Gå til innhold

Elskerforhold, 16 og 33?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg funnet ut at en 33 år gammel mann har hatt et seksuelt forhold til min 16år gamle søster hadde jeg gjort alt som sto i min makt for å stoppe dette maktmisbruket.

Inkludert å spre bilder av mannen på nettet med info om hva han har gjort?

Anonymous poster hash: 83186...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slik unge mennesker ser på menn over 30. Jeg er ung selv (jeg er en del eldre enn 16, men) og det er et godt argument at menn over 25-30 har rynker. Poenget er altså at de er ikke like unge og pene lengre.

Når jeg tenker på menn over 25 tenker jeg på en familiefar i minivan. Det er veldig generaliserende, men det er faktisk slik det bør være.

Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae

Hehe, artig det der. Når jeg var 25 hadde jeg ikke mye rynker gitt, men jeg trodde de hadde det når jeg var 16. Når jeg ble 20 hadde de over 30 år rynker og jentene på VGS var ungpiker. Ved passert 30 var 40åringene de med rynker og 20 åringene ungpiker. Nå som jeg nærmer meg 40 er 50 åringene rynkete og damer på 30 er ungpiker.

Rart det der, alt kommer av øyet som ser. :)

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig er det umorlsk og feil. Tror ikke jeg hatt noe imot å hatt en 33 år gammel kvinne som partner da jeg var 16 selv, men i ettertid ville jeg nok sett på det som veldig feil og rart.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier en 33 åring er gammel...En 33 åring har ikke rynker og ser gammel ut. Er nettopp begynt på livet jo :P Må være noen sjeldne folk som får mye rynker i den alderen. Alle i 30 åra jeg har sett ser ut som de i 20 åra. Rynkene begynner med når man nærmer seg 40 ;) Men de som røyker mye, tar mye sol osv blir jo eldre i huden enn de som ikke driver med sånt.

Genetikk spiller inn. Mange jeg ser som ser mye eldre ut enn de er.

Anonymous poster hash: 50815...1ea

Skrevet

Ingen oppegående 33-åring har sex med en 16-åring. Ja, det er umoralsk. Selv om 16 år er den seksuelle lavalder, betyr ikke det at det burde være fritt frem for voksne å forsyne seg. Det vil aldri være et likeverdig forhold.

Jeg er enig i at det er litt umoralsk av en 33-åring å ligge med en 16-åring. Men det du sier om aldersforskjell er noe tull, jeg er 18 og er sammen med en 34-åring, og vi elsker hverandre!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hadde vært ekte følelser der, ekte kjærlighet, så kanskje, men at det bare blir sex, gjør at det blir feil.

Har hørt om unge som har angret påslike forhold i ettertid, ja faktisk tatt skade av det, for man er ikke like bevisste som 16 åring. Man er på mange måter fortsatt et barn. Jeg var iallefall et barn da jeg var 16. Ukysset og jomfru.

Anonymous poster hash: 61fca...571
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du får løpe 3-mila mot kjæresten min og se hvor mye sprekere du er enn en som jobber i forsvaret og er i fysisk aktivitet hele tiden. :)

Igjen, ikke ta deg nær av at jeg og mine venninner heller foretrekker menn under 25 fordi vi er under 25 selv.

Du skal ikke bli sammen med meg eller ha sex med meg, men det virker som at du tar dette tungt.

Enig i denne- håpløst så desperat enkelte menn bastant sier "de ser best ut for alderen "når over 30 eller usannsynlig mye yngre ut enn alderen. Dette er løgn og selvbedrag! Som annen her skriver - HVORFOR I HULESTE SKAL JENTER PÅ 25 TA HALVGAMLINGER når de får jevnaldrende som selvfølgelig ser bedre ut,!?. Som i tillegg har samme referanser osv. Selv er jeg attraktiv nok til å slippe å nedverdige meg å måtte date eldre menn. Takk Gud for det!

Anonymous poster hash: 34a76...775

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at det er litt umoralsk av en 33-åring å ligge med en 16-åring. Men det du sier om aldersforskjell er noe tull, jeg er 18 og er sammen med en 34-åring, og vi elsker hverandre!

Haha! Dette var dagens!

Anonymous poster hash: 34a76...775

Skrevet

Er det noe umoralsk med et elskerforhold mellom to personer som er 16 og 33 år? Møtes 1-2 ganger i uken og har det hyggelig, spiser middag sammen av og til og ser film, går noen ganger tur også, men mest av alt har vi masse deilig sex. Er jo stor aldersforskjell, men begge finner det litt pirrende og en del av spenningen.

Nei ikke noe umoralsk med det. Men selvsagt vil enkelte moralister finne det umoralsk. Men hva andre måtte mene om slikt, drit i det. Det viktigste er at dere koser dere.

Skrevet

Lovlig? Ja. Umoralsk? JA!

Hadde jeg funnet ut at en 33 år gammel mann har hatt et seksuelt forhold til min 16år gamle søster hadde jeg gjort alt som sto i min makt for å stoppe dette. Handler mye om at en VOKSEN mann er (skal iallefall være) langt mer mentalt utviklet enn en 16år gammel jente. Selv om dette kanskje ikke går under seksuelt missbruk, så vil jeg faktisk påstå at det er mentalt- og maktmisbruk.

Jeg hadde ei elskerinne på 40 år når jeg var 17-18. Mener du da at hun skulle henges ut, for noe helt lovlig? Kun fordi du har et omfattende problem med din moral som ikke er helt i vater. Det du skriver kaller man på godt Norsk galskap.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei, penisen blir ikke større når man er ferdig utviklet. Det er ikke slik som ører at den vokser hele livet ;)

Men ser ikke hva hun ser i en 33-åring. En mann på 33 har rynker og er ikke like pen utseendemessig heller som en under 25. Siden hun er 16 selv kan hun lett finne en rundt 20 som er både god i senga og som ser bra ut :) Så min konklusjon er at dette er nok en jente som trenger bekreftelse av en eldre mann.

Haha rynke på en 33 års gammel mann?? Jeg er 32 år og har ikke en eneste rynke. Men så er jeg opptatt av å trene å spise sundt da. Sixpacken er enda godt inntakt og mere muskler nå enn da jeg var 20.:)

Anonymous poster hash: 0c288...0c2

Skrevet

Forstår ikke hva som er umoralsk at to mennesker har sex med hverandre. Kun fordi man oppfatter at aldersforskjellen er for stor. Du er jo selv sammen med en godt voksen mann og det er flott det. Kjærlighet har ingen aldersgrense, så lenge man juridisk er lovlig. Folk er forskjellige. Noen er voksne som 16 åringer, noen er ekstremt umodne som 30 åringer. Det må man akseptere og ikke påføre og plage andre med sin forknytte moralisme.

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Genetikk spiller inn. Mange jeg ser som ser mye eldre ut enn de er.

Anonymous poster hash: 50815...1ea

Det er sant. Noen ser er eldre ut, noen ser yngre ut og noen ser ut som den alderen de er. Finnes de som gjør seg gamlere også..

Men sex er sex uansett alder. Jeg hadde vert stolt jeg hvis jeg hadde hatt sex med ei på 33 når jeg selv var 16 år.

Endret av iBiteU;)
Skrevet

Det er sant. Noen ser er eldre ut, noen ser yngre ut og noen ser ut som den alderen de er. Finnes de som gjør seg gamlere også..

Men sex er sex uansett alder. Jeg hadde vert stolt jeg hvis jeg hadde hatt sex med ei på 33 når jeg selv var 16 år.

Det er faktisk meget positivt at unge menn og unge jenter over 16 har sex med voksne erfarende. På den måten læres de opp og kan senere se tilbake på en flott og spennende tid. Sex er faktisk ikke farlig. Men mange skaper seg et bilde av det og dyrker seinere i livet at de var utsatt for overgrep, eller ble lurt osv. Mennesker er eksperter på å skape løgner som passer inn i deres liv. Det vet vi faktisk veldig mye om.

Skrevet

WubWub, jeg trodde du allerede hadde laget en slik tråd?

Anonymous poster hash: 3968d...158

Hva? Tråden her er ikke min. Jeg poster ikke som anonymbruker.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei, penisen blir ikke større når man er ferdig utviklet. Det er ikke slik som ører at den vokser hele livet ;)

Men ser ikke hva hun ser i en 33-åring. En mann på 33 har rynker og er ikke like pen utseendemessig heller som en under 25. Siden hun er 16 selv kan hun lett finne en rundt 20 som er både god i senga og som ser bra ut :) Så min konklusjon er at dette er nok en jente som trenger bekreftelse av en eldre mann.

Feil! Menn ser best ut rundt 30-35 års alderen, før det er de bare "gutter". Menn får ofte ikke rynker før de runder 40.

Anonymous poster hash: 2f387...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Feil! Menn ser best ut rundt 30-35 års alderen, før det er de bare "gutter". Menn får ofte ikke rynker før de runder 40.

Anonymous poster hash: 2f387...0d9

Dette er like individuelt som på damer. Det er ikke kjønnet som avgjør hvordan man ser ut for alderen. Noen ser eldre ut enn sin alder ( kvinner og menn ), noen ser lik ut sin alder ( kvinner og menn ), noen ser yngre ut enn sin alder ( kvinner og menn ), og noen ser mye yngre ut enn sin alder ( kvinner og menn ).

Det handler om en kombinasjon av gener og livsstil.

Sånn. Nå er det slått fast. Kan vi forholde oss til tema.

Anonymous poster hash: 61fca...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menns beste alder er 25-35, kvinners er 16-25. Så finnes det noen VELDIG få unntak.:)

Anonymous poster hash: 0c288...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Tråden her er ikke min. Jeg poster ikke som anonymbruker.

Kanskje det var en av de andre personlighetene dine. Du må ta en alvorsprat med de, slik gåkke an.

Anonymous poster hash: f017c...9e1

Skrevet

Rynker er turn-off for noen, for andre er det sexy, for andre er det verken eller.

De som ikke liker rynker da må ha et ganske stort problem. Alle mennesker får rynker Før eller siden med mindre du bruker drøssevis med penger på plastisk kirugi eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...