Gå til innhold

Elskerforhold, 16 og 33?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et "forhold". Hvem har sagt det er mannen som er 33, forresten?

Anonymous poster hash: 83186...309

Eller sønnen? Er uansett ikke så relevant. Viktigste er vel at man har det bra.

Så du er kvinne på 33 som er sammen med en guttunge på 16?

Anonymous poster hash: 48b30...3a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En dame på 85 kunne også vært moren til elskeren på 71, men "kunne vært moren" er egentlig et svakt argument mot et elskerforhold.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En 16-åring har ikke alltid kontroll på hva som er best for seg selv.

Det er det ingen som har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv hatt et elskerforhold til en 16-årig gutt når jeg var 30. Uetisk synes jeg det er, men følte til dels at kontakten vi hadde og modenheten hans veide opp for det. Selv hadde jeg et forhold til en på 26 når jeg var 16, og mener ikke jeg tok noe skade av det. Kommer vel an på de to som er i forholdet, om det er kun sex eller mer. Men det skal sies, at følelser er vanskeligere å kontrollere når man er ung, og når det blir følelser blandet inn i et sexforhold, og man ikke kan realisere det i et ordentlig forhold så blir det veldig vanskelig, for begge to. Så derfor mener jeg at man bør unngå så stor aldersforskjell, om man kan.

Anonymous poster hash: 416a4...f17
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du er kvinne på 33 som er sammen med en guttunge på 16?

Det har jeg ikke sagt. Men "guttunge" er nedlatende. Det er dessuten ikke noen som er "sammen" her. Det er et elskerforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv hatt et elskerforhold til en 16-årig gutt når jeg var 30. Uetisk synes jeg det er, men følte til dels at kontakten vi hadde og modenheten hans veide opp for det.

Men hvorfor? Du tok ikke skade av det, og det gjorde vel ikke han heller? Er det ikke alle tenåringsgutters drøm med en "MILF"? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser egentlig ikke noe galt i det. Når jeg var 18, holdt jeg på med en som var nærmere 40. Men begge var inneforstått med at det kun var snakk om sex. Holdt bare på i noen måneder. Når jeg tenker tilbake på det, så angrer jeg absolutt ikke, men jeg kan ikke si at det "forholdet" ga meg noe særlig i livet.

Anonymous poster hash: 0dae2...cce
  • Liker 4
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det har jeg ikke sagt. Men "guttunge" er nedlatende. Det er dessuten ikke noen som er "sammen" her. Det er et elskerforhold.

Guttunge er en helt riktig beskrivelse av en 16-år gammel gutt. At det er et elskerforhold gjør ikke saken bedre, heller omvendt.

• Liker 2
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det er det ingen som har.

En voksen mer enn et barn.

AnonymBruker
Skrevet

Pikken min er betydelig større i dag enn når jeg var 16.

Alle er forskjellige :)

Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor? Du tok ikke skade av det, og det gjorde vel ikke han heller? Er det ikke alle tenåringsgutters drøm med en "MILF"? :fnise:

Njei, jeg vet jo ikke om han tok skade av det. Vi fikk vel begge følelser for hverandre, og jeg føler meg skyldig for å ha påført han unødvendig hjertesorg, men det er jo en del av livet. Vi diskuterte mye før vi gjorde noe som helst fysisk nettopp på tanke på at han skulle være sikker på at han ville at jeg skulle være den første erfaringen hans, men gjort er gjort, og jeg håper han har like gode minner som meg :)

Anonymous poster hash: 416a4...f17

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke alle kvinner som er enige med deg der. Mange synes de mellom 25 og 30 er kjekkest, og noen synes til og med menn på 40 kan være de kjekkeste. Anonymous poster hash: 83186...309

Nå er ikke en 16-åring kvinne, så hva kvinner mener er ikke relevant.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke en 16-åring kvinne, så hva kvinner mener er ikke relevant.

16-åringen i denne tråden er tydeligvis en gutt.

AnonymBruker
Skrevet

"Kunne vært mora"

KUNNE VÆRT, ja. Det er mye man KUNNE VÆRT.

AnonymBruker
Skrevet

Guttunge er en helt riktig beskrivelse av en 16-år gammel gutt. At det er et elskerforhold gjør ikke saken bedre, heller omvendt.

Jeg synes ikke det. Guttunge = 11 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WubWub, jeg trodde du allerede hadde laget en slik tråd?

Anonymous poster hash: 3968d...158
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det. Guttunge = 11 år.

Har du tenkt over at det bare er fem år siden denne elskeren din var 11 år?

AnonymBruker
Skrevet

Njei, jeg vet jo ikke om han tok skade av det. Vi fikk vel begge følelser for hverandre, og jeg føler meg skyldig for å ha påført han unødvendig hjertesorg

Åja, da var deres forhold litt seriøst på en måte. Her er det snakk om kun elskerforhold. I et elskerforhold må man alltid være åpen om at det ikke planlegges noe bryllup :fnise:

Alltid kjedelig med hjertesorg, men generelt tror jeg ikke unge menn tar skade av slike forhold. Tør vedde på at de skryter av det i kameratgjengen.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, nei, penisen blir ikke større når man er ferdig utviklet. Det er ikke slik som ører at den vokser hele livet ;)

Men ser ikke hva hun ser i en 33-åring. En mann på 33 har rynker og er ikke like pen utseendemessig heller som en som er under 25. Siden hun er 16 selv kan hun lett finne en rundt 20 som er både god i senga og som ser bra ut :) Så min konklusjon er at dette er nok en jente som trenger bekreftelse av en eldre mann.

Kronargument de luxe! :fnise:

Gjest Fotballen
Skrevet

Er 16 åringen en jente og 33 åringen en mann, så er mannen alle kvinners mareritt!! Da blir han hata og kalt for pedofil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...