lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #521 Skrevet 13. juli 2015 Åååh, jeg håper dette er gode tegn!! Fingre i kryss og salt over skulderen og brekk et ben! Eller noe sånt ... De har for øvrig slikt på bensinstasjon også ofte, både kondomer og angrepille og preggo-test. Der synes jeg det er litt småkleint å kjøpe da ...
kaffemor Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #522 Skrevet 13. juli 2015 Klarte å holde meg unna testingen i dag Tror jeg venter til onsdag- da er jeg 13 dpo og var da jeg fikk positiv test sist. Da har jeg en til 13 dpo og en til IKM! Det burde vel egentlig holde. Litt vanskelig å kjøpe tester når man er på butikken her på hytta, med både stefar og bror tilstede Jeg har hatt litt stikninger i dag også I natt sov jeg som en stein i 10 timer og ble først vekket av vekkeklokken Drømte mye syke drømmer, blant annet at jeg fikk en sønn. Han var veldig fin, men han var rimelig irriterende. Han kunne nemlig snakke allerede fra dagen etter han ble født. Og det eneste han ville ha å spise var sushi han ville ikke høre når jeg prøvde å forklare at babyer spiste melk og etterhvert grøt. Han SKULLE ha sushi. Snakket om en voksen mann :neinei: Jeg var såå skuffa i drømmen over at jeg gikk glipp av babyperioden Jaja... Prøvepsykosen som jeg leste om i en annen dagbok stemmer mer og mer
kaffemor Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #523 Skrevet 13. juli 2015 Åååh, jeg håper dette er gode tegn!! Fingre i kryss og salt over skulderen og brekk et ben! Eller noe sånt ... De har for øvrig slikt på bensinstasjon også ofte, både kondomer og angrepille og preggo-test. Der synes jeg det er litt småkleint å kjøpe da ... Takk for kryssing Nå er det spennende!! Haha ja på bensinstasjon er det kanskje litt småpinlig å kjøpe test
LilleMy1989 Skrevet 13. juli 2015 #524 Skrevet 13. juli 2015 Hahaha så bra! Tror faktisk jeg drømte om babyer før jeg fikk positiv også Så dette høres bra ut!
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 #525 Skrevet 13. juli 2015 Du, stikkinger og syke drømmer. Tror sannelig du er gravid jeg!!
kaffemor Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #526 Skrevet 13. juli 2015 Jaa jeg håper jeg er semisanndrømt! Vil gjerne ha bebis - men helst uten prating som en voksen mann etter to dager og sushikrav
lille_frosk Skrevet 14. juli 2015 #528 Skrevet 14. juli 2015 Oi, oi, oi!! Her var det jo ordentlig spennende!
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #530 Skrevet 14. juli 2015 Har ikke testet noe mer Våknet av at jeg holdt på å tisse på meg, løp på do og angret idet jeg tissa at jeg ikke hadde med meg test Meeen det var jo planen uansett da - vente med å teste til i morgen (13 dpo). Men det er så spennendeeee. I natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest og jeg ble såå skuffa da jeg våkna og innså at det bare var en drøm 1
lille_frosk Skrevet 14. juli 2015 #531 Skrevet 14. juli 2015 Har ikke testet noe mer Våknet av at jeg holdt på å tisse på meg, løp på do og angret idet jeg tissa at jeg ikke hadde med meg test Meeen det var jo planen uansett da - vente med å teste til i morgen (13 dpo). Men det er så spennendeeee. I natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest og jeg ble såå skuffa da jeg våkna og innså at det bare var en drøm Du er iskvinnen! Men det er sikkert lurt å vente, håååper så for din del at to streker bare LYSER mot deg!
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #532 Skrevet 14. juli 2015 Du er iskvinnen! Men det er sikkert lurt å vente, håååper så for din del at to streker bare LYSER mot deg! Haha ja dette er veldig ulikt meg! Som jo egentlig er en ordentlig testetøs. Hadde testet om jeg hadde nok tester da. Ingen tvil Jeg er SÅ spent. Det svinger sånn på hva jeg tror også. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid, men i det neste så føler jeg TR kommer hvert øyeblikk Blir gaaal! Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke testa i sted
Pyntestøv Skrevet 14. juli 2015 #533 Skrevet 14. juli 2015 Haha ja dette er veldig ulikt meg! Som jo egentlig er en ordentlig testetøs. Hadde testet om jeg hadde nok tester da. Ingen tvil Jeg er SÅ spent. Det svinger sånn på hva jeg tror også. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid, men i det neste så føler jeg TR kommer hvert øyeblikk Blir gaaal! Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke testa i sted Ikke drikk noe og hold deg i 4-5 timer. Da vil du ha nok konsentrert urin (hilsen enda en testetøs).
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #534 Skrevet 14. juli 2015 Med den blæra mi tror jeg at det er ganske urealistisk jeg tisser kanskje en gang i timen Men jeg skal prøve! Takk for tips min medtøs!
Pyntestøv Skrevet 14. juli 2015 #535 Skrevet 14. juli 2015 Hahaha, medtøs Men, er det vanlig at du går så ofte på do eller kan det være et aldri så lite graviditetssymptom?
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #536 Skrevet 14. juli 2015 Det er dessverre vanlig MEN i dag er jeg uggen nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do
Pyntestøv Skrevet 14. juli 2015 #537 Skrevet 14. juli 2015 Det er dessverre vanlig MEN i dag er jeg uggen nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do Det er dessverre vanlig MEN i dag er jeg uggen nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do Spykvalm og murringer!!!? Du er gravid!! Har du klart å holde deg så du kan teste?
lille_frosk Skrevet 14. juli 2015 #538 Skrevet 14. juli 2015 Det er dessverre vanlig MEN i dag er jeg uggen nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do Uææ, jeg tror du er gravid!! Jeg hadde omtrent satt gaffateip foran åpningen der nede bare for å klare å holde meg en fire timers tid så jeg kunne teste jeg altså!
kaffemor Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #539 Skrevet 14. juli 2015 De hadde ikke tester på remaen her Jeg som syklet bort i ens ærend om å kjøpe test slik at jeg kunne teste i dag Røk på en smell og kjøpte 3 (!) interiørblader i stedet Jaja, jeg får vente til i morgen Fortsatt kvalm, kommer litt i bølger. Ikke noe voldsomme greier altså, men nok til at den planlagte joggeturen i ettermiddag frister lite. Nå begynte det å høljregne ute også Det er en mulighet for at kvalmen kommer av at jeg er spent og nervøs da... Jeg har en tendens til å bli kvalm om jeg er veldig spent. Men håper det er pga bebis!
Gjest BeKind Skrevet 14. juli 2015 #540 Skrevet 14. juli 2015 Krysser fingrene skikkelig for positiv test nå Er så spent hver gang du poster noe het nå Har skikkelig trua på at du er gravid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå