Gå til innhold

Elskerforhold, 16 og 33?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men som svar på tråden. Synes egentlig det er ekkelt. 16 år og 33 år. Så vidt passert seksuelle lavalder og fortsett ikke voksen. Hadde det vært 25 og 42 hadde det vært anderledes. Da er begge voksne etter min mening

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det.

Skrevet

Hvis begge har lyst og er moden til å ta det valget er det jo bare fint med sex.

Skrevet

Det er nok ikke alle kvinner som er enige med deg der. Mange synes de mellom 25 og 30 er kjekkest, og noen synes til og med menn på 40 kan være de kjekkeste.

Anonymous poster hash: 83186...309

Menn blir bare deiligere og deiligere med alderen <3

Gjest marizz
Skrevet

Hvis 16åringen er omtrent oppegående synes jeg det er greit. Litt umoralsk er det jo, men jeg håper både hun og du vet hva dere driver med.

Gjest Fotballen
Skrevet

Det er faktisk meget positivt at unge menn og unge jenter over 16 har sex med voksne erfarende. På den måten læres de opp og kan senere se tilbake på en flott og spennende tid. Sex er faktisk ikke farlig. Men mange skaper seg et bilde av det og dyrker seinere i livet at de var utsatt for overgrep, eller ble lurt osv. Mennesker er eksperter på å skape løgner som passer inn i deres liv. Det vet vi faktisk veldig mye om.

Nettopp. Synd folk ikke skjønner det, men tror sjalusi spiller en stor rolle her ;) Derfor mange blir sur og negativ når det gjelder en tenåring og en eldre. Alle kan den seksuelle lavalder så alle vet det er fullt lovlig.

AnonymBruker
Skrevet

Heldig fyr

Anonymous poster hash: c262f...e98
Skrevet

Menns beste alder er 25-35, kvinners er 16-25. Så finnes det noen VELDIG få unntak. :)

Anonymous poster hash: 0c288...0c2

+1

AnonymBruker
Skrevet

Menn blir bare deiligere og deiligere med alderen <3

BS. Løsere i skinnet, slappere rumper, skrukkete baller... - æsj! Dårlig stilt om man har klart å lure seg selv til at eldre menn er bedre.Ikke pokker!

Anonymous poster hash: 34a76...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...