Gå til innhold

Hva er mest vanlig (indre kjønnslepper)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, for å være ærlig, så har jeg alltid hatt komplekser for det. Altså, ikke for hvordan jeg ser ut naken og foran kjæresten - da føler jeg meg kjempefin :) Men tenker MYE over det de få gangene jeg går i bikini (man ser jo at de henger litt lenger ned i trang bikini).Noen andre som kjenner på det? Anonymous poster hash: 372f9...ffe

Som sagt, heldigvis tenker jeg ikke slik nei.

Anonymous poster hash: a21a1...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for å være ærlig, så har jeg alltid hatt komplekser for det. Altså, ikke for hvordan jeg ser ut naken og foran kjæresten - da føler jeg meg kjempefin :) Men tenker MYE over det de få gangene jeg går i bikini (man ser jo at de henger litt lenger ned i trang bikini).

Noen andre som kjenner på det?

Anonymous poster hash: 372f9...ffe

Meg som akkurat skrev det over. Vil bare legge til at jeg føler meg litt mer naken i bikini fordi man kan se de indre kjønnsleppene igjennom.

Anonymous poster hash: 372f9...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å være ærlig, så har jeg alltid hatt komplekser for det. Altså, ikke for hvordan jeg ser ut naken og foran kjæresten - da føler jeg meg kjempefin :) Men tenker MYE over det de få gangene jeg går i bikini (man ser jo at de henger litt lenger ned i trang bikini).

Noen andre som kjenner på det?

Anonymous poster hash: 372f9...ffe

Ok :)

Anonymous poster hash: 6506b...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv korte både inndre og ytre.

Men synes det er vannvittig sexy med kvinner med tydelig markante inndre kjønnslepper :rodmer:

Blir forbannet over alle som vitser om " flaggermus " og som offer seg over " lange kjønnslepper " :fise:

Blir lei meg av kvinner som har fått komplekser over lengden på kjønnsleppene sine,
fordi at "idealet" er et helt annet enn det de selv har og fordi et eller annet kjøtthue
en eller annen gang har sagt at de har for lange kjønnslepper :bond:



Anonymous poster hash: a6dea...556
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt fascinerende å tenke på hvor forskjellige vi er.



Anonymous poster hash: f5814...80d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å være ærlig, så har jeg alltid hatt komplekser for det. Altså, ikke for hvordan jeg ser ut naken og foran kjæresten - da føler jeg meg kjempefin :) Men tenker MYE over det de få gangene jeg går i bikini (man ser jo at de henger litt lenger ned i trang bikini).

Noen andre som kjenner på det?

Anonymous poster hash: 372f9...ffe

Jeg hater å gå i bikini pga dette, men faktum er at det faktisk ikke syntes. Mennesker man møter gående på stranden ser jo fra en vinkel som gjør at de ikke får sett "undenifra" og når man ligger må jo eventuelle kikkere også ligge for å se rett mellom bena dine.

Alle bikini truser krøller seg litt mellom venusberget og rumpesprekken - helt uavhengig av størrelse på kjønnsleppene, så menn som tror at de kan vite kjønnsutseendet til en vagina ved å se på stranda i bikini tar feil.

Anonymous poster hash: 485fa...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...