Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

kaffemor

Anbefalte innlegg

Temping er fint :) Jeg vil også spy over doskåla!!!!!!!!!

Dpo-land ja, hvor langt er du? Jeg er maks 6 dpo (oppblåst, varm , hatt mensmurringer) hahahaha symptomjakt! ! 

Du da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa du kan bli med på spyingen du også :fnise: Jeg er også ca 6 dpo :hoppe: Hmm har hatt noe murringer og strekninger sant oppblåst! Litt humørsvingninger også :ler: Stakkars de som er rundt meg, spesielt under kortspillingen på hytta :skratte:

Symptomjakt er morsomt, spennende og frustrerende :ler: Når tenker du å ta første test? Jeg fikk, som deg, negativ 10 dpo sist, så tror ikke jeg skal teste da i hvertfall. Usikker på hvor lenge jeg klarer å holde meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Tusen takk :klem: Lykke til på UL! Hvordan er formen nå? Har du spottet noe mer?

Takk :)

Formen er grei, men er fortsatt veldig kvalm. Ikke spottet mer, men begynner å forberede meg på å høre MA ordene på mandag :( Brystene har krympet en størrelse igjen, og ømmheten er totalt borte. Har bare en sånn vond følelse av at noe er galt :vetikke::(

Nei jeg får bare vente å se nå :)

Holder du deg til IKM dagen før du tester forresten :) Krysser fingrene for at du får to blå igjen denne måneden :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off skikkelig kjip den følelsen BeKind....  Hadde også den i dagene før, fælt å kjenne symptomene forsvinne :/ Vi satser på at det bare er svingninger og at du får en positiv beskjed på mandag :) 

Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn 10 dpo. Har veldig få tester igjen (3-4) så lurer på å bestille en pakke (bare for å være pessimistisk og tenke at jeg trenger 20 til...). 

Men ja, 3 tester, rekker ikke det til 10, 12 og 14 dpo da ;) Hihihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Formen er grei, men er fortsatt veldig kvalm. Ikke spottet mer, men begynner å forberede meg på å høre MA ordene på mandag :( Brystene har krympet en størrelse igjen, og ømmheten er totalt borte. Har bare en sånn vond følelse av at noe er galt :vetikke::(

Nei jeg får bare vente å se nå :)

Holder du deg til IKM dagen før du tester forresten :) Krysser fingrene for at du får to blå igjen denne måneden :strix:

Hmm jeg tenker det er positivt at du fortsatt er kvalm :) Det er jo et symptom! Men det er jo pining å måtte vente så lenge til du får vite mer :( uff jeg krysser alt jeg har for deg :klem:

Hehe de andre prøveperiodene var jeg en skikkelig testetøs og testet hver dag fra 10 dpo til TR kom. Den gangen jeg var gravid fikk jeg ikke positiv før 13 dpo. Usikker på hvor lenge jeg klarer å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten,  kom på at jeg må teste og få negativ først... Tar en i morra tidlig. Hcg er vel ute nå når det er over to uker siden...?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off skikkelig kjip den følelsen BeKind.... Hadde også den i dagene før, fælt å kjenne symptomene forsvinne :/ Vi satser på at det bare er svingninger og at du får en positiv beskjed på mandag :)

Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn 10 dpo. Har veldig få tester igjen (3-4) så lurer på å bestille en pakke (bare for å være pessimistisk og tenke at jeg trenger 20 til...).

Hehe jeg blasta kanskje 10 tester da jeg var gravid sist, så jeg har også sånn 4-5 tester igjen av en pakke på 30 :sjokk: må nok bestille litt mer jeg også :ler: bruker du fra ebay eller billigetester.no?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kom på at jeg må teste og få negativ først... Tar en i morra tidlig. Hcg er vel ute nå når det er over to uker siden...?

Hmm sant det.. Det må jo jeg også. Uff vil egentlig ikke det :P trist..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigetester.no :)

Egentlig greit å få negativ slik at du vet. Ingen EL med Hcg vet du ;) Og i tillegg ville det vært FÆLT å teste IKM og få positiv på rester av hormoner..... 

Men da må det vel bli en bestilling i morra da, 2 usle tester er jo ikke nok. Hohoho !  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe samme her. Hvor lang leveringstid har billigetester.no? :ler: Jeg bestilte fra ebay sist, det tok laaang tid. Får du de i postkassa eller må du hente de på postkontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar maks 5 dager tror jeg. Rett i postkassa i en hvit konvolutt! ;) suverent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst! Da bestiller jeg, så de ligger i postkassa når jeg konmer hjem fra hytta. Er her til lørdag 18 da, så forhåpentligvis trenger jeg de ikke da ;) får vel kjøpe noe her på butikken. Snike meg unna de andre på rema :ler:

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå kan jeg teste på kveldsurin sant? For det er bare for å sjekke at alt Hcg er ute av kroppen? Lettere å teste ubemerket på kvelden her på hytta tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er best å ikke ha tisset på ca 4 timer, for da vet du at hvis den er negativ, så er hcg sunktet. Mens hvis du tester på kvelden uten å vente, så kan det fortsatt være at det ville blitt positivt på konsentrert urin :) 

Jeg fikk testene etter 4 dager når jeg bestilte på lavpris-tester.com :)

Håper virkelig det klaffer fort for dere igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BeKind

Hmm jeg tenker det er positivt at du fortsatt er kvalm :) Det er jo et symptom! Men det er jo pining å måtte vente så lenge til du får vite mer :( uff jeg krysser alt jeg har for deg :klem:

Hehe de andre prøveperiodene var jeg en skikkelig testetøs og testet hver dag fra 10 dpo til TR kom. Den gangen jeg var gravid fikk jeg ikke positiv før 13 dpo. Usikker på hvor lenge jeg klarer å vente...

Liker ikke ventetiden for dette nei :omg: Får krysse fingrene for at det blir positive nyheter for oss begge :) Var testetøs selv altså, så vet det er hardt! Tror jeg har kasta bort noen hundrelapper på graviditetstester før IKM :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Off skikkelig kjip den følelsen BeKind.... Hadde også den i dagene før, fælt å kjenne symptomene forsvinne :/ Vi satser på at det bare er svingninger og at du får en positiv beskjed på mandag :)

Ja :( Rart å ønske seg vonde pupper liksom, men jeg vil gjerne ha råvonde pupper nå :fnise: Håper det klaffer for dere denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med leveransen fra billigtester selv! Nå har jeg ca en trillion tester, og det kommer godt med mtp. min diagnose som "testetøs", "prøvepsykotisk" og lignende. Ha en fin dag Kaffemor! (Jeg får alltid lyst på kaffe når jeg leser her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er best å ikke ha tisset på ca 4 timer, for da vet du at hvis den er negativ, så er hcg sunktet. Mens hvis du tester på kvelden uten å vente, så kan det fortsatt være at det ville blitt positivt på konsentrert urin :) 

Jeg fikk testene etter 4 dager når jeg bestilte på lavpris-tester.com :)

Håper virkelig det klaffer fort for dere igjen :hjerte:

Okei, ja det høres jo fornuftig ut :) Greit å være helt sikker på at svaret er pålitelig også.

Håper det går fort denne gangen kaffemor :klem:

Tusen takk <3 Det håper jeg også :)

Liker ikke ventetiden for dette nei :omg: Får krysse fingrene for at det blir positive nyheter for oss begge :) Var testetøs selv altså, så vet det er hardt! Tror jeg har kasta bort noen hundrelapper på graviditetstester før IKM :ler:

Jeg krysser alt jeg har for at du får positive nyheter på mandag. Når på mandag skal du? Så skal jeg tenke på deg mens du er der. Ikke at det har så mye effekt da men :P

Haha jaa det er ikke så lett å ikke teste. Jeg skjønner ikke de som klarer å vente til noen dager over IKM med å teste :sjokk: Det hadde jeg aldri klart :sjenert:

Jeg var veldig fornøyd med leveransen fra billigtester selv! Nå har jeg ca en trillion tester, og det kommer godt med mtp. min diagnose som "testetøs", "prøvepsykotisk" og lignende. Ha en fin dag Kaffemor! (Jeg får alltid lyst på kaffe når jeg leser her inne)

Jeg er ganske sikker på at jeg lider av de samme diagnosene som deg :ler: Hadde forsåvidt ikke overrasket meg om det fantes en diagnose eller to på testetrangen vår, det er jo diagnoser på alt i disse diagnosemanualene :ler: *må sjekke etter ferien*

Du får lyst på kaffe ja? :nigo: Jeg sitter å drikker en kopp nå faktisk. Ikke så uvanlig til å være meg på denne tiden av dagen da :ler: Kaffe :hjerte:

Ha en fin dag du også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...