kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #542 Skrevet 14. juli 2015 Krysser fingrene skikkelig for positiv test nå Er så spent hver gang du poster noe het nå Har skikkelig trua på at du er gravid nå Takk for kryssing Jeg har også troa! Kjenner det er veldig skummelt å være så forhåpningsfull!
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #543 Skrevet 14. juli 2015 Rene thrilleren her inne jo! 😸 Jaa!! Jeg er så spent Jeg har en skikkelig følelse av at jeg er gravid. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.. Men jeg tror det. Men det er så fryktelig skummelt å ha så store forhåpninger! Jeg kommer til å bli skikkelig skuffa om testen i morgen er negativ ææ jeg er SÅ spent! Hvordan skal jeg klare å sove i natt?
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #544 Skrevet 14. juli 2015 Og jeg som hadde så god tid for noen dager siden..var så avslappa over hele prøvegreia og tenkte at jeg hadde god tid :oppgitt: Kan man oppsøke hjelp ang prøvepsykose tror dere?
Gjest BeKind Skrevet 14. juli 2015 #545 Skrevet 14. juli 2015 Håper du får sovet litt uansett Kaffemor
lille_frosk Skrevet 15. juli 2015 #547 Skrevet 15. juli 2015 Vi er vel flere som kunne vært med i den samtalegruppen ... "Hei, jeg heter lille_frosk og jeg lider av prøvepsykose" "Heeei lille_frosk!" Håper så veldig for din del nå ...
lille_frosk Skrevet 15. juli 2015 #549 Skrevet 15. juli 2015 Negativ Sykt skuffa Åh, Kaffemor Så innmari leit å høre.
Pyntestøv Skrevet 15. juli 2015 #551 Skrevet 15. juli 2015 Æsj, forstår at du er skuffa. Jeg hadde troa, men du vet jo du kan bli gravid så kanskje neste periode er perioden det klaffer for oss begge? Eller så har du eventuelt hatt el senere enn du trodde og ikke nok hcg til å slå ut på testen enda?
kaffemor Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #552 Skrevet 15. juli 2015 Åh, Kaffemor Så innmari leit å høre. Aww Æsj, forstår at du er skuffa. Jeg hadde troa, men du vet jo du kan bli gravid så kanskje neste periode er perioden det klaffer for oss begge? Eller så har du eventuelt hatt el senere enn du trodde og ikke nok hcg til å slå ut på testen enda? Takk dere. Kjedelige greier! Jeg som hadde så troa på at det hadde klaffet denne gangen. Det er jo en mulighet for at EL kom senere enn ventet. Jeg har jo hatt en SA og dum som et brød som jeg er, regnet jeg bare med at syklusen gikk tilbake til normalen. Ser jo nå at det var ganske teit av meg. EL kan ikke ha vært så mange dagene forsinka til at vi ikke har hatt sjans til å treffe.. Lagt inn lite aksjer den siste uken. Det gjør liksom noe med lysten å være på hyttetur med familien.. Så når man tenker at EL er over, er det lett å stå over sengekosen dessverre Vi hadde litt trøstesex i dag morges da, måtte til Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt utålmodig. Denne prosessen har tatt lengre tid enn jeg så for meg. Vi skulle jo egentlig begynne å prøve i januar, men det ble utsatt noen mnd pga noe krøll med vaksiner. Og nå går vi inn i PP4. Æsj Litt frustrerende at jeg mistet kontroll på syklusen etter SAen også. Jeg liker å ha kontroll Formen er fortsatt rar, og jeg har ikke sett noe til TR. Pleier å spotte dagen før, men ingen spotting her i gården. Veldig sliten og trøtt i dag, med lett hodepine. Murringene er der fortsatt. De pleier ikke å begynne så lenge før TR! Kroppen har virkelig lurt meg denne måneden. Dårlig gjort
FrøkenStrøken Skrevet 15. juli 2015 #553 Skrevet 15. juli 2015 :)Jeg synes du skal behandle EL som en joker denne gangen og kjøre på helt til mensen eller positiv test. Ikke gi opp, for alt du vet kan det være i dag! 1
kaffemor Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #554 Skrevet 16. juli 2015 :)Jeg synes du skal behandle EL som en joker denne gangen og kjøre på helt til mensen eller positiv test. Ikke gi opp, for alt du vet kan det være i dag! Ja du har så utrolig rett! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Utrolig irriterende! Da er det faktisk en mulighet for at vi misset EL forrige uke Får bare kjøre på nå hver dag frem til mensen eller positiv test som du sier Dagens update: fortsatt ingen tegn til TR. Jeg pleier å spotte dagen før, men har ikke spottet noenting enda. Har mye murringer, og tiltider nesten mensensmerter, men foreløpig ikke noe blod. I dag har det vært fantastisk vær her jeg er, så vi tok båten ut til en holme og lå der hele dagen. Solte oss og badet hele dagen. Det betyr også hele dagen i bikini, og for jeg som venter på mensen var det rimelig nervepirrende jeg så for meg grusomme scenarioer som man var livredd for da man var rundt 13 og heller ikke hadde kontroll på syklus At jeg plutselig går rundt med rød flekk på trusa eller kommer opp av vannet med en stripe blod rennende nedover låret ... Med andre ord: jeg har vært litt nervøs. Kan ikke bare mensen komme nå så jeg kan få det overstått? Gaaaah! Fikk tatt meg en løpetur også, i et desperat forsøk på å løpe mensen ut Jeg får jo negative tester så kan like gjerne få mensen slik at neste PP kan starte! Sånn rent bortsett fra jakten på den forsvunnede mensen, så har dagen vært helt strålende!
Gjest BeKind Skrevet 16. juli 2015 #555 Skrevet 16. juli 2015 Skjønner du blir utålmodig kaffemor Regner med min syklus også blir rar etter utskrapinga nå, men håper den kommer seg raskt slik at jeg kan bli gravid igjen Jeg har også løpt en tur nå, men aktivitet setter tydeligvis ikke cytotec tablettene i gang heller .. Litt trening fikk kroppen i alle fall da Så godt dere har hatt godt vær i dag Det hjelper sinnsykt på humøret!
Poppsilopp Skrevet 16. juli 2015 #556 Skrevet 16. juli 2015 Så kjedelig med negativ test Kaffemor Kjenner den skuffelsen når man virkelig tror man er gravid, uansett hvor lenge man har prøvd så gjør det rett og slett vondt! Håper det klaffer fort!
kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #557 Skrevet 17. juli 2015 Svak positiv test i dag!!! Satt ut, glad, nervøs, forvirra og redd! La det gå bra denne gangen
lille_frosk Skrevet 17. juli 2015 #558 Skrevet 17. juli 2015 Svak positiv test i dag!!! Satt ut, glad, nervøs, forvirra og redd! La det gå bra denne gangen Kaffemor!!!! Så fantastisk! Nydelige nyheter å våkne til! Gratulerer så mye 1
kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #559 Skrevet 17. juli 2015 Kaffemor!!!! Så fantastisk! Nydelige nyheter å våkne til! Gratulerer så mye Tusen takk!! Jeg er helt satt ut jeg nå! Aner ikke når EL har vært, så veldig usikker på hvor langt på vei jeg er. Testen er svak positiv, så tror jeg er sånn ca 12, 13-14 dpo! Tror jeg må bestille tidlig UL etterhvert, så jeg vet mer
Pyntestøv Skrevet 17. juli 2015 #560 Skrevet 17. juli 2015 Jeg syns det var så rart at du fikk negativ test, så dette var flotte nyheter. Gratulerer så sykt mye!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå