Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

 

Hvis en chemtrail kan, hvorfor kan ikke da også en contrail? Hvordan kan disse kjemikaliene ekspandere til skyer store som innsjøer? Hvor mye kjemikalier kan disse chemtrailene dine inneholde? Uante mengder?

Anonymous poster hash: 185d2...ff7

 

 

 

Helt i begynnelsen av tråden spurte jeg om hvor store tanker slasken mener flyene har dette stoffet i, men slasken driver ikke med den slags teknisk diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt i begynnelsen av tråden spurte jeg om hvor store tanker slasken mener flyene har dette stoffet i, men slasken driver ikke med den slags teknisk diskusjon.

 

Ja:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=927819&p=16229152

 

Hvis de har problemer med tankstørrelse så får de kjøre flere turer. Det de ikke rekker en dag tar de på neste.

 

Hva kan grunnen være til at de lager sjakkbrett rutemønster på himmelen i enkelte land?

Kanskje du tror flyplassene ligger så tett at dette er naturlig spor av flyruter.

 

https://duckduckgo.com/?q=chemtrail+grid+pic&ia=images

 

 

http://poleshift.ning.com/profiles/blogs/chemtrailsct12.jpg?width=750

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo se ut som det der er gjort med hensikt, men lufta som er der oppe er jo i så stor bevegelse at ting de slepper ut der, ikke havner på bakken under. De stripene der vil jo mest sannsynlig havne utpå havet, noe de burde vite de som eventuelt ønsker å putte kjemikalier i folk.

Det finnes jo bedre metoder å gjøre det på, med mindre det er himmelen de skal forgifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=927819&p=16229152

 

Hvis de har problemer med tankstørrelse så får de kjøre flere turer. Det de ikke rekker en dag tar de på neste.

 

Hva kan grunnen være til at de lager sjakkbrett rutemønster på himmelen i enkelte land?

Kanskje du tror flyplassene ligger så tett at dette er naturlig spor av flyruter.

 

https://duckduckgo.com/?q=chemtrail+grid+pic&ia=images

 

 

http://poleshift.ning.com/profiles/blogs/chemtrailsct12.jpg?width=750

Dette er jo ikke rart i det hele tatt. Det du ser er nok bare kryssende luftkoridorer. La oss si disse går fra nord til sør og øst til vest. Hvis du da fks har en svak nord-østlig vind vil et slik mønster dannes selv om flyene kommer rett etter hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva kan grunnen være til at de lager sjakkbrett rutemønster på himmelen i enkelte land?

Kanskje du tror flyplassene ligger så tett at dette er naturlig spor av flyruter.

 

 

http://poleshift.ning.com/profiles/blogs/chemtrailsct12.jpg?width=750

 

Perfekt eksempel på hvordan du konstant resirkulerer arguementer som allerede har blitt forklart og motbevis grundig. Du har allerede fått flere svar i tråden på hvorfor rutemønstre av kondensstriper oppstår.

 

Jeg kopierer og limer inn mitt svar fra over en måned siden på nytt:

 

 

Rutemønsteret kommer av at alle fly flyr i helt rette airways (luftleder) mellom navigasjonspunkter. De eneste gangene et fly skifter retning når det er i marsjhøyde er når det passerer et navigasjonspunkt og går fra en airway til en annen. På grunn av måten airways og navigasjonspunkter er plassert oppstår det rutemønstere.

 

Over Kristiansand f.eks. er det flere firkanter som kan dannes pga. airways. Gå på skyvector.com, trykk på "World Hi" i øvre høyre hjørne, og zoom deg inn til Kristiansand og se selv. Linjene er airways, punkter er navigasjonspunkter.

Anonymous poster hash: db9d9...b94

Anonymous poster hash: db9d9...b94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse konspirasjonsteoretikerne må leve i en veldig spennende verden. Selv de mest normale hendelser er ladede tegn for dem. Nå også rutemønstere på himmelen.

Jeg ser på Slasks innlegg og jeg kan nesten fornemme steinaldermannens religiøse verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse konspirasjonsteoretikerne må leve i en veldig spennende verden. Selv de mest normale hendelser er ladede tegn for dem. Nå også rutemønstere på himmelen.

Jeg ser på Slasks innlegg og jeg kan nesten fornemme steinaldermannens religiøse verden.

 

Ja, chemtrail er jo blitt så vanlig så derfor kan du med rette kalle det normalt.

Rosalind Peterson er nevnt før, men det hører ikke ut som det er noen hemmelighet lenger at det sprayes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du tenkt å linke det klippet, egentlig?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, chemtrail er jo blitt så vanlig så derfor kan du med rette kalle det normalt.

Rosalind Peterson er nevnt før, men det hører ikke ut som det er noen hemmelighet lenger at det sprayes.

Jeg tenker nå mer på din tilbøyelighet til å se noe skummelt i helt uskyldige kondensspor og det faktum at når flere fly flyr over det samme området, så blir det mange kondensspor i forskjellige retninger, noe som igjen fører til dette "rutenettet" som du tydeligvis finner skremmende.

Som flere har påpekt, så går all flytrafikk i korridorer, for at det skal være lettere å holde rede på den, og for å hindre kollisjoner i lufta. Og da blir det med en viss nødvendighet flere kondensstriper som er parallelle.

Du har faktisk ikke lagt frem et eneste bevis for at det finnes noe annet i disse kondensstripene enn det man kan forvente skal komme ut av en jetmotor som forbrenner fossilt brennstoff.

At noen finner spor av tungmetaller og andre forurensninger i overflatevann er også ganske normalt, for tungmetaller og forurensning er en nødvendig konsevens av et høyteknologisk industrielt samfunn. Det er ikke noe bevis for noe som helst.

Og som vi har påpekt for deg, gjentatte ganger: Det er lekende lett å finne ut hva som fins i disse kondenssporene. Det finnes apparater som kan gjøre disse målingene fra bakken. Vis meg noen spektrometermålinger som viser at det er tungmetaller og greier i eksossporene, eller hold kjeft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, chemtrail er jo blitt så vanlig så derfor kan du med rette kalle det normalt.

Rosalind Peterson er nevnt før, men det hører ikke ut som det er noen hemmelighet lenger at det sprayes.

https://www.youtube.com/watch?v=3V-BGlNrxMI

Rosalind prater ikke om chemtrails i det klippet engang...

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalind prater ikke om chemtrails i det klippet engang...

Anonymous poster hash: 21130...3ad

 

Da bør du i alle fall bli redd, hvis contrail er så farlig som det hun fremlegger om forgiftede avlinger, trær osv.

Du skjønner kanskje at hun sier contrail men mener chemtrail eller geoengineering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som vi har påpekt for deg, gjentatte ganger: Det er lekende lett å finne ut hva som fins i disse kondenssporene. Det finnes apparater som kan gjøre disse målingene fra bakken. Vis meg noen spektrometermålinger som viser at det er tungmetaller og greier i eksossporene, eller hold kjeft.

 

Og gjentatte ganger bare fantaserer du.

Det er ikke lekende lett å finne noen som låner ut dette og noen som forstår utstyret nok til å operere det korrekt.

 

Det er ikke lommeutstyr. Men så skråsikker du er så vet du kanskje om noe sted å låne utstyr og personell?

 

Og det Rosalind snakker om i foredraget er ikke noe vettuge mennesker bagatelliserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjentatte ganger bare fantaserer du.

Det er ikke lekende lett å finne noen som låner ut dette og noen som forstår utstyret nok til å operere det korrekt.

 

Det er ikke lommeutstyr. Men så skråsikker du er så vet du kanskje om noe sted å låne utstyr og personell?

 

Og det Rosalind snakker om i foredraget er ikke noe vettuge mennesker bagatelliserer.

For noe pisspreik. Det fins en teknologisk mulighet til å innhente beviser for at det dere sier er sant, og dere sier at "Nei, det blir for dyrt. Men jeg har noe sølevann fra en pytt utenfor huset mitt, vi kan jo analyser den?"

Og så lurer du på hvorfor ingen tar dette på alvor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og gjentatte ganger bare fantaserer du.

Det er ikke lekende lett å finne noen som låner ut dette og noen som forstår utstyret nok til å operere det korrekt.

 

Det er ikke lommeutstyr. Men så skråsikker du er så vet du kanskje om noe sted å låne utstyr og personell?

 

Og det Rosalind snakker om i foredraget er ikke noe vettuge mennesker bagatelliserer.

 

 

Selvsagt skal man ikke bagatellisere det som dere konspirasjonsterroristene spammer alle fora med.

 

Det er i allerhøyeste grad skadelig, altså spammingen, missinformasjonen og løgnene.

 

Millioner av kroner brukes hvert år på å rydde opp i alle løgnehistoriene, på å berolige folk som blir bekymret av den massive idiotien deres.

 

Det er jo framdeles uvisst hvorfor dere holder på, som der gjør.

 

Utover selvsagt at dette gir deres litegranne fattige eksistenser en form for mening, samt et visst sammenhold - 'vi' imot alle dem.

 

At dette er samfunnsskadelig virksomhet er uomtvistelig, det er helt hen i granskauen så mye tid å krefter som det brukes på dette konspirasjons-vrøvlet.

 

Og, i tilfellet med de virkelig groteske og idiotiske konspirasjons-teoriene, sånn som Sandy Hook og 9/11, er det i tillegg et enormt psykologisk press på de som har mistet sine kjære.

 

Men, det ser ikke ut til å bekymre deg og dine konspirasjons-kammerater, dere bare durer på i ett bankende kjør, uten opphold.

 

Usmakelig og forstemmende er hva det er!!

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du i alle fall bli redd, hvis contrail er så farlig som det hun fremlegger om forgiftede avlinger, trær osv.

Du skjønner kanskje at hun sier contrail men mener chemtrail eller geoengineering.

Hun prater om effekten av contrails som skygger for solen, og påvirkning av dette for landbruk. Kun påvirkning av været, altså. Videre prater hun om værmodifisering i forhold til landbruk (noe bønder allerede bruker) og de mulige negative påvirkningen av det.

Det hun påstår skjer av "illegale" forsøk er raketter i forbindelse med forsøk gjort av feks USAF.

Hun prater ikke om contrails, men har i senere intervju sagt at dette ikke er funnet bevis for.

Og dette er fortsatt ikke en forelesning/rapport for FN. Det er en vær og jordbrukskonferanse i regi av FN.

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere de skyene er da, folkens? Hvorfor er det forskjell på flystripene? Hvorfor går noen vekk etter noen minutter mens andre brer seg utover himmelen og dekker for solen med et tynt men samtidig tykt lag med gasser?

 

Hvorfor tror dere det er blitt så mye forskjellig kreftsymptomer i det siste? Krefttyper man aldri har hørt om før, og at det spesielt er i store byer folk blir mest syke...(fordi de sprayer mest over store byer). Hvorfor tror dere biene minsker i antall???



Anonymous poster hash: bd552...3e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hva tror dere de skyene er da, folkens? Hvorfor er det forskjell på flystripene? Hvorfor går noen vekk etter noen minutter mens andre brer seg utover himmelen og dekker for solen med et tynt men samtidig tykt lag med gasser?

 

Hvorfor tror dere det er blitt så mye forskjellig kreftsymptomer i det siste? Krefttyper man aldri har hørt om før, og at det spesielt er i store byer folk blir mest syke...(fordi de sprayer mest over store byer). Hvorfor tror dere biene minsker i antall???

Anonymous poster hash: bd552...3e8

 

 

 

Jeg tror du er inne på noe her.

 

Seriøs forskning har jo vist at alt, ALT! som skjer i verden av dårligdom, her tenker jeg både på sykdom, hungersnød, overbefolkning, klimaendringer, vannmangel, bie-død, avskoging av regnskog, politiske kriser, ekstremisme, terrorisme, pengekrisen i Hellas, innvandring og overvekt kan tilskrives chemtrails.

 

Du har helt rett, alle disse problemene og potensielle katastrofene har jo bare økt og økt i omfang, og det samme har chemtrails.

 

Coincidence?  I think not!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe pisspreik. Det fins en teknologisk mulighet til å innhente beviser for at det dere sier er sant, og dere sier at "Nei, det blir for dyrt. Men jeg har noe sølevann fra en pytt utenfor huset mitt, vi kan jo analyser den?"

Og så lurer du på hvorfor ingen tar dette på alvor?

 

For et dustesvar.

Prøver du å tåkeprate bort at sånt utstyr er utilgjengelig for de som ønsker å ha tilgang til det?

Dane Wigington som driver geoengineeringwatch.com og er den store forkjemper for hva som foregår der oppe. Han har også problemer med 200.000 dollar til et spektrometer av rett kvalitet og dimensjon.

 

Nå tester ikke folk sølevannet sitt, de tester regnvannet under så gode forutsetninger som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er inne på noe her.

 

Seriøs forskning har jo vist at alt, ALT! som skjer i verden av dårligdom, her tenker jeg både på sykdom, hungersnød, overbefolkning, klimaendringer, vannmangel, bie-død, avskoging av regnskog, politiske kriser, ekstremisme, terrorisme, pengekrisen i Hellas, innvandring og overvekt kan tilskrives chemtrails.

 

Du har helt rett, alle disse problemene og potensielle katastrofene har jo bare økt og økt i omfang, og det samme har chemtrails.

 

Coincidence?  I think not!!

 

Ha ha?

 

Du trenger ikke være hovmodig. Jeg sier ikke at hungersnød og alt det pisset du ramser opp kommer av chemtrails, det er menneskelagd.

 

Men at chemtrails har en sammenheng med klimaforandringer er ingen tvil. Når jeg snakket om krefttyper så mener jeg at disse gassene fra flyene detter på bakken, og dyra spiser gress, vi spiser dyra, vi blir syke. Men det er ikke noe vits i å diskutere noe slikt med dere som har lukkede øyne... Dere får bare tro vi er gale :)

Anonymous poster hash: bd552...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere de skyene er da, folkens? Hvorfor er det forskjell på flystripene? Hvorfor går noen vekk etter noen minutter mens andre brer seg utover himmelen og dekker for solen med et tynt men samtidig tykt lag med gasser?

Hvorfor tror dere det er blitt så mye forskjellig kreftsymptomer i det siste? Krefttyper man aldri har hørt om før, og at det spesielt er i store byer folk blir mest syke...(fordi de sprayer mest over store byer). Hvorfor tror dere biene minsker i antall???

Anonymous poster hash: bd552...3e8

Det er vann som blir til skyer. Det finnes som kjent forskjellige typer skyer. Disse blir, som contrails, påvirket av vær, temperatur og vind. Det er side opp og ned her i tråden med forklaring om dette.

Er det flere som får påvist kreft? Hvilke nye kreftformer prater du om? Blir mennesker i byer mer syke? Dette er store påstander som du må underbygge.

Hvorfor forsvinner bier? Det er det mange teorier på. Plantevernmidler er vel et forslag mange tror på. Jeg har ikke lest noe om det emnet. Mener du de dør pga chemtrails?

Anonymous poster hash: 21130...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...