kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #561 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg syns det var så rart at du fikk negativ test, så dette var flotte nyheter. Gratulerer så sykt mye!!! Jeg også jeg var jo såå sikker på at jeg var gravid! Veldig glad for at jeg hadde rett Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 17. juli 2015 #562 Del Skrevet 17. juli 2015 Hurraaa Det går bra nå skal du se Gratulerer med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 17. juli 2015 #563 Del Skrevet 17. juli 2015 Hurra igjen og gratulerer! En ting er hvertfall sikkert, dere er godt fruktbare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 17. juli 2015 #564 Del Skrevet 17. juli 2015 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 17. juli 2015 #565 Del Skrevet 17. juli 2015 Gratulerer så masse. Dette var kjekt å sjå! Vert dramatisk lesing dette, men vonar det no får ei ordentleg happy ending:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 17. juli 2015 #566 Del Skrevet 17. juli 2015 Så fantastiske nyheter å lese!! Syns også det var rart du fikk negativ test med alle de symptomene, men godt å høre det ikke var TR Har du fortalt det til mannen din enda? Denne gangen er jeg sikker på at det går bra. Gleder meg til å følge deg videre i svangerskapet. Gratulerer, og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 17. juli 2015 #567 Del Skrevet 17. juli 2015 Gratulerer! Dette fortjener du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 17. juli 2015 #568 Del Skrevet 17. juli 2015 Dette var et fint tidspunkt å melde seg inn i dagboka di! Gratulerer så masse, krysser fingrene for at dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. juli 2015 #569 Del Skrevet 17. juli 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 17. juli 2015 #570 Del Skrevet 17. juli 2015 Wæææææ, så gøy å trykke seg inn på dagboka di idag! :D Gratulerer så masse! Krysser fingre og tær for denne gangen ♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #571 Del Skrevet 17. juli 2015 Hurraaa Det går bra nå skal du se Gratulerer med spire i magen Hurra igjen og gratulerer! En ting er hvertfall sikkert, dere er godt fruktbare! Gratulerer! Gratulerer så masse. Dette var kjekt å sjå! Vert dramatisk lesing dette, men vonar det no får ei ordentleg happy ending:) Så fantastiske nyheter å lese!! Syns også det var rart du fikk negativ test med alle de symptomene, men godt å høre det ikke var TR Har du fortalt det til mannen din enda? Denne gangen er jeg sikker på at det går bra. Gleder meg til å følge deg videre i svangerskapet. Gratulerer, og lykke til Gratulerer! Dette fortjener du. Dette var et fint tidspunkt å melde seg inn i dagboka di! Gratulerer så masse, krysser fingrene for at dette går bra! Wæææææ, så gøy å trykke seg inn på dagboka di idag! :D Gratulerer så masse! Krysser fingre og tær for denne gangen ♥ Tusen, tusen takk alle sammen Jeg blir helt rørt her jeg! Hormonell sa du? Jeg tørr nesten ikke helt å tro på det enda. Har jo bare tatt en test - og det er jo helt sjukt egentlig - testetøs som jeg er. Men jeg har rett og slett ikke hatt andre. Så i dag tok jeg bilen og kjørte til apoteket og handlet inn. En vanlig og en digital med ukeindikator. Forhåpentligvis ligger det en pakke med tester hjemme fra billigetester også, men jeg skal ikke hjem før i morgen kveld. Og jeg må teste i morgen!! jeg har en bitteliten redsel for at det bare var en feil med testen- kan dette virkelig være sant liksom? Samtidig så er det jo veldig sjeldent man får falsk positiv, så jeg regner med at den har rett! Jeg er redd og nervøs, men samtidig positivt innstilt. Nå har jeg vært igjennom en SA - så nå er jeg ferdig med det..Håper og tror at det går bra denne gangen! Jeg kommer uansett ikke til å si det til noen enda.. Deilig at det er min og samboers lille hemmelighet foreløpig Jeg fortalte det til han sånn ca 30 sekunder etter at den deilige, fine ekstra streken viste seg på testen vi begge satt litt stille i sengen og så på hverandre. Litt satt ut begge to rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #572 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Dagens fangst på apoteket Nå burde jeg vel være dekka til i morgen kveld vel? Edit: litt hormonell når jeg tar meg selv i å felle en liten tåre av å se på emballasjen til kosttilskuddet: "gravid" Endret 17. juli 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 17. juli 2015 #573 Del Skrevet 17. juli 2015 Dagens fangst på apoteket Nå burde jeg vel være dekka til i morgen kveld vel? Edit: litt hormonell når jeg tar meg selv i å felle en liten tåre av å se på emballasjen til kosttilskuddet: "gravid" Så fantastisk og utrolig gøy Kaffemor!! jeg som satt her i går å ble trist på dine vegne, og så kommer den gøye kontra-beskjeden! Du er ikke alene om å være hormonell, jeg sitter nesten å sipper på dine vegne Gleder meg til å følge veien videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. juli 2015 #574 Del Skrevet 17. juli 2015 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 17. juli 2015 #575 Del Skrevet 17. juli 2015 Hehe, jeg har alltid vært ei ordentlig sippeguri, men etter disse to gravidetene er jeg dobbelt så sippete! Griner for ingenting, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 17. juli 2015 #576 Del Skrevet 17. juli 2015 Åååh, for noen herlige nyheter! Gratulerer Kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #577 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Dette var et fint tidspunkt å melde seg inn i dagboka di! Gratulerer så masse, krysser fingrene for at dette går bra! forresten! Det glemte jeg å skrive i sted Veldig hyggelig med enda en å skravle med Og takk for kryssing og gratulasjon Så fantastisk og utrolig gøy Kaffemor!! jeg som satt her i går å ble trist på dine vegne, og så kommer den gøye kontra-beskjeden! Du er ikke alene om å være hormonell, jeg sitter nesten å sipper på dine vegne Gleder meg til å følge veien videre! Åh så god du er Dette er veldig gøy! Klarer fortsatt ikke helt å tro på det. Gleder meg til å ta en ny test i morgen for å forhåpentligvis bli mer betrygget Gratulerer så masse!! Tusen takk Hehe, jeg har alltid vært ei ordentlig sippeguri, men etter disse to gravidetene er jeg dobbelt så sippete! Griner for ingenting, liksom Haha jeg også. Eller, har aldri vært en sippeguri egentlig, men nå er jeg virkelig lettrørt! Leste ut en bok i går, og da grein jeg i kanskje 15 min etterpå Var en fin/trist bok altså, så gråt ikke kun fordi den var ferdig, men også på grunn av historien Åååh, for noen herlige nyheter! Gratulerer Kaffemor Tusen, tusen takk Endret 17. juli 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. juli 2015 #578 Del Skrevet 17. juli 2015 Oiiii, så flott! Gratulerer masse, håper på bilde av positive tester i morgen så herlig at vi får termin samme måned - mars, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #579 Del Skrevet 18. juli 2015 Oiiii, så flott! Gratulerer masse, håper på bilde av positive tester i morgen så herlig at vi får termin samme måned - mars, sant? Tusen takk Jeg er litt usikker på om den blir i slutten av mars/begynnelsen av april. Men regner med at det blir helt i slutten av mars Aner ikke når EL var.. koselig med samme termingruppe! Jeg tok en ny test i dag, og satt med hjertet i halsen, for det tok ganske lang tid før streken kom innenfor tidsfristen altså, men allikavel... Jeg tror det fortsatt er ganske tidlig, for streken er veldig svak! Jeg ser den tydelig, samboer også (også uten linser), men om det er IKM i dag så skulle jeg tro at den var sterkere Skal se om jeg får lagt inn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #580 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Her er den! Som dere ser er den ikke så veldig sterk... Tenkte jeg skulle ta den digitale i morgen. Edit: ser at streken er tydeligere i virkeligheten. Vanskelig å fange opp sånne på bilde Endret 18. juli 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå