Sapphira Skrevet 7. juni 2015 #241 Del Skrevet 7. juni 2015 Gratulerer kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 7. juni 2015 #242 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Så moro! Gratulerer så mye! Endret 7. juni 2015 av Sille4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. juni 2015 #243 Del Skrevet 7. juni 2015 Æææ gratulerer!!!!! :D :D :D :D juuuuhu!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #244 Del Skrevet 7. juni 2015 Tuusen takk :jippi: Jeg er veldig glad! I dag gikk jeg en lang tur med en venninne. Hun spurte meg om når vi hadde tenkt til å begynne å prøve jeg dristet meg til å si at vi skulle begynne å prøve nå Fornøyd med at jeg klarte å holde meg og ikke si noe! Det er det eneste som står i hodet mitt nå. Spent på hvordan formen min blir! Har jo følt meg "fyllesyk" siden fredag, og er veldig trøtt. Men formen er helt grei heldigvis Jeg spotter fortsatt litt brunt (sorry), men har lest at dette er helt normalt. Håper uansett at det stopper snart, for det stresser meg litt i forhold til sa eller kjemisk. Heldigvis ikke noe friskt blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. juni 2015 #245 Del Skrevet 7. juni 2015 Gratulerer så mye med baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #246 Del Skrevet 8. juni 2015 Testene er litt sterkere i dag, IKM i dag Spotter fortsatt litt, håper det går over snart 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #247 Del Skrevet 8. juni 2015 Gratulerer så mye med baby i magen Tusen takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #248 Del Skrevet 8. juni 2015 4 uker i dag "bare" 8 uker igjen til 12 uker Jeg fortalte det til mamma i dag. Hun visste at vi var prøvere, og har ønsket et barn fra denne kanten lenge egentlig hun ble som ventet veldig, veldig glad. Utrolig koselig! Alt er jo veldig usikkert enda, men det er uansett fint å ha noen å støtte seg på dersom dette ikke går rette veien. Fint å ha en til å snakke med det om også Formen er helt ok. Følte meg veldig fyllesyk hele dagen egentlig, men det ga seg etter middag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 #249 Del Skrevet 8. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. juni 2015 #250 Del Skrevet 8. juni 2015 Gratulerer så masse med graviditeten Det er noen spennende, nervepirrende dager du er i - misunner nesten den gode følelsen med sterkere og sterkere tester for hver dag! DET er herlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 9. juni 2015 #251 Del Skrevet 9. juni 2015 Hurraaa igjen! Det må være verdens beste og koseligste følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 9. juni 2015 #252 Del Skrevet 9. juni 2015 Ååå nå ble jeg skikkelig glad!! Gratulerer så masse =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 9. juni 2015 #253 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer så mye, Kaffemor! Så heldig du er, du har åtte spennende måneder foran deg - og minst like spennende tider etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. juni 2015 #254 Del Skrevet 9. juni 2015 Oj jøss gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #255 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer så masse med graviditeten Det er noen spennende, nervepirrende dager du er i - misunner nesten den gode følelsen med sterkere og sterkere tester for hver dag! DET er herlig det Tusen takk! Ja jeg tester hver morgen nå Tenkte jeg skulle ta en digital også, men venter til slutten av uken så jeg er HELT sikker Hurraaa igjen! Det må være verdens beste og koseligste følelse. Taakk Jaa det er litt uvirkelig enda Ååå nå ble jeg skikkelig glad!! Gratulerer så masse =D Så koselig!! Tusen takk :D Jeg krysser alt jeg har for at du også får TB snart! Gratulerer så mye, Kaffemor! Så heldig du er, du har åtte spennende måneder foran deg - og minst like spennende tider etter det Tusen takk! Ja, jeg gleder meg skikkelig til jeg får mage! Og til at jeg kan fortelle det til alle <3 Oj jøss gratulerer :D Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. juni 2015 #256 Del Skrevet 9. juni 2015 Her må jeg jo passe på å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 9. juni 2015 #257 Del Skrevet 9. juni 2015 juuhuuu gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juni 2015 #258 Del Skrevet 9. juni 2015 åh, så fine tester du har Det der blir en liten baby som liker kaffe Når er foreløpig termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. juni 2015 #259 Del Skrevet 9. juni 2015 åh, så fine tester du har Det der blir en liten baby som liker kaffe Når er foreløpig termin? Kallenavn Fløteskvetten? Eller Kaffe Latte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juni 2015 #260 Del Skrevet 9. juni 2015 Kallenavn Fløteskvetten? Eller Kaffe Latte? Fløteskvetten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå