Gå til innhold

Hva er mest vanlig (indre kjønnslepper)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De indre er mindre enn de ytre. Har aldri tenkt stort over det, men jeg tenker nå at jeg foretrekker det slik. Den ene indre er dog litt lengre enn den andre etter et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye større indre enn ytre kjønnslepper. Mannen min er helt vill etter dem ;)

Anonymous poster hash: eafeb...d30

Tror du virkelig han sier at han synes de er stygge?

Vi menn må jo alltid lyve til dere ang kropp og utseende for husfredens skyld. Fatter ikke at dere ikke skjønner det. Og JA dette gjelder alle menn.

Ingen er perfekte, ikke du heller!

Anonymous poster hash: 495e5...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lengre indre kjønnslepper enn ytre

Anonymous poster hash: 2e92a...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig han sier at han synes de er stygge?

Vi menn må jo alltid lyve til dere ang kropp og utseende for husfredens skyld. Fatter ikke at dere ikke skjønner det. Og JA dette gjelder alle menn.

Ingen er perfekte, ikke du heller!

Anonymous poster hash: 495e5...699

Det er akkurat som at kvinner forteller menn at deres 10-12 cm pikk er helt perfekt. Nei det er den ikke, du lyver til meg og jeg vet det.

Anonymous poster hash: 7d168...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små indre, den ene mindre enn den andre.



Anonymous poster hash: 37dd7...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat som at kvinner forteller menn at deres 10-12 cm pikk er helt perfekt. Nei det er den ikke, du lyver til meg og jeg vet det.

Anonymous poster hash: 7d168...2ef

Korrekt. Men vi setter os ikke ned å begynner å grine av den grunn.

Jeg vet jeg har øl mage, jeg vet jeg har liten pikk, jeg vet jeg har måne, han spør ikke deg.

Kvinnfolk tåler aldri sannheten. Ja du har lagt på deg, nei du er ikke fin på håret, ja puppene henger litt, du ser ikke feit ut I kjolen...du ER feit!

Følger du ikke med på egen kropp?

Vi driter forøvrig om puppa henger, om du er 7kg tyngre eller om håret ditt er grått, vi elsker deg like mye allikevel. Men ikke tro du er perfekt!

Nå snakker jeg ikke direkte til deg altså, om du skulle tro det.

Anonymous poster hash: 495e5...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folkens. Hva er egentlig funksjonen til disse indre og ytre leppene?



Anonymous poster hash: f5814...80d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folkens. Hva er egentlig funksjonen til disse indre og ytre leppene? Anonymous poster hash: f5814...80d

Rent fysisk: Beskytte urinrørsåpning og skjedeåpning, hindre fulttap, hindre vann i å trenge inn, lede urin og utflod ut fra kroppen :)

Anonymous poster hash: afdab...48c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folkens. Hva er egentlig funksjonen til disse indre og ytre leppene?

Anonymous poster hash: f5814...80d

De er for piercinger. Hallo lissom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig han sier at han synes de er stygge?

Vi menn må jo alltid lyve til dere ang kropp og utseende for husfredens skyld. Fatter ikke at dere ikke skjønner det. Og JA dette gjelder alle menn.

Ingen er perfekte, ikke du heller!

Anonymous poster hash: 495e5...699

hm vel dette er smak og behag. Jeg vet om menn som åpent jakter på kvinner med store lepper fordi det tenner dem. Menn som blir stive bare av synet å se de indre leppene kikke ut fra de ytre.

Det gjelder hovedsaklig eldre menn - de har vel vokst fra "babymus" idealet sitt

Anonymous poster hash: 485fa...f1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm vel dette er smak og behag. Jeg vet om menn som åpent jakter på kvinner med store lepper fordi det tenner dem. Menn som blir stive bare av synet å se de indre leppene kikke ut fra de ytre.

Det gjelder hovedsaklig eldre menn - de har vel vokst fra "babymus" idealet sitt

Anonymous poster hash: 485fa...f1e

Seriøst? Hvordan jakter man på de med biffgardiner? Damer flyr jo ikke akkurat nakne rundt.

Den kontaktannonsen skulle jeg likt å lese, eller se en dame lese. Haha

Anonymous poster hash: 495e5...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

De ytre skjuler såvidt de indre.

Anonymous poster hash: 25d67...dd8

Samme her :)

Det er akkurat som at kvinner forteller menn at deres 10-12 cm pikk er helt perfekt. Nei det er den ikke, du lyver til meg og jeg vet det.

Anonymous poster hash: 7d168...2ef

Det er jo helt perfekt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene indre kjønnsleppen er liten, den andre er stor/lang og går utenfor de ytre. Hvis jeg tar tak i den største kan jeg sikkert strekke den ut 3 cm eller mer. Plager meg ikke i det hele tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større indre enn ytre. Kanskje en-to centimeter lengre. Kan så vidt se det når jeg står oppreist, som en liten tunge som stikker ut :P

Anonymous poster hash: 38142...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine indre er så vidt skjult av de ytre. Det henger en liten tapp utenfor når jeg står oppreist, men den ene er lengre enn den andre. Den lengste er vel kanskje en 3 cm. Har hatt mye komplekser rundt dette og holdt på å spørre gynekologen sist jeg var der, men turde ikke, he he. Jeg er 41. Nå er det sånn at jeg har i det siste begynt å godta meg selv mer og mer, og klarer så vidt å være fornøyd Det kommer seg, det kommer seg! :laugh:

Bra tråd. Så fint at man kan plukke vekk tanker om at man er unormal ved å dele denne typen info.


Anonymous poster hash: b82ec...ba9



Anonymous poster hash: b82ec...ba9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har små indre, helt skjult av de ytre. Er meget fornøyd med mitt vakre kjønn, og det er vel det viktigste. Gjør jammen nytta si også!



Anonymous poster hash: 237c8...62e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri vært bekymret for hva sexpartneren tenker om leppene mine. Kan kanskje ha noe med at jeg aldri har hatt noe imot dem selv.

Men, nå ble jeg litt nysgjerrig. Dere som har lange indre kjønnslepper. Er det vanskelig med intimbarbering? Jeg kan liksom bare "dra" de ytre opp, og barbere rett ned. Ser for meg at det er vanskeligere dersom de indre henger på utsiden?



Anonymous poster hash: f5814...80d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...