var før, nå har den reduserte sukker og det smaker utvannet :(

Anonymkode: 3e707...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.8.2019 den 21.43, C-girl skrev:

Jeg har ikke funnet den på evigheter.. Men sikkert like greit, for jeg spiser mye mindre sjokolade når det ikke er favoritten..

Så den på europris i går 

Anonymkode: c8ec9...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

 

Synes dere også dem var større før? Har spurt her inne men får bare til svar at den veide like mange gram som den gjør i dag. Kan ikke helt få det til å stemme da den må ha vært litt større som hel bar enn med biter :klo:

Jeg syns også den var større før. Men mulig den nye er bittelitt mer massiv og derfor veier det samme selv om den er mindre. Syns nemlig den gamle Stratosbaren var mer porøs også. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2019 at 1:12 AM, AnonymBruker said:

Stor plate er å finne på Europris 😬

Anonymkode: 2dadf...314

Stratos med nøtter er også å finne på noen Meny, Bunnpris og Joker👌

Endret av CoolSistah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Salka skrev:

Jeg syns også den var større før. Men mulig den nye er bittelitt mer massiv og derfor veier det samme selv om den er mindre. Syns nemlig den gamle Stratosbaren var mer porøs også. 

I 2012 var den 45 gram, det ser dermed ut som den krympet 3 gram til 42 da den fikk biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent på nittitallet pleide min søster og jeg å kjøpe to slags fløteis (firkantede bokser på ca. en halv liter)  fra Mövenpick som var helt nydelige -- den ene hadde smak av piña colada (kokosis lagvis med ananassorbet, mild romsmak), og den andre var en kombinasjon av karamell, pekanøtter og whisky... mener jeg å huske. Har ikke sett disse is-sortene på kanskje to tiår! På den tiden smakte også Mövenpicks "maple walnut"-is myyye bedre en den gjør i dag.

Tidlig på nittitallet kjøpte mine foreldre også en trekantet, myk ost som het noe med "chateau". Mener å huske det var en mild, hvit, delvis smørbar geitost? Veldig god var den uansett!

Savner også jordbæris (saftis) på pinne! Og noe så eksotisk som boysenbæris på pinne (min mor kjøpte økonomipakke på det som den gang het Mekka). De var mer sorbetaktig, og jeg mener å huske at de hadde fruktkjøtt. 

Også fra tidlig nittitall: små begre kremet vaniljeyoghurt med blåbærsyltetøy i bunnen 😍

 

Endret av Lille Kantarell
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 11.8.2019 den 13.46, Luna Llena skrev:

Bilderesultat for yoplait bjørnebær

 

På 11.8.2019 den 15.36, applestories skrev:

Når fantes denne? Den ser jo nydelig ut! ❤️

 

På 11.8.2019 den 19.35, MarianneE skrev:

Åja, den var fantastisk 

 

På 17.8.2019 den 13.16, Francoise skrev:

Kan ikke forstå hvorfor denne forsvant! Den var jo sååå god!

Jeg smakte helt tilfeldig en av Tines bringebæryoghurter fra Nyt-serien deres her en dag, og den var faktisk ganske lik disse, veldig god! :jepp:

5799.jpg

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Rumle skrev:

 

 

 

Jeg smakte helt tilfeldig en av Tines bringebæryoghurter fra Nyt-serien deres her en dag, og den var faktisk ganske lik disse, veldig god! :jepp:

5799.jpg

 

 

Da må den testes, takk :) Regner med de har den i de fleste butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Da må den testes, takk :) Regner med de har den i de fleste butikker?

Jeg vet ikke, men skulle tro det? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg smakte helt tilfeldig en av Tines bringebæryoghurter fra Nyt-serien deres her en dag, og den var faktisk ganske lik disse, veldig god! :jepp:

5799.jpg

Enig, bringebæryoghurten er god. De har den på lokalbutikken her langt ute på bygda så tror ikke den er vanskelig å finne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Enig, bringebæryoghurten er god. De har den på lokalbutikken her langt ute på bygda så tror ikke den er vanskelig å finne.

Har du smakt blåbærvarianten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Har du smakt blåbærvarianten?

Ja, den var forsåvidt god den også selv om jeg ikke er verdens største blåbærfan. Klarer uansett aldri å slå bringebær 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, applestories skrev:

Ja, den var forsåvidt god den også selv om jeg ikke er verdens største blåbærfan. Klarer uansett aldri å slå bringebær 😊

Du hadde garantert elsket den yoplait-yoghurten altså 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rumle skrev:

Du hadde garantert elsket den yoplait-yoghurten altså 😊

Min favoritt var deres greske med sitron. Den er også borte. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rumle skrev:

 

 

 

Jeg smakte helt tilfeldig en av Tines bringebæryoghurter fra Nyt-serien deres her en dag, og den var faktisk ganske lik disse, veldig god! :jepp:

5799.jpg

 

 

Jeg syns den med bringebær er god. Blåbærene er grei. Jeg spiser den, men kan ikke måle seg med bjørnebær :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Francoise skrev:

Jeg syns den med bringebær er god. Blåbærene er grei. Jeg spiser den, men kan ikke måle seg med bjørnebær :P

Jeg synes den ligner veldig, jeg, men helt det samme er det jo ikke 😊

1 time siden, Francoise skrev:

Kanskje vi skal sende en mail til Yoplait? :P 

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg saaaaaaavner Diplom is Royal Kaffe Mocca. Begynte nesten å grine da den gikk ut av produksjon. Savner den så fælt, for det er den absolutt beste isen jeg noengang har smakt. Jeg gledet meg til hver fredags kveld, da jeg kunne sette skjeen i en ny boks med den isen! *snufs* Sendte melding til produsenten, og det var de som fortalte meg at den var gått ut av produksjon (det var tomt i alle butikker lenge, så jeg måtte spørre hvor den ble av). De sa (hold dere fast) at den ikke hadde solgt nok!!! (helt sinnsykt at en så god is ikke solgte nok!)

202002141042484176_201711081530597478117 

 

Endret av Million
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...