FruN Skrevet 23. november 2015 #1361 Skrevet 23. november 2015 Jeg begynner å skjønne dette med at andres svangerskap går så fort (jeg synes mitt gjør det og, egentlig, men... ) Synes du akkurat fikk positiv test og du tellet ned til de første 12 ukene!
kaffemor Skrevet 23. november 2015 Forfatter #1362 Skrevet 23. november 2015 Hehe vet du, jeg er enig Synes tiden fra 12 uker og til nå har gått veldig fort
Shinigami Skrevet 23. november 2015 #1363 Skrevet 23. november 2015 Det har gått utrolig fort! Er den første tiden som går så sakte bare. Da er man bare urolig og ikke minst utålmodig.Det blir plutselig mye morsommere å være gravid når man begynner å kjenne babyen og få mage osv. Og tiden går jo fortere når det er morsomt 1
Favole Skrevet 23. november 2015 #1364 Skrevet 23. november 2015 Deilig godt at tiden går fort egentlig, plutselig er vi i mål men om jeg ikke tar helt feil vil nok de siste ukene snegle seg liiitt saktere avgårde.
lille_frosk Skrevet 24. november 2015 #1365 Skrevet 24. november 2015 Jeg synes også tiden går kjempefort! Når har du termin egentlig Kaffemor? Jeg forstår nemlig ikke helt dette med ukestelling. Både min fastlege og min jordmor mener at jeg også nå har ukesskiftedag på mandager, men det stemmer ikke med at vi ikke har termin samme dag? Forstår ikke!
Sjela Skrevet 24. november 2015 #1366 Skrevet 24. november 2015 Første milepæl er 12 uker. Så OUL. Og så er det liksom bare kos og shopping og alt sånt etter det Jeg synes det har gått fryktelig fort med alle sammen jeg har fulgt her i dagbøkene jeg. Det er så fint å følge dere alle sammen. Jeg bare skulle ønske jeg hadde bedre tid. Det skjer liksom så mye mellom hver gang jeg leser. Føler nesten jeg forsømmer de fine folka her inne Ha en fin-fin uke kaffemor!
LilleMy1989 Skrevet 24. november 2015 #1367 Skrevet 24. november 2015 (endret) For et koselig innlegg @Sjela Endret 24. november 2015 av LilleMy1989 Måtte ordna taggen ;)
Poppsilopp Skrevet 24. november 2015 #1368 Skrevet 24. november 2015 Det er rart hvor fryktelig sent tida går frem til uke 12, for så å plutselig fyke av gårde! Jeg for min del følte nesten at jeg ikke var gravid før da. Følte nesten jeg lurte folk når jeg sa det Det et først når jeg begynte å se og kjenne det på ordentlig det ble ordentlig virkelig, og også koselig. Helt enig med Frosken, når man kjenner de koselige bevegelsene og ser den voksende magen så er det vel verdt alle plager! Det er virkelig en følelse jeg unner alle som ønsker
kaffemor Skrevet 25. november 2015 Forfatter #1369 Skrevet 25. november 2015 Det har gått utrolig fort! Er den første tiden som går så sakte bare. Da er man bare urolig og ikke minst utålmodig.Det blir plutselig mye morsommere å være gravid når man begynner å kjenne babyen og få mage osv. Og tiden går jo fortere når det er morsomt Ja ikke sant Det ble mye morsommere å være gravid når magen ble synlig og han begynte å sparke slik at jeg kjenner det. Blir mer virkelig da Deilig godt at tiden går fort egentlig, plutselig er vi i mål men om jeg ikke tar helt feil vil nok de siste ukene snegle seg liiitt saktere avgårde. Haha ja det kan jeg tenke meg De siste ukene går vel om mulig enda saktere enn de første? Jeg synes også tiden går kjempefort! Når har du termin egentlig Kaffemor? Jeg forstår nemlig ikke helt dette med ukestelling. Både min fastlege og min jordmor mener at jeg også nå har ukesskiftedag på mandager, men det stemmer ikke med at vi ikke har termin samme dag? Forstår ikke!Jeg har termin 31.03! Hmm så rart? Men ligger du akkurat en uke etter meg? Trodde vi var tettere enn det..
kaffemor Skrevet 25. november 2015 Forfatter #1370 Skrevet 25. november 2015 Første milepæl er 12 uker. Så OUL. Og så er det liksom bare kos og shopping og alt sånt etter det Jeg synes det har gått fryktelig fort med alle sammen jeg har fulgt her i dagbøkene jeg. Det er så fint å følge dere alle sammen. Jeg bare skulle ønske jeg hadde bedre tid. Det skjer liksom så mye mellom hver gang jeg leser. Føler nesten jeg forsømmer de fine folka her inne Ha en fin-fin uke kaffemor! Ja, jeg klarte i hvertfall å legge vekk bekymringene etter OUL og bare kose meg etter det Veldig deilig! Nå er det bare stas Hjelper veldig når man kjenner spark også, slik at man får det bekreftet at det er noe der Samme her egentlig. Jeg elsker å følge med i dagbøkene, men noen ganger flyr tiden litt også får jeg litt dårlig samvittighet Ha en fin uke du også, det er så utrolig stas at du også er gravid nå For et koselig innlegg @Sjela :jepp: Det er rart hvor fryktelig sent tida går frem til uke 12, for så å plutselig fyke av gårde! Jeg for min del følte nesten at jeg ikke var gravid før da. Følte nesten jeg lurte folk når jeg sa det Det et først når jeg begynte å se og kjenne det på ordentlig det ble ordentlig virkelig, og også koselig. Helt enig med Frosken, når man kjenner de koselige bevegelsene og ser den voksende magen så er det vel verdt alle plager! Det er virkelig en følelse jeg unner alle som ønsker Enig Det er så utrolig kos!
lille_frosk Skrevet 25. november 2015 #1371 Skrevet 25. november 2015 Ja ikke sant Det ble mye morsommere å være gravid når magen ble synlig og han begynte å sparke slik at jeg kjenner det. Blir mer virkelig da Haha ja det kan jeg tenke meg De siste ukene går vel om mulig enda saktere enn de første? Jeg har termin 31.03! Hmm så rart? Men ligger du akkurat en uke etter meg? Trodde vi var tettere enn det.. Nei, har termin to dager etter deg, 2/4. Men jordmor og fastlege påstår at vi er like mange dager på vei likevel. Kanskje de er dårlige til å bruke hjulet?
Pyntestøv Skrevet 25. november 2015 #1372 Skrevet 25. november 2015 Syns dette svangerskapet går dritseint. Føler meg lurt av alle som sa at svangerskap nummer to skulle gå fort Jeg tror kanskje det har noe med at jeg teller ned til OUL fordi jeg vil vite hva som befinner seg i magen. Jeg er sååååå nysgjerrig at det gjør fysisk vondt. Uålmodig? Jeg?
FrøkenStrøken Skrevet 25. november 2015 #1373 Skrevet 25. november 2015 (endret) Termindatoer varierer litt neste år, siden de som bruker hjulet ukritisk ikke teller med at det er skuddår.. derfor trenger ikke samme termindato bety at en er like mange uker og dager Endret 25. november 2015 av FrøkenStrøken Mente jo termindatoer, ikke Terminator ;)
lille_frosk Skrevet 26. november 2015 #1374 Skrevet 26. november 2015 Termindatoer varierer litt neste år, siden de som bruker hjulet ukritisk ikke teller med at det er skuddår.. derfor trenger ikke samme termindato bety at en er like mange uker og dager Det ante meg at det var noe sånt ... Det gjør likevel litt vondt i perfeksjonist-sjelen min!
kaffemor Skrevet 26. november 2015 Forfatter #1375 Skrevet 26. november 2015 Nei, har termin to dager etter deg, 2/4. Men jordmor og fastlege påstår at vi er like mange dager på vei likevel. Kanskje de er dårlige til å bruke hjulet? Termindatoer varierer litt neste år, siden de som bruker hjulet ukritisk ikke teller med at det er skuddår.. derfor trenger ikke samme termindato bety at en er like mange uker og dager Det ante meg at det var noe sånt ... Det gjør likevel litt vondt i perfeksjonist-sjelen min! Jaa det gir jo mening men enig i at det er irri, OCD'en klikker litt av det
kaffemor Skrevet 26. november 2015 Forfatter #1376 Skrevet 26. november 2015 Syns dette svangerskapet går dritseint. Føler meg lurt av alle som sa at svangerskap nummer to skulle gå fort Jeg tror kanskje det har noe med at jeg teller ned til OUL fordi jeg vil vite hva som befinner seg i magen. Jeg er sååååå nysgjerrig at det gjør fysisk vondt. Uålmodig? Jeg?Haha! Kjenner meg igjen Det er jo utrolig spennende da! Tiden går sikkert litt fortere etter OUL Har du noen følelse på kjønn eller?
kaffemor Skrevet 26. november 2015 Forfatter #1377 Skrevet 26. november 2015 I morgen skal jeg til jordmor Jeg har glemt å kjøpe glass til urinprøven da Så må få tatt den der i stedenfor. Jaja! Sikkert ikke uvanlig at folk glemmer det.. Håper jeg Etter timen skal jeg og samboer sjekke ut black friday tilbudene. Ser ikke ut som noen voldsomme greier egentlig, så litt skuffa. Hadde håpet på noen gode tilbud Vi får ta en runde og se an litt! Jeg har jo ventet i spenning på julekalenderen til barnas hus, men så så jeg på termingruppen at det kanskje ikke blir julekalender der i år Håper det er feil!
Pyntestøv Skrevet 27. november 2015 #1378 Skrevet 27. november 2015 Haha! Kjenner meg igjen Det er jo utrolig spennende da! Tiden går sikkert litt fortere etter OUL Har du noen følelse på kjønn eller? Jeg tror det er en gutt til. Mest fordi jeg på tidlig UL i uke 12 ble satt frem fire dager (noe som er umulig i forhold til el), så det betyr at baby vokser raskt og det er en typisk guttegreie. Det samme skjedde med Kasper. Blir fint med gutt, har jo god trening i å være guttemamma nå
kaffemor Skrevet 27. november 2015 Forfatter #1379 Skrevet 27. november 2015 (endret) Jeg tror det er en gutt til. Mest fordi jeg på tidlig UL i uke 12 ble satt frem fire dager (noe som er umulig i forhold til el), så det betyr at baby vokser raskt og det er en typisk guttegreie. Det samme skjedde med Kasper. Blir fint med gutt, har jo god trening i å være guttemamma nå Spennende å se om magefølelsen stemmer Veldig stas med gutter! I dag har jeg vært hos jordmor Mini er nok ikke så glad i doppleren for han sparka rett i den når hun tok den på magen min Alt så fint ut! Fikk kjøpt litt ting på black friday i dag da. Kjøpte ergobaby 360 i svart på 25% på babyshop samt grå ulldress fra lillelam, dyne på Hansen & Dysvik og sengesett på princess I kveld er jeg hjemme alene. Kjedelige greier! Men skal vel klare å kose meg alene også, jeg er bare så dårlig på det Endret 27. november 2015 av kaffemor
Gjest Sille4 Skrevet 29. november 2015 #1380 Skrevet 29. november 2015 Hvaaa? Kanskje ikke julekalender fra Barnas hus i år? Det må være feil Jeg som har gledet meg sånn til den og alle de flotte tilbudene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå