AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #61 Skrevet 16. april 2015 Menn fra 25-40 er i sin beste og hotteste alder. Når det gjelder utseendet og muskler.Ikke rart mange faller for de. Vet ikke hvordan det er med kvinner, men i mine øyner er de også hottest da. Når det gjelder kropp og utseendet. Ser ikke mye rynker frem til 35 år. Men det gjelder jo de som tar vare på huden sin, og ikke soler seg for mye, og ikke røyker for mye. Det mener du. Det mener ikke jeg og alle andre venninnene mine som er under 25. Når jeg kan få en ung, sprek mann med glatt hud, hvorfor skal jeg velge en som er mindre ung og sprek med rynker? Den ser jeg bare ikke. Og ikke mine venninner heller tydeligvis Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #62 Skrevet 16. april 2015 Haha hva tenker du om kvinner over 25 da? Rart hvor gamle dere skal ha folk. Heldig vi som ser ung ut for alderen da Jeg er 25 men folk tror jeg er rundt 18.. Jeg er heterofil og er ikke interessert i kvinner. Derfor ser jeg heller ikke disse tingene like godt, men de begynner vel å få rynker de også når de bikker 25 slik som menn gjør. Det trenger ikke være negativt med noen år på baken, men for min del synes jeg det er bedre med menn under 25. Når jeg selv bikker 25 vil jeg sikkert gå etter menn over 25 også. Men du trenger ikke bry deg så hardt over hva folk under 25 mener. Det er vel ikke de du går etter uansett Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #63 Skrevet 16. april 2015 Det mener du. Det mener ikke jeg og alle andre venninnene mine som er under 25. Når jeg kan få en ung, sprek mann med glatt hud, hvorfor skal jeg velge en som er mindre ung og sprek med rynker? Den ser jeg bare ikke. Og ikke mine venninner heller tydeligvis Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae Hahaha en 30 åring kan være og er ofte mye sprekere enn en under 25. Man er ikke en bestefar selv om man er over 25 år. Men det vet du vel når du blir eldre. Vet ikke hvordan menn er der du bor, men det høres ut som de over 25 er veldig gamle for alderen..
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #64 Skrevet 16. april 2015 Jeg er heterofil og er ikke interessert i kvinner. Derfor ser jeg heller ikke disse tingene like godt, men de begynner vel å få rynker de også når de bikker 25 slik som menn gjør. Det trenger ikke være negativt med noen år på baken, men for min del synes jeg det er bedre med menn under 25. Når jeg selv bikker 25 vil jeg sikkert gå etter menn over 25 også. Men du trenger ikke bry deg så hardt over hva folk under 25 mener. Det er vel ikke de du går etter uansett Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae Jeg gir faen i alder jeg. Er personene jeg går etter. Er i et elskerforhold med ei i 40 åra.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #65 Skrevet 16. april 2015 Det mener du. Det mener ikke jeg og alle andre venninnene mine som er under 25. Når jeg kan få en ung, sprek mann med glatt hud, hvorfor skal jeg velge en som er mindre ung og sprek med rynker? Den ser jeg bare ikke. Og ikke mine venninner heller tydeligvis Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae Utseende er ikke alt for alle. Anonymous poster hash: 83186...309 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 16. april 2015 #66 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor er det her en diskusjon om rynker eller ikke?
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #67 Skrevet 16. april 2015 (endret) Broren min er 33 snart 34 år og folk kaller han guttunge xD. Han har ikke tegn til noe rynke. Men ja han er far. Jeg er bare ikke vant til at folk ser gamle ut i 30 åra. Endret 16. april 2015 av iBiteU;)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #68 Skrevet 16. april 2015 Utseende er ikke alt for alle. Anonymous poster hash: 83186...309 Det har du helt rett i. Her er det snakk om utseende, men om vi skal snakke om at utseende ikke er alt så har jeg mange argumenter på å være med folk på egen alder. F.eks at man er på samme stadie i livet, mindre sannsynlighet for å ikke vokse fra hverandre, større sannsynlighet for lik modenhetsnivå osv. Men TS skal ikke akkurat være sammen med personen, så det er ikke vits å skrive dette. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #69 Skrevet 16. april 2015 om vi skal snakke om at utseende ikke er alt så har jeg mange argumenter på å være med folk på egen alder. Ja, jeg er helt enig. Hvis det er et forhold så bør man være på samme alder (pluss minus to eller maks tre år), men det er noe annet om man er elskere. Anonymous poster hash: 83186...309
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #70 Skrevet 16. april 2015 Hvorfor er det her en diskusjon om rynker eller ikke? Fordi rynker ble dratt frem som et argument mot å bli sammen med noen eldre. Anonymous poster hash: 83186...309
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #71 Skrevet 16. april 2015 Hahaha en 30 åring kan være og er ofte mye sprekere enn en under 25. Man er ikke en bestefar selv om man er over 25 år. Men det vet du vel når du blir eldre. Vet ikke hvordan menn er der du bor, men det høres ut som de over 25 er veldig gamle for alderen.. Ja, du får løpe 3-mila mot kjæresten min og se hvor mye sprekere du er enn en som jobber i forsvaret og er i fysisk aktivitet hele tiden. Igjen, ikke ta deg nær av at jeg og mine venninner heller foretrekker menn under 25 fordi vi er under 25 selv. Du skal ikke bli sammen med meg eller ha sex med meg, men det virker som at du tar dette tungt. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #72 Skrevet 16. april 2015 (endret) Ja, du får løpe 3-mila mot kjæresten min og se hvor mye sprekere du er enn en som jobber i forsvaret og er i fysisk aktivitet hele tiden. Igjen, ikke ta deg nær av at jeg og mine venninner heller foretrekker menn under 25 fordi vi er under 25 selv. Du skal ikke bli sammen med meg eller ha sex med meg, men det virker som at du tar dette tungt. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae For meg kan du foretrekke guttunger også. Jeg bryr meg ikke. Men ikke kom her og si menn over 25 år ser gamle ut og har rynker. Det jeg reagerte på. Selv om noen ødelegger seg selv og ser gamle ut, så betyr ikke det at alle gjør det. Kun barn og tenåringer som mener det. Jeg spiller fotball og er opptatt av trening så jeg hadde fint klart det mot kjæresten din Endret 16. april 2015 av iBiteU;) 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #73 Skrevet 16. april 2015 For meg kan du foretrekke guttunger også. Jeg bryr meg ikke. Men ikke kom her og si menn over 25 år ser gamle ut og har rynker. Det jeg reagerte på. Selv om noen ødelegger seg selv og ser gamle ut, så betyr ikke det at alle gjør det. Kun barn og tenåringer som mener det. Jeg spiller fotball og er opptatt av trening så jeg hadde fint klart det mot kjæresten din De aller fleste over 25 har rynker. Det er bare slik det er. Ja, det er bare å søke seg inn i forsvaret og prøve. Han var en av de første i mål sist gang. Jeg ville ikke hatt så god tro på akkurat det hadde jeg vært deg. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #74 Skrevet 16. april 2015 De aller fleste over 25 har rynker. Det er bare slik det er. Ja, det er bare å søke seg inn i forsvaret og prøve. Han var en av de første i mål sist gang. Jeg ville ikke hatt så god tro på akkurat det hadde jeg vært deg. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae Si meg, hvor gammel er du? ALLE har rynker. Fra babyer til gamle. Sånn er det bare. Ingen er helt rynke fri. Men kan ikke kalle alle for gamle av den grunn. 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2015 #75 Skrevet 16. april 2015 Si meg, hvor gammel er du? ALLE har rynker. Fra babyer til gamle. Sånn er det bare. Ingen er helt rynke fri. Men kan ikke kalle alle for gamle av den grunn. Jeg har rynker til og med under føttene, buhuuu
peppermyntete Skrevet 16. april 2015 #76 Skrevet 16. april 2015 Jeg synes ikke det er greit. Det er STOR forskjell mellom 16 og 33. Synes det er skikkelig kvalmt av 33-åringen, og jeg vil kalle det barnerov. 1
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #77 Skrevet 16. april 2015 Jeg har rynker til og med under føttene, buhuuu Huff! Samme her Jeg er gammel!!!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #78 Skrevet 16. april 2015 Begge disse to er heldige på sin måte, uansett hvilket kjønn som er eldst/yngst. De tiltrekkes sikkert av aldersforskjellen og tenner på hverandre av både den og andre grunner. Jeg skjønner at folk reagerer pga hårfin margin på den seksuelle lavalder, men ser ikke helt forskjellen på dette og et forhold mellom to personer på 18 og 37 som jeg selv har vært med på. Fullt lovlig, men ikke forvent noen form for akseptanse blant de rundt dere.Anonymous poster hash: 13758...4fd
She_Leiva Skrevet 16. april 2015 #79 Skrevet 16. april 2015 Lovlig? Ja. Umoralsk? JA! Hadde jeg funnet ut at en 33 år gammel mann har hatt et seksuelt forhold til min 16år gamle søster hadde jeg gjort alt som sto i min makt for å stoppe dette. Handler mye om at en VOKSEN mann er (skal iallefall være) langt mer mentalt utviklet enn en 16år gammel jente. Selv om dette kanskje ikke går under seksuelt missbruk, så vil jeg faktisk påstå at det er mentalt- og maktmisbruk. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #80 Skrevet 16. april 2015 Ja, du får løpe 3-mila mot kjæresten min og se hvor mye sprekere du er enn en som jobber i forsvaret og er i fysisk aktivitet hele tiden. Anonymous poster hash: 8fcb9...3ae Anonymous poster hash: fd6f4...d81 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå