AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #181 Del Skrevet 9. februar 2016 Styrketrening og sunt kosthold i nesten 3 uker:-) Gremmes omtrent av å legge ut dette.. Langt igjen til målet er nådd, men iallefall en start:-) Så flinke alle her inne er forresten!! Anonymkode: 1462c...06e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 9. februar 2016 #182 Del Skrevet 9. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styrketrening og sunt kosthold i nesten 3 uker:-) Gremmes omtrent av å legge ut dette.. Langt igjen til målet er nådd, men iallefall en start:-) Så flinke alle her inne er forresten!! Anonymkode: 1462c...06e Synes du har vært flink jeg! Blir inspirert! :D Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hindenburg Skrevet 9. februar 2016 #183 Del Skrevet 9. februar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styrketrening og sunt kosthold i nesten 3 uker:-) Gremmes omtrent av å legge ut dette.. Langt igjen til målet er nådd, men iallefall en start:-) Så flinke alle her inne er forresten!! Anonymkode: 1462c...06e Et velmenende råd fra en gammel gris; prøv å inneha samme positur på begge bilder. Her har du definitivt hatt en enorm holdningsforbedring, men utover det kan jeg ikke se rare forskjellen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #184 Del Skrevet 9. februar 2016 36 minutter siden, Hindenburg skrev: Et velmenende råd fra en gammel gris; prøv å inneha samme positur på begge bilder. Her har du definitivt hatt en enorm holdningsforbedring, men utover det kan jeg ikke se rare forskjellen. Hmm, jeg står ikke noe annerledes annet enn at jeg har armene opp på det andre bildet:-) Jeg ser stor forskjell på meg selv og er fornøyd med det! Hva en gammel gris har fått for seg bryr jeg meg pent lite om. Men så det er sagt er nok magen min en god del mer oppblåst på "før" bildet pga kosthold fra helvete:-) Anonymkode: 1462c...06e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #185 Del Skrevet 9. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, jeg står ikke noe annerledes annet enn at jeg har armene opp på det andre bildet:-) Jeg ser stor forskjell på meg selv og er fornøyd med det! Hva en gammel gris har fått for seg bryr jeg meg pent lite om. Men så det er sagt er nok magen min en god del mer oppblåst på "før" bildet pga kosthold fra helvete:-) Anonymkode: 1462c...06e Er jo ikke bare den "gamle grisen" er flere som har likt kommentaren også.. Anonymkode: 55900...480 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #186 Del Skrevet 14. februar 2016 Den 9.2.2016 at 3.06, AnonymBruker skrev: Hmm, jeg står ikke noe annerledes annet enn at jeg har armene opp på det andre bildet:-) Jeg ser stor forskjell på meg selv og er fornøyd med det! Hva en gammel gris har fått for seg bryr jeg meg pent lite om. Men så det er sagt er nok magen min en god del mer oppblåst på "før" bildet pga kosthold fra helvete:-) Anonymkode: 1462c...06e Du står i en annen positur og har tatt bildet fra en litt annen vinkel/nærmere kameraet. Det hadde vært enklere å sammenlikne med to likere utgangspunkt Anonymkode: e8db1...559 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 16. februar 2016 #187 Del Skrevet 16. februar 2016 Den Tuesday, February 09, 2016 at 5.59, AnonymBruker skrev: Er jo ikke bare den "gamle grisen" er flere som har likt kommentaren også.. Anonymkode: 55900...480 Sjalusi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #188 Del Skrevet 16. februar 2016 Den 9 Feb 2016 at 2.11, AnonymBruker skrev: Styrketrening og sunt kosthold i nesten 3 uker:-) Gremmes omtrent av å legge ut dette.. Langt igjen til målet er nådd, men iallefall en start:-) Så flinke alle her inne er forresten!! Anonymkode: 1462c...06e Jeg og får den samme forskjellen, før og etter jeg har gått på do. Anonymkode: de1ec...c6a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #189 Del Skrevet 17. februar 2016 Det første bildet er så falut, så må nesten ta det som anonym.. Men det første bildet er fra august og det andre er fra januar. Det jeg har gjort er å spise sunnere og trene. Jogging og legday 2 ganger i uken ca. Anonymkode: 55900...480 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 18. februar 2016 #190 Del Skrevet 18. februar 2016 Utrolig mange flinke mennesker her inne! Denne tråden var akkurat det jeg trengte nå, blir skikkelig inspirert! Har såvidt startet og vurderer sterkt og ta før bilder imorgen sånn tilfelle jeg kommer noen vei Jeg gjør endringer mest pga helsen min men gjør absolutt ingenting at kroppen sitt utseende følger etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #191 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 16.2.2016 at 10.49, SunnivaOslo skrev: Sjalusi ja.... @Hindenburg er du sjalu kanskje?? 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første bildet er så falut, så må nesten ta det som anonym.. Men det første bildet er fra august og det andre er fra januar. Det jeg har gjort er å spise sunnere og trene. Jogging og legday 2 ganger i uken ca. Anonymkode: 55900...480 Du har vært flink, bra jobba. men jeg synes serr du hadde digg rumpe på før-bildet. (no-homo!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hindenburg Skrevet 18. februar 2016 #192 Del Skrevet 18. februar 2016 55 minutter siden, incognita skrev: ja.... @Hindenburg er du sjalu kanskje?? Passe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #193 Del Skrevet 18. februar 2016 Et øyeblikk siden, Hindenburg skrev: Passe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #194 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 13. oktober 2015 at 21.14, lillsunshine skrev: Før og etter. 76 og 70 kg Har snart nådd mitt idealmål. Få se få se få se! Veier det samme <3 Anonymkode: 91888...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #195 Del Skrevet 18. februar 2016 4 timer siden, incognita skrev: ja.... @Hindenburg er du sjalu kanskje?? Du har vært flink, bra jobba. men jeg synes serr du hadde digg rumpe på før-bildet. (no-homo!) Synes du? Haha jeg som HATET den så mye -TS. Anonymkode: 55900...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 18. februar 2016 #196 Del Skrevet 18. februar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første bildet er så falut, så må nesten ta det som anonym.. Men det første bildet er fra august og det andre er fra januar. Det jeg har gjort er å spise sunnere og trene. Jogging og legday 2 ganger i uken ca. Anonymkode: 55900...480 Synes og du hadde dritfin rumpe både før og etter. Ser ikke så mye forskjell heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. februar 2016 #197 Del Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, Ragnar89 skrev: Synes og du hadde dritfin rumpe både før og etter. Ser ikke så mye forskjell heller Ser ikke så mye forskjell jeg heller... Bildene er ikke helt egnet til sammenligning, da de er forskjellig vinkel og man ikke ser rygg/midje på før-bildet. På det første bildet er det skygger som gjør at rumpa kan virke verre enn den er. Før/etter-bilder er nesten en liten kunst å få til! Syns ikke AB skal være flau heller. Selv de deiligste rumper kan se litt rare ut når man tar bilde fra den vinkelen, hvis man ikke har superkontroll på poseringen. Det er også en egen kunst, å ta gode rumpebilder! Sikker på at denne rumpa kunne passet til et supersexy rumpebilde med en bedre fotograf og litt annerledes posering. Fin rumpe altså, både før og etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #198 Del Skrevet 18. februar 2016 12 minutter siden, Ragnar89 skrev: Synes og du hadde dritfin rumpe både før og etter. Ser ikke så mye forskjell heller Tusen takk :D Er ikke store forskjellen nei, er mer at mye av celulittene er borte, for de haaaatet jeg. Vil ha vekk de jeg ennå har også.. Anonymkode: 55900...480 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #199 Del Skrevet 18. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk :D Er ikke store forskjellen nei, er mer at mye av celulittene er borte, for de haaaatet jeg. Vil ha vekk de jeg ennå har også.. Anonymkode: 55900...480 Forsvant cellulitter med bare endring av kosthold og trening ? Jeg har myyye cellulitter, mye mer enn du hadde. Men hørt at cellulitter ikke forsvinner ? Anonymkode: 81ca7...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 18. februar 2016 #200 Del Skrevet 18. februar 2016 Ble så inspirert av alle som er så flinke i denne tråden at nå skal jeg ta et "før"- bilde. Så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå