Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 2. oktober 2015 #1181 Skrevet 2. oktober 2015 Test med spray på en test-tegning først, så du ser at den sprayer jevnt og fint og ikke endrer noe. Anonymous poster hash: fa30c...009 Takk for tips, det skal jeg huske
Safira Skrevet 2. oktober 2015 #1182 Skrevet 2. oktober 2015 Det stemmer det! Det har faktisk blitt en av favorittbøkene mine. Den er så lita at jeg blir ikke lei før jeg har kommet halvveis også er det så mye forskjellig i den Åh, tror jeg må ta en titt til på den! Virker så kjekt med en litt mindre bok også. Meeeen, jeg har jo allerede alt for mange. Og så ønsker jeg meg Lost Ocean, Escape to Wonderland (Alice i eventyrland), og Harry Potter, Tolkien, Doctor Who og Game of Thrones bøkene som kommer. Haha, har ikke råd til alt ...
MarianneE Skrevet 2. oktober 2015 #1183 Skrevet 2. oktober 2015 Den gruppa på face bruker jeg til å beundre andres verk og av og til legger jeg ut noe sjøl. Alt av diskusjoner styrer jeg temmelig langt unna
Stueloff Skrevet 2. oktober 2015 #1184 Skrevet 2. oktober 2015 Åh, tror jeg må ta en titt til på den! Virker så kjekt med en litt mindre bok også. Meeeen, jeg har jo allerede alt for mange. Og så ønsker jeg meg Lost Ocean, Escape to Wonderland (Alice i eventyrland), og Harry Potter, Tolkien, Doctor Who og Game of Thrones bøkene som kommer. Haha, har ikke råd til alt ... Huff ja, ikke snakk! Både Lost Ocean, Harry Potter, Doctor Who, Alice og Sherlock skal på ønskelista mi til jul. Også MÅ jeg jo bare ha ei julekortbok så jeg kan legge fargelagte kort sammen med julegavene
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2015 #1185 Skrevet 2. oktober 2015 Koselig tråd! Jeg sluker rått alt dere legger ut av ideer og gode forslag og elsker å se hvordan og hva dere fargelegger i de forskjellige bøkene . Er endelig kvitt senebetennelsen jeg fikk etter abstinens-fargeleggingen min tidligere i sommer, og har så smått begynt igjen. Bruker kun Faber Castell for tiden. De er som små pensler og sliter ikke på armen min. http://imgur.com/QPYMItH 2
Auri Skrevet 3. oktober 2015 #1186 Skrevet 3. oktober 2015 Hanna Karlzon, hun som har tegnet Dagdrømmer, har akkurat gitt ut vinter/julekortbok som heter Vinterdrömmar. Den er foreløpig bare mulig å få kjøpt i Sverige, men de jobber med å få den ut internasjonalt
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1187 Skrevet 3. oktober 2015 Pastellkritt har hvertfall Panduro og antagelig Clas Ohlson, og ja man bør ha fixativ (eller hårspray) over etterpå ellers gnir det ut over alt! Jo takk du...! Blir så oppgitt på den gruppa. Det er ei dame som retter på meg hver gang jeg sier skyggelegging "det er sjatteringer, skyggelegging er noe heeeelt annet enn nyanser av farger, moren min er kunstner så det vet jeg", jeg synes det er tåpelig i utgangspunktet og hvertfall når hun tar feil og jeg har rett... Og så var det den gangen jeg våget meg på å påpeke at å gjøre kunstverk sort/hvitt og så printe ut og fargelegge oppå er ekstremt respektløst ovenfor originalkunsteren, da fikk jeg mye hets da. Noen skikkelig stygge meldinger på PM, blei helt satt ut hvor mye dritt jeg fikk. Også hadde du som syntes det var så teit at blei kritisert så nå skulle de fargelegge enda fler sånne bilder!!! Folk er så drama queens. Om de ikke får svar på noe de spør om innen 10 minutter blir de snurt... Som om alle sitter på FB hele dagen. Jeg er hjemmeværende pga sykdom og jeg sitter ikke på FB hele dagen Gruppa begynte veldig ålreit, jeg har vel vært medlem siden mars tror jeg, men nå er det helt på trynet. Jeg har store planer om å melde meg ut, fordi jeg gidder ikke alt det tullet der inne, men jeg vant sommerkonkurransen der og vil ikke melde meg ut før jeg har fått premien min; FB har en tendens til å tilfeldig slette meldinger for meg og jeg vil ikke miste muligheten til å ta kontakt med admins. Anonymous poster hash: 43312...28a What? Håper du sendte screenshot av meldingene til Admin. Selv om du fortsatt ønsker å melde deg ut, så bør ikke de får være i gruppa. Anonymous poster hash: fa30c...009
Cordelia Skrevet 3. oktober 2015 #1188 Skrevet 3. oktober 2015 Hanna Karlzon, hun som har tegnet Dagdrømmer, har akkurat gitt ut vinter/julekortbok som heter Vinterdrömmar. Den er foreløpig bare mulig å få kjøpt i Sverige, men de jobber med å få den ut internasjonalt Kjøpte forresten Allers Juleblad igår for å se etter julegaveideer. Der var det faktisk et lite fargeleggingsbilde. LItt usikker på hva man bør bruke på sånt glatt magasinpapir, må vel bli noe tusj. Spørs om en klarer å holde seg til jul da. Super advents-og romjulsaktivitet.
Auri Skrevet 3. oktober 2015 #1189 Skrevet 3. oktober 2015 What? Håper du sendte screenshot av meldingene til Admin. Selv om du fortsatt ønsker å melde deg ut, så bør ikke de får være i gruppa. Anonymous poster hash: fa30c...009 Den/de det dreide seg om sletta seg selv fra gruppa før jeg rakk å si ifra til noen, så de folka er ikke der lenger hvertfall
MarianneE Skrevet 4. oktober 2015 #1190 Skrevet 4. oktober 2015 Den/de det dreide seg om sletta seg selv fra gruppa før jeg rakk å si ifra til noen, så de folka er ikke der lenger hvertfall Noen av dem på gruppa der tar helt av.
fruBeist Skrevet 4. oktober 2015 #1191 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg var til optiker i går, og brillene mine strøk med glans Ikke rart at jeg får hodeverk når jeg fargelegger, når det ene øyet har forandra seg fra -3 til -3,75! Skal bli godt når nye briller kommer om et par uker 😂 2
Auri Skrevet 4. oktober 2015 #1192 Skrevet 4. oktober 2015 Oi ja bra med nye briller! Jeg prøvde å fargelegge her en kveld og skjønte ikke hvorfor jeg sleit så med synet, klager til mannen og han ser dumt på meg, "kanskje fordi du ikke har tatt på deg brillene etter at du dusja?" 2
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 4. oktober 2015 #1193 Skrevet 4. oktober 2015 Oisann, denne tråden var inspirerende! Plutselig hadde jeg lest alle 60 sidene! :D Ble nysgjerrig på å prøve, så nå har jeg printet ut noen mandala-strektegninger og stjålet toåringens fargeblyanter. Har bare 12 farger, så det blir ikke så fancy som deres, men virker veldig gøy likevel! Hadde et sett med 72 fargeblyanter på ønskelista mi på ebay, så nå har jeg budt på det også! Om de ikke er noe gode, så får de doneres til avkommet.
SoftKitty Skrevet 5. oktober 2015 #1194 Skrevet 5. oktober 2015 Vet ikke om jeg likte så godt å farge med tusj.. men jeg gidder ikke bruke mange hundre kroner på fargeblyanter før jeg vet om jeg synes dette er noe jeg vil bruke tid på Hva tror dere om et av disse settene, har noen prøvd dem? Vil helst ha noen som ikke er alt for myke men som likevel gir fra seg en del farge.. Fargeblyant Faber Castell Studio http://www.staples.no/fargeblyant-faber-castell-studio-24/cbs/760404.html?promoCode=200200559&Effort_Code=WW&Find_Number=760404 Fargeblyant STAEDTLER Ergosoft tynn http://www.staples.no/fargeblyanter/cbs/746256.html?promoCode=300300666&Effort_Code=WW&Find_Number=746256 1
Auri Skrevet 5. oktober 2015 #1195 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har ikke prøvd noen av de to spesifikt, men utifra hva jeg vet om merkene, ville jeg gått for Faber Castell Jeg har deres Color Grip blyanter og er godt fornøyd med dem, selv om det er de "dårligste" blyantene deres. 1
Edie Skrevet 5. oktober 2015 #1196 Skrevet 5. oktober 2015 De Staedtler Ergosoft liker ikke jeg. De er trekanta i fasongen. Sikkert ergonomisk riktig, men jeg får vondt i fingrene av de.
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 6. oktober 2015 #1197 Skrevet 6. oktober 2015 Min første tegning. Hadde som sagt bare 12 blyanter, så det ble litt ymse farger.
Brimi Skrevet 6. oktober 2015 #1198 Skrevet 6. oktober 2015 Min første tegning. Hadde som sagt bare 12 blyanter, så det ble litt ymse farger. Åh, den var fin!^^
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 6. oktober 2015 #1199 Skrevet 6. oktober 2015 Åh, den var fin!^^ Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1200 Skrevet 6. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor dere vil gi det til folk.. hva sier man når man får noe en -voksen- har fargelagt??Anonymous poster hash: b7e63...265 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå