Pyntestøv Skrevet 3. desember 2015 #1401 Del Skrevet 3. desember 2015 En klase drue faktisk..... (Nå fikk jeg merkelige bilder i hodet av en ultralyd av en drueklase).Hurra for snart 24 uker da! Herlighet som ditt svangerskap bare flyr av gårde . Er ikke grensen for å redde premature barn 24 uker? (Ikke at jeg håper han blir født så tidlig altså, men om det verste skulle skje så vil sykehuset sette inn alle kluter for å redde livet hans). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 3. desember 2015 #1402 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvis jeg regner riktig vil sykehusene fra og med i dag gjøre alt de kan for å redde livet hans dersom det verste skulle skje! Min app sier nemlig 5/12, og jeg er jo to dager etter deg sånn omtrentlig. Vi krysser selvsagt alt av fingre og tær for at DET ikke skulle skje, men likevel - er det ikke fullstendig surrealistisk at det har gått så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. desember 2015 #1403 Del Skrevet 3. desember 2015 What, så stor allerede! herlig! Synes mannen din er romantisk og god da som steller til med blomster og greier. Jeg hinta om at jeg synes det var lenge siden jeg hadde fått roser av mannen her, men da sa han bare noe sånt som "mmm-hmmm" og så på meg med lurt blikk. Eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle tolke det men Akkurat nå føles august som en mil unna, men etter å ha fulgt med på deres graviditeter så flyr jo tida av gårde, så da satser vi på at det går like fort her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #1404 Del Skrevet 3. desember 2015 En klase drue faktisk..... (Nå fikk jeg merkelige bilder i hodet av en ultralyd av en drueklase).Hurra for snart 24 uker da! Herlighet som ditt svangerskap bare flyr av gårde . Er ikke grensen for å redde premature barn 24 uker? (Ikke at jeg håper han blir født så tidlig altså, men om det verste skulle skje så vil sykehuset sette inn alle kluter for å redde livet hans). Haha ja, litt spesiell sammenlikning Nå fikk jeg skikkelig lyst på druer også.. Kanskje litt upassende? Jeg synes også at det har gått skikkelig fort. Hvor ble det av november? November bare forsvant! Jeg mener å ha lest at det er 24 uker jeg også. Stor milepæl!! Selv om han har å holde seg der inne til i hvertfall mars!Hvis jeg regner riktig vil sykehusene fra og med i dag gjøre alt de kan for å redde livet hans dersom det verste skulle skje! Min app sier nemlig 5/12, og jeg er jo to dager etter deg sånn omtrentlig. Vi krysser selvsagt alt av fingre og tær for at DET ikke skulle skje, men likevel - er det ikke fullstendig surrealistisk at det har gått så fort?Sykt å tenke på. En i termingruppa på Facebook har faktisk født. Det går heldigvis fint med lillegutten hennes, men han er superliten! Håper virkelig at lillemann holder seg der inne til han er ferdig Hvilken app er det du har? What, så stor allerede! herlig! Synes mannen din er romantisk og god da som steller til med blomster og greier. Jeg hinta om at jeg synes det var lenge siden jeg hadde fått roser av mannen her, men da sa han bare noe sånt som "mmm-hmmm" og så på meg med lurt blikk. Eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle tolke det men Akkurat nå føles august som en mil unna, men etter å ha fulgt med på deres graviditeter så flyr jo tida av gårde, så da satser vi på at det går like fort her Ja jeg har en så søt og fin mann Føler meg så utrolig heldig som har han. Det er så deilig å ha noen som man er 100% trygg på. Han gjør jo feil til tider han også, som alle andre, men sånn til vanlig synes jeg han er ganske så perfekt Kunne ikke ønsket meg noe mer! Synes jeg leser om så mange kjipe menn både her på Kg og på termingruppene jeg er medlem av. Da blir jeg ekstra takknemlig for at min er så fin Hehe lure blikk er alltid spennende! Kanskje det dukker opp litt blomster i heimen din også snart? Ååh du har termin i august du!! Det er jo helt perfekt da egentlig, i hvertfall i forhold til barnehagefristen Og tror det er en veldig fin tid å få barn på! Augustbebbis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. desember 2015 #1405 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er sånn jeg føler med min også Han er så tålmodig og god Synes også jeg leser mye kjipt om mannfolka her på KG. Det får meg til å ville vise at jeg verdsetter min ekstra mye. Ikke søren om jeg skal ta det for gitt altså! Fort å henge seg opp i de små tinga som egentlig er ganske så ubetydelig i det store og det hele. Og jeg er sikker på at han kommer til å bli alle tiders far. Bare håper han klarer å sette grenser. Han er nemlig veldig veldig snill. Fort redd for at han blir favoritten mens jeg går rundt og maser og formaner Ja, augustbaby blir bra. Det er bare så innmari lenge til Det har jo liksom akkurat vært august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #1406 Del Skrevet 4. desember 2015 Sånn det min også, verdens snilleste! Men tror og håper han klarer å være litt streng også. Men jeg er ganske sikker på at jeg blir den strengeste dessverre FOR et vær i dag Høljer ned jo! Jeg vil ha snøøøøøø!! Lei av høst, nå kan vel vinteren komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 4. desember 2015 #1407 Del Skrevet 4. desember 2015 Så fint å lese om flotte menn på kg leser jeg stort sett om håpløse mannfolk føler jeg Min er også helt fantastisk. Hunden vår er skikkelig pappadalt og det kommer nok datteren vår til å bli også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. desember 2015 #1408 Del Skrevet 4. desember 2015 Er også et stolt medlem av "jeg har en fantastisk mann"-klubben Usikker på om han kommer til å bli en for snill eller for streng far da Håper han finner den perfekte balansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #1409 Del Skrevet 4. desember 2015 Så fint å lese om flotte menn på kg leser jeg stort sett om håpløse mannfolk føler jeg Min er også helt fantastisk. Hunden vår er skikkelig pappadalt og det kommer nok datteren vår til å bli også, heheÅh det er så koselig med "pappajenter" Er også et stolt medlem av "jeg har en fantastisk mann"-klubben Usikker på om han kommer til å bli en for snill eller for streng far da Håper han finner den perfekte balansen.Velkommen i klubben! For en koselig klubb å være medlem i Vi er heldige! Baaah jeg prøver å være en sånn person som er flink til håndarbeid. Men det ligger virkelig ikke i meg Driver å strikker babypledd i perlestrikk nå, men strikker jo feil hele tiden og det ender i vrangbord Klikker snart! Får det ikke tiiiiiiil Skulle sånn ønske jeg var flink til sånt Jeg vil strikke nydelige gensere og hentesett! Men jeg får jo ikke til pledd engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 4. desember 2015 #1410 Del Skrevet 4. desember 2015 Bruker du YouTube? Jeg lærer alt av strikketeknikker der perlestrikk hørtes veldig fancy ut, jeg har mer enn nok med rett og vrang egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. desember 2015 #1411 Del Skrevet 4. desember 2015 Her på Sørlandet har det vært helt elendig vær den siste tida, og mer skal det bli. Jeg leste at ekstremværet Synne er på vei Det har i alle fall blåst kraftig og regnet om hverandre her i det siste selv om det fremdeles er mildvær. Kunne godt tenkt meg bittelitt snø jeg for stemninga sin del Og så kan det godt bare snø litt i veikantene så det allikevel er enkelt å komme seg frem Jeg tror jeg faktisk har en akutt fobi mot settpinner. Etterfulgt av strikking Skjønner godt at du blir frustrert! Jeg eier egentlig ikke tålmodighet, men samtidig er jeg utrolig sta. En vanskelig kombo det der. Jeg har bare gått over til hekling jeg. 1 nål, 1 tråd, 1 maske. Mye greiere å holde styr på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. desember 2015 Bruker du YouTube? Jeg lærer alt av strikketeknikker der perlestrikk hørtes veldig fancy ut, jeg har mer enn nok med rett og vrang egentlig Perlestrikk er rett og vrang annenhver.. Problemet blir litt uti, når jeg da plutselig strikker to rette etter hverandre også blir det vrangbord. Skjønner ikke hvordan det går seg til. Utrolig irriterende i hvertfall Her på Sørlandet har det vært helt elendig vær den siste tida, og mer skal det bli. Jeg leste at ekstremværet Synne er på vei Det har i alle fall blåst kraftig og regnet om hverandre her i det siste selv om det fremdeles er mildvær. Kunne godt tenkt meg bittelitt snø jeg for stemninga sin del Og så kan det godt bare snø litt i veikantene så det allikevel er enkelt å komme seg frem Jeg tror jeg faktisk har en akutt fobi mot settpinner. Etterfulgt av strikking Skjønner godt at du blir frustrert! Jeg eier egentlig ikke tålmodighet, men samtidig er jeg utrolig sta. En vanskelig kombo det der. Jeg har bare gått over til hekling jeg. 1 nål, 1 tråd, 1 maske. Mye greiere å holde styr på Jeg kan ikke hekle, hvis ikke hadde kanskje det vært bedre ja. Blir jo helt gæren av den strikkingen. Også blir jeg så sinna når det blir feil Burde kanskje bare droppe hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 4. desember 2015 #1413 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg holder på med en babygenser og måtte rekke opp mange ganger før det gikk seg til vet hvor frustrerende det er, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. desember 2015 #1414 Del Skrevet 6. desember 2015 Strikke.. Det gleder jeg meg til å gjøre igjen! Håper jeg får ferdig mariusdressen jeg holder på med til lillemor før den er for liten Hendene mine vil ikke være med på håndarbeid for tiden Hva slags farge blir pleddet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 7. desember 2015 #1415 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg strikket for noen uker siden men de siste ukene har jeg igrunn hatt nok med jobb, søvn og mat egentlig. Ja også prøve å få mest mulig kos av mannen Har også perfekt mann! Veldig heldig Jeg har faktisk gjort minimalt de siste ukene, føler jeg ikke rekker over og så er jeg sliten etter jobb.... Håper det blir bedre Å rekke opp og rette feil er endel av strikkinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #1416 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg holder på med en babygenser og måtte rekke opp mange ganger før det gikk seg til vet hvor frustrerende det er, heheÅåh ja, du strikker skappelgenser til baby sant? Eller husker jeg feil? Hvordan går det med den? Det er mitt neste prosjekt etter teppet! Strikke.. Det gleder jeg meg til å gjøre igjen! Håper jeg får ferdig mariusdressen jeg holder på med til lillemor før den er for liten Hendene mine vil ikke være med på håndarbeid for tiden Hva slags farge blir pleddet? Du er utrolig flink til å strikke! Mariusdress!! Imponert, og bare bittelitt misunnelig Men uff, har du vondt i hendene? Er det pga vann i kroppen kanskje? Teppet blir babyblå Får et hekleteppe av mamma som er heklet i kjønnsnøytrale farger, så ville ha et ordentlig gutteteppe i tillegg Jeg strikket for noen uker siden men de siste ukene har jeg igrunn hatt nok med jobb, søvn og mat egentlig. Ja også prøve å få mest mulig kos av mannen Har også perfekt mann! Veldig heldig Jeg har faktisk gjort minimalt de siste ukene, føler jeg ikke rekker over og så er jeg sliten etter jobb.... Håper det blir bedre Å rekke opp og rette feil er endel av strikkinga Ja har egentlig nok med det jeg også Men prøver å få strikket litt de dagene jeg er hjemme pga sykemeldingen De dagene jeg har vært på jobb blir kveldens prosjekt og orke å dusje og spise Joda, det er vel en del av strikkingen, men det er en veldig kjeeeedelig del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #1417 Del Skrevet 7. desember 2015 I dag er jeg 24 uker Lillemann er på størrelse med en aubergine Han har en full lengde på 29 cm og veier 650 gram Kjenner han mer og mer for hver dag som går, noe som er helt fantastisk! Jeg elsker å kjenne bevegelse!! Det er akkurat like koselig som jeg tenkte det skulle være Av symptomer/plager er fortsatt bekkenet mitt trøblete, men overlever Ellers merker jeg noe halsbrann til tider og har endel kramper i leggene. Har gått opp 6,5 kilo tilsammen ca. Så ligger i "rute" mtp vektoppgang Magen vokser og vokser, det samme gjør puppene Ser ut som silikon! Klager ikke, jeg har alltid ønsket meg større pupper Huden er fortsatt fjortis dessverre, men jeg har begynt å venne meg til det. Tenker heldigvis ikke såå mye på det lengre slik jeg gjorde før. Foreløpig har jeg ikke fått noen strekkmerker, krysser fingrene for at det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. desember 2015 #1418 Del Skrevet 7. desember 2015 Hurra for 24 uker Skal si dere skryter av mennene deres da gitt. *lister meg stille ut igjen* Haha.. Så koselig med teppe. Du må legge ut bilde Her eller på gruppa Jeg synes perlestrikk er sååå fint, men man må holde tunga rett i munnen ja. Jeg har lært meg å fikse det dersom jeg oppdager en maske som er feil i omgangen før. Er "bare" å slippe ned masken før det skal strikkes og plukke den opp igjen på vrang/rett måten slik at du får det riktig Du er uansett helt som gidder å strikke babyteppe da Synes det er så uendelig kjedelig, selv om resultatet garantert blir veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. desember 2015 #1419 Del Skrevet 7. desember 2015 24 uker Bevegelser er helt fantastisk, åh! Det er spesielt å være den eneste som virkelig kjenner babyen, jeg grugleder meg litt allerede til å skulle dele lillemor med alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. desember 2015 #1420 Del Skrevet 7. desember 2015 Du er utrolig flink til å strikke! Mariusdress!! Imponert, og bare bittelitt misunnelig Men uff, har du vondt i hendene? Er det pga vann i kroppen kanskje? Teppet blir babyblå Får et hekleteppe av mamma som er heklet i kjønnsnøytrale farger, så ville ha et ordentlig gutteteppe i tillegg hehe, takk for det Har strikket litt de siste årene, har blitt et par babypledd, 5 voksengensere, noe smågreier som sitteunderlag, påskepynt og skjerf +votter til baby Har fått karpaltunnelsyndrom i begge hendene, og jeg har en del vann i hendene i tillegg. Derfor vondt. Pleier å ha en del vann i hender og føtter, men det er heldigvis ikke mer enn vanlig Det er moro med litt ikke-nøytralt og, for min/vår del har det blitt mye arvet av det slaget. Så det vi har kjøpt har vært mer nøytralt i fargene, selv om noe er tydelig jentete Har et pledd i hvitt og rosa fra jeg var liten da, det er moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå