Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, jeg håper dette er gode tegn!! Fingre i kryss og salt over skulderen og brekk et ben! Eller noe sånt ... De har for øvrig slikt på bensinstasjon også ofte, både kondomer og angrepille og preggo-test. Der synes jeg det er litt småkleint å kjøpe da ... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte å holde meg unna testingen i dag :) Tror jeg venter til onsdag- da er jeg 13 dpo og var da jeg fikk positiv test sist. Da har jeg en til 13 dpo og en til IKM! Det burde vel egentlig holde. Litt vanskelig å kjøpe tester når man er på butikken her på hytta, med både stefar og bror tilstede :ler:

Jeg har hatt litt stikninger i dag også :hoppe:

I natt sov jeg som en stein i 10 timer og ble først vekket av vekkeklokken :sjokk: Drømte mye syke drømmer, blant annet at jeg fikk en sønn. Han var veldig fin, men han var rimelig irriterende. Han kunne nemlig snakke allerede fra dagen etter han ble født. Og det eneste han ville ha å spise var sushi :hoho: han ville ikke høre når jeg prøvde å forklare at babyer spiste melk og etterhvert grøt. Han SKULLE ha sushi. Snakket om en voksen mann :neinei: Jeg var såå skuffa i drømmen over at jeg gikk glipp av babyperioden :ler:

Jaja... Prøvepsykosen som jeg leste om i en annen dagbok stemmer mer og mer :fnise:

Skrevet

Åååh, jeg håper dette er gode tegn!! Fingre i kryss og salt over skulderen og brekk et ben! Eller noe sånt ... De har for øvrig slikt på bensinstasjon også ofte, både kondomer og angrepille og preggo-test. Der synes jeg det er litt småkleint å kjøpe da ... :fnise:

Takk for kryssing :hoppe: Nå er det spennende!! Haha ja på bensinstasjon er det kanskje litt småpinlig å kjøpe test :ler:
Skrevet

Hahaha så bra! Tror faktisk jeg drømte om babyer før jeg fikk positiv også :) Så dette høres bra ut!

Skrevet

Du, stikkinger og syke drømmer. Tror sannelig du er gravid jeg!! :popcorn:

Skrevet

Jaa jeg håper jeg er semisanndrømt! Vil gjerne ha bebis - men helst uten prating som en voksen mann etter to dager og sushikrav :hoho:

Skrevet

Her var det spennende :popcorn:

Skrevet

Oi, oi, oi!! Her var det jo ordentlig spennende! :danse:

Skrevet

Har ikke testet noe mer :sjokk: Våknet av at jeg holdt på å tisse på meg, løp på do og angret idet jeg tissa at jeg ikke hadde med meg test :sjenert: Meeen det var jo planen uansett da - vente med å teste til i morgen (13 dpo). Men det er så spennendeeee. I natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest og jeg ble såå skuffa da jeg våkna og innså at det bare var en drøm :(

• Liker 1
Skrevet

Har ikke testet noe mer :sjokk: Våknet av at jeg holdt på å tisse på meg, løp på do og angret idet jeg tissa at jeg ikke hadde med meg test :sjenert: Meeen det var jo planen uansett da - vente med å teste til i morgen (13 dpo). Men det er så spennendeeee. I natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest og jeg ble såå skuffa da jeg våkna og innså at det bare var en drøm :(

Du er iskvinnen! Men det er sikkert lurt å vente, håååper så for din del at to streker bare LYSER mot deg!

Skrevet

Du er iskvinnen! Men det er sikkert lurt å vente, håååper så for din del at to streker bare LYSER mot deg!

Haha ja dette er veldig ulikt meg! Som jo egentlig er en ordentlig testetøs. Hadde testet om jeg hadde nok tester da. Ingen tvil :opplyser: Jeg er SÅ spent. Det svinger sånn på hva jeg tror også. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid, men i det neste så føler jeg TR kommer hvert øyeblikk :bond: Blir gaaal!

Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke testa i sted :sjenert:

Skrevet

Haha ja dette er veldig ulikt meg! Som jo egentlig er en ordentlig testetøs. Hadde testet om jeg hadde nok tester da. Ingen tvil :opplyser: Jeg er SÅ spent. Det svinger sånn på hva jeg tror også. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid, men i det neste så føler jeg TR kommer hvert øyeblikk :bond: Blir gaaal!

Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke testa i sted :sjenert:

Ikke drikk noe og hold deg i 4-5 timer. Da vil du ha nok konsentrert urin (hilsen enda en testetøs).

Skrevet

Med den blæra mi tror jeg at det er ganske urealistisk :hoho: jeg tisser kanskje en gang i timen :fnise: Men jeg skal prøve! Takk for tips min medtøs! :ler:

Skrevet

Hahaha, medtøs :hoho:

Men, er det vanlig at du går så ofte på do eller kan det være et aldri så lite graviditetssymptom? :popcorn:

Skrevet

Det er dessverre vanlig :sjenert:

MEN :opplyser: i dag er jeg uggen :hoppe: nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do :ler:

Skrevet

MEN :opplyser: i dag er jeg uggen :hoppe: nesten litt spykvalm etter frokost! Murringene er der fortsatt, og jeg er like nervøs for at TR har kommet hver gang jeg går på do :ler:

Spykvalm og murringer!!!?

Du er gravid!! Har du klart å holde deg så du kan teste?

Skrevet

Uææ, jeg tror du er gravid!! Jeg hadde omtrent satt gaffateip foran åpningen der nede bare for å klare å holde meg en fire timers tid så jeg kunne teste jeg altså!

Skrevet

De hadde ikke tester på remaen her :bond: Jeg som syklet bort i ens ærend om å kjøpe test slik at jeg kunne teste i dag :sukk: Røk på en smell og kjøpte 3 (!) interiørblader i stedet :sjenert:

Jaja, jeg får vente til i morgen :bond:

Fortsatt kvalm, kommer litt i bølger. Ikke noe voldsomme greier altså, men nok til at den planlagte joggeturen i ettermiddag frister lite. Nå begynte det å høljregne ute også :sjokk:

Det er en mulighet for at kvalmen kommer av at jeg er spent og nervøs da... Jeg har en tendens til å bli kvalm om jeg er veldig spent. Men håper det er pga bebis!

Gjest BeKind
Skrevet

Krysser fingrene skikkelig for positiv test nå :hoppe: Er så spent hver gang du poster noe het nå :omg::ler: Har skikkelig trua på at du er gravid nå :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...