Gjest NozMonster Skrevet 23. mars 2012 #301 Skrevet 23. mars 2012 Nei, slush er jo fra maskin. Shave ice der får du jo ut en klump med knust is oppi et beger og så kan du velge de smakene du vil som du tilsetter etterpå. Er det ikke sånn du mener? aaahh ja jeg trodde virkelig ikke det var å få tak i den dag i dag ! det bringer tilbake mange gode minner fra 7.klasse men jeg tviler enkli på at jeg vil synes de smaker så godt idag som jeg gjorde den gang..
pinar Skrevet 23. mars 2012 #302 Skrevet 23. mars 2012 aaahh ja jeg trodde virkelig ikke det var å få tak i den dag i dag ! det bringer tilbake mange gode minner fra 7.klasse men jeg tviler enkli på at jeg vil synes de smaker så godt idag som jeg gjorde den gang.. Smaker det ikke egentlig mest snø med farge? Hehe, jeg tror jeg er en av de få i vår "generasjon" som ikke likte det der, men husker det var populært
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2012 #303 Skrevet 24. mars 2012 Jeg lurer på om safari produsentene har fått meg seg at den nye bedre oppskriften er vondere og dårligere. Jeg for min del har sluttet å kjøpe safari nå.. Godt spørsmål. Er egentlig nesten litt fristet til å skrive dem en laaaang e-post full av klager og grining forøvrig så er ikke de safarikjeksene med sjokofyll som selges i en pakning på 8 så ille. De er ikke like gode som de gamle, men de er bedre enn de nye
Squirrel Skrevet 24. mars 2012 #304 Skrevet 24. mars 2012 Godt spørsmål. Er egentlig nesten litt fristet til å skrive dem en laaaang e-post full av klager og grining forøvrig så er ikke de safarikjeksene med sjokofyll som selges i en pakning på 8 så ille. De er ikke like gode som de gamle, men de er bedre enn de nye Men de er veldig dyre da til at det bare er åtte kjeks i pakken. Men ja, er enig i at de er gode.
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2012 #305 Skrevet 24. mars 2012 Men de er veldig dyre da til at det bare er åtte kjeks i pakken. Men ja, er enig i at de er gode. Ja enig i det! Jeg vet at Coop har ett merke som heter Extra, og de har akkurat samme kjeksene ( 8 stykker i pakken bare uten sjokofyll ) og de smaker AKKURAT det samme. Pakken fra Safari koster 22, den fra Extra koster 6 kroner. 1
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2012 #310 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Nesquick jordbærmelk-pulver... Dette har de på Ebay om du kan bestille derifra? http://www.ebay.com/itm/X-LARGE-NESTLE-NESQUIK-QUICK-21-8-OZ-CHOCOLATE-STRAWBERRY-DRINK-MIX-FOR-MILK-/160664662880?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item25685c3360#ht_1172wt_1037 http://www.ebay.com/itm/21-8-0z-Nestle-Nesquik-Powder-Strawberry-Drink-Mix-38sr-/230529012275?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35ac999233#ht_3307wt_989 Endret 24. mars 2012 av Hikken
Gjest Vinglepetra Skrevet 24. mars 2012 #311 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Nesquick jordbærmelk-pulver... Jaaa, jeg trodde jeg var den eneste som savnet den....De pleide å selge den for noen år tilbake og så ble den plutselig bare borte. Endret 24. mars 2012 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #312 Skrevet 24. mars 2012 Potetgullet "Ship o Hoi" og sjokoladekjeksen "Pickup"
Gjest Vinglepetra Skrevet 24. mars 2012 #313 Skrevet 24. mars 2012 Jeg savner også en jordbær is jeg spiste mye av i barndommen, husker ikke hva den het, men den hadde sånn mild jordbærsmak... Har ikke sett den I butikkene...noen her som vet hva den heter? ...litt dårlig beskrivelse...
Gjest badeand1 Skrevet 24. mars 2012 #314 Skrevet 24. mars 2012 Jeg savner også en jordbær is jeg spiste mye av i barndommen, husker ikke hva den het, men den hadde sånn mild jordbærsmak... Har ikke sett den I butikkene...noen her som vet hva den heter? ...litt dårlig beskrivelse... Saftis eller sånn "kremis"
Gjest Elihol Skrevet 24. mars 2012 #315 Skrevet 24. mars 2012 Vet ikke om jeg tør å kjøpe mat (eller jordbærmelkpulver, som det er) over nettet, hvem vet hvor gammelt det er, etc Og ikke minst Oline-is! Det hvite ansiktet (vaniljeis) med lyserosa øyne, munn og sløyfe (jordbæris), og den gule tyggegummien i midten av sløyfa! Den er vel ikke akkurat 'borte', men har ikke sett en eneste isbil på evigheter Har aldri funnet den et annet sted.
pinar Skrevet 24. mars 2012 #316 Skrevet 24. mars 2012 Godt spørsmål. Er egentlig nesten litt fristet til å skrive dem en laaaang e-post full av klager og grining forøvrig så er ikke de safarikjeksene med sjokofyll som selges i en pakning på 8 så ille. De er ikke like gode som de gamle, men de er bedre enn de nye Hihi la oss gjøre det :D
Gjest Navifairy Skrevet 24. mars 2012 #317 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Vet ikke om jeg tør å kjøpe mat (eller jordbærmelkpulver, som det er) over nettet, hvem vet hvor gammelt det er, etc Og ikke minst Oline-is! Det hvite ansiktet (vaniljeis) med lyserosa øyne, munn og sløyfe (jordbæris), og den gule tyggegummien i midten av sløyfa! Den er vel ikke akkurat 'borte', men har ikke sett en eneste isbil på evigheter Har aldri funnet den et annet sted. Igjen, den selges av Hjem-Is Tror dog de har kuttet ut tyggisen. Du kan bestille den online og da velger du selv leveringstidspunkt Og til dere som savner shave-is - hvorfor ikke grovknuse isbiter i blender og helle over litt ublandet saft? Har gjort det flere ganger med funlight-saft selv, og det er ingen dårlig erstatning Endret 24. mars 2012 av Navifairy
ini Skrevet 24. mars 2012 #318 Skrevet 24. mars 2012 ...sjokoladekjeksen "Pickup" Jeg bor utenlands, og den finnes her, så den er hvertfall ikke ute av produksjon.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #319 Skrevet 26. mars 2012 Dolmiosausene før de ble så sunne og fulle av tomater, nå smaker de som hvilken som helst tomatsaus, tidligere så var disse kremet og hadde en helt egen smak. Det er heldigvis en igjen som de ikke har tuklet med, i fare for at dolmio scanner kvinneguiden og har onde baktanker med å tukle med denne også nevner jeg ikke navn. medalje potetgullet, var en sort pose med en potetgullmedalje på forsiden mener jeg å huske. Soho med ferskensmak Disneysjokoladen med hvit sjokolade i midten. Daimkuler i pose som de hadde før de fikk dette strøssel-tullet.
ini Skrevet 26. mars 2012 #320 Skrevet 26. mars 2012 Shio! Den brusen som fantes for mange herrens år siden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå