Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok en test. Negativ :( æsj nå angrer jeg på at jeg tok en også, har bare to igjen :sjenert: Aner jo ikke om syklusen er tilbake til normalen heller, kanskje jeg tom ikke har hatt EL enda? :vetikke: Vi har vært litt dårlige på å legge inn aksjer etter antatt EL også :sjenert: Så nå mistet jeg litt troa egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre og tær for deg Kaffemor :hoppe:

Tusen takk :hjerte:
Skrevet

Test! Test! Test!

Jeg er nok ikke dpo enda... EL-slim i dag!!! Å jubel :)

Spennende :hoppe:

Jeg testet, men den ble negativ :(

Skrevet

Testet selv. Negativ også. Testedate i morgen?:) Jeg mistet jo litt troa, men er jo fortsatt veldig tidlig. Er ca 10 dpo selv, men når det kommer til prøvingen er jeg først og fremst pessimist til det motsatte er bevisst, hehe.

Skrevet

Testet selv. Negativ også. Testedate i morgen?:) Jeg mistet jo litt troa, men er jo fortsatt veldig tidlig. Er ca 10 dpo selv, men når det kommer til prøvingen er jeg først og fremst pessimist til det motsatte er bevisst, hehe.

Så gøy at vi er ca likt i syklusen! :hoppe: Kjedelig med negativ test - men det er jo fortsatt muligheter :) Jeg har bare to tester igjen, så jeg tror jeg dropper å teste i morgen faktisk :sjokk: Jeg blir litt deppa når den blir negativ også, og det er så dumt når det fortsatt er en mulighet for at det har klaffet! Jeg klamrer meg fast til at jeg ikke fikk positiv før 13 dpo sist...

Jeg er fortsatt enig i meg selv at dette ikke er stress, og at vi har god tid. Det eneste som er litt kjipt er at neste PP blir ganske punktert, siden vi da er på en familiehytte hvor vi mest sannsynlig må dele rom med broren min :oppgitt: Det er også de dagene før EL...med andre ord: umulig å få lagt inn aksjer :bond:

Skrevet

Jeg fikk positiv test 11-12 dpo sist. Så hadde et lie håp om at den ville bli svaaaak positiv. Fikk en skyggestrek, men den er tydelig grå og det er en billigstrimmel. De er vel kjent for slike skyggestreker.

Forresten, min venninne ble gravid selv om de hadde seg omlag en uke før antatt el. Så kanskje legge inn en haug med aksjer i forkant? Evt ta med dere telt og dra på fisketur?;)

Skrevet (endret)

Jeg kan tenke meg at det er litt kjipt med skyggestreker, for man ser noe dukke opp- får forhåpninger- men så er det bare lureri :(

Haha god ide! Ev. kan jeg gjøre som på mine "crazy" dager - ha oss litt rundt omkring på svabergene på natta :hoho: Telt, svaberg, vannet (?) - her er det mange muligheter :skratte: Det gjelder å være løsningsorientert :opplyser:

Nå er jeg ekstremt lite teltmenneske, så jeg tror hele familien faller av stolene om jeg plutselig skal på telttur men :ler:

Endret av kaffemor
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Et svaberg høres jo ut som en romantisk plass for en baby å bli unnfanget på. ;)

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en utmerket idé dette med svaberg. Ta med litt hvitvin og reker for den perfekte ramme (misunnelig nå gitt). Vin er i hvert fall helt lov i forkant av EL for min del (mmhmm, viiin, haha).

Ja. Den skyggestreken blenknet også veldig når jeg tittet på den en time etter så da er det 100% tull. Har jo ingen gravidsymtpomer heller. Det hadde jeg masse av sist. Det eneste har vært litt rosa på papiret ca en uke etter el, noen småstikninger av og til (mindre og mindre av dette) og en kraftig hogg i høyre side av magen da keg skulle reise meg fra liggende stilling. Mener å huske jeg hadde det som gravid sist, men kan husle feil. Hva med deg?

• Liker 1
Skrevet

Men da har jeg en plan om det ikke skulle klaffe denne gangen :ler:

Det høres jo lovende ut da Pyntestøv :jepp: Du har mye mer symptomer enn meg i hvertfall. Hatt lite symptomer egentlig. Noe murringer og ømme pupper. Nå kom mensmurringene også :( Troa synker for min del :/

Skrevet

Ååååå så romantisk også da du! Jeg hadde hvertfall satset på å bli "friluftsmenneske"... Hoho!

Jeg er litt samme som deg med aksjer osv.. SA har tullet med syklusen og jeg er sikker på at jeg hadde EL i går på CD 20. Heldigvis har vi fått inn aksjer 2 dager før og idag! Men likevel ikke like mye som jeg kunne tenkt :( Hvis det ikke går så får vi satse på neste mnd kaffemor :)

Skrevet

Mensmurringer er et utrolig bra tegn!! Det var noe jeg hadde mye av i starten av forrige svangerskap :)

Skrevet

Det kan jo gi litt ekstra piff å måtte lure seg vekk som forelskede tenåringer også! Høres ut som en god plan synes jeg, sånn hvis det ikke skulle klaffe denne gangen. Noe vi selvfølgelig håper veldig på at det kommer til å gjøre!

Skrevet

Jeg kan jo skyte inn (som helt fersk gravid) at jeg ikke har et eneste symptom, så kan jo kanskje det berolige noen? Puppene finnes ikke ømme, ikke kvalm eller noe.. Er mer sliten enn jeg kunne ønske, men det kan like gjerne være en luftveisinfeksjon jeg har på tredje uka nå. Så symptom eller ikke symptom, det er spørsmålet - men ikke nødvendigvis svaret :P

Skrevet

Endelig funnet frem ipaden igjen, så jeg får multisitert :hoppe: beklager for mange innlegg på rad fra meg, hvor det ser ut til at jeg ikke skjønner multisitat eller rettskrivning :sjenert: Blir litt sånn når man knoter fra mobilen :)

Ååååå så romantisk også da du! Jeg hadde hvertfall satset på å bli "friluftsmenneske"... Hoho!

Jeg er litt samme som deg med aksjer osv.. SA har tullet med syklusen og jeg er sikker på at jeg hadde EL i går på CD 20. Heldigvis har vi fått inn aksjer 2 dager før og idag! Men likevel ikke like mye som jeg kunne tenkt :( Hvis det ikke går så får vi satse på neste mnd kaffemor :)

Ja, da satser jeg på friluftslivet om det ikke skulle klaffe denne PPen :ler: Ja, det er jo heldigvis ikke krise om vi ikke fikk lagt inn nok aksjer rundt EL. Det er ikke SÅ lenge til neste PP :) Men man vil jo gjerne at det ikke skal være noe i veien med innsatsen ;) Uansett om det klaffer eller ikke ..

Mensmurringer er et utrolig bra tegn!! Det var noe jeg hadde mye av i starten av forrige svangerskap :)

Jaa jeg hadde forsåvidt det sist da jeg ble gravid.. Men det er et tegn som er veldig vanskelig å tolke, for det kan jo også bety at TR er rundt hjørnet..

Det kan jo gi litt ekstra piff å måtte lure seg vekk som forelskede tenåringer også! Høres ut som en god plan synes jeg, sånn hvis det ikke skulle klaffe denne gangen. Noe vi selvfølgelig håper veldig på at det kommer til å gjøre!

Jaa jeg merker jeg blir mer og mer positiv til disse svabergplanene altså :fnise: Det er jo ikke noe i veien for å gjennomføre disse aktivitetene selv om det skulle klaffe heller :nigo:

Jeg kan jo skyte inn (som helt fersk gravid) at jeg ikke har et eneste symptom, så kan jo kanskje det berolige noen? Puppene finnes ikke ømme, ikke kvalm eller noe.. Er mer sliten enn jeg kunne ønske, men det kan like gjerne være en luftveisinfeksjon jeg har på tredje uka nå. Så symptom eller ikke symptom, det er spørsmålet - men ikke nødvendigvis svaret :P

Så bra! :hoppe: Noen mener jo det er for tidlig å merke symptomer og at symptomene ikke kommer før i ca uke 6. Så det kan jo hende vi innbiller oss mye rart :) Men i den korte stunden jeg var gravid hadde jeg masse symptomer jeg ikke helt ser for meg at jeg innbilte meg da, så det er vel bare det at kroppene våre er forskjellige og reagerer forskjellig på en graviditet :) Godt å høre at du ikke sliter med slitsomme symptomer, og håper luftveisinfeksjonen snart er ferdig!
Skrevet

Av erfaringene vet jeg at symptomene kommer, men velger å nyte tiden uten (sist lengtet jeg etter dem) :)

Skrevet

Av erfaringene vet jeg at symptomene kommer, men velger å nyte tiden uten (sist lengtet jeg etter dem) :)

Hehe ja det kan jeg tenke meg :) Nyt tiden før symptomene kommer! :hoppe:

Skrevet

Jeg hadde symptomer lenge før TB, begge gangene. Visste at jeg var gravid før jeg testet. Så ja, vi er veldig forskjellige alle sammen :)

Skrevet

Jeg hadde symptomer lenge før TB, begge gangene. Visste at jeg var gravid før jeg testet. Så ja, vi er veldig forskjellige alle sammen :)

Jeg hadde også masse symptomer :) så jeg tror rett og slett bare at kroppene reagerer forskjellig på Hcg hormonet.

Som sagt er jeg 10 dpo i dag og fikk negativ test i dag tidlig. På formiddagen begynte mensmurringene. I kveld har jeg litt strekninger og endel murringer. Er sykt slapp og sliten. Skulle på løpetur i sted men måtte gi opp da det føltes ut som om noen dro meg bakover. Veldig dumt, men jeg orka rett og slett ikke og måtte gå hjem igjen :sjenert:

Jeg håper murringene er et godt tegn og ikke et tegn på TR! Har bare to tester igjen, så jeg dropper å teste i morgen tenker jeg. Skal prøve å holde meg til onsdag, men jeg tviler på at jeg holder så lenge :hoho:

Selger de tester på rema, eller må jeg innom et apotek?

Skrevet

Ja, de har tester fra rsfu på rema. Jeg kjøper billig på eBay :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...