AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg er ikke interessert i noen diskusjon rundt hva som er finest eller ikke. Det har vi alle lest før og vi vet alle at det er individuelt. Jeg er bare interessert i å få et lite innblikk i hva som egentlig er mest vanlig hos voksne kvinner, av lange eller korte indre kjønnslepper. Hvis du ikke ønsker å svare trenger du ikke. Men da trenger du heller ikke kommentere at du ikke ønsker å svare eller lage en diskusjon ut av det. Jeg er bare interessert i "statistikken" (jeg vet den ikke vil gi noe nøyaktig bilde), ikke noe annet. Anonymous poster hash: ef4d2...cac Anonymous poster hash: ef4d2...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har korte små indre kjønnslepper.Anonymous poster hash: 0d267...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har lengre indre enn ytre kjønnslepper.Anonymous poster hash: a21a1...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har litt store indre kjønnslepperAnonymous poster hash: 3ffd5...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har store indre kjønnslepper. Anonymous poster hash: 8dad4...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Del Skrevet 9. april 2015 Større indre enn ytreAnonymous poster hash: 45ea9...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 9. april 2015 #7 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Kortere indre enn ytre. Edit, ser at alle er anonyme, wtf? Er det hemmelig informasjon? Endret 9. april 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #8 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har selv kortere indre, og lurer i grunn på om det er jeg som er den "rare" siden det virker som de fleste har lengre indre kjønnslepper.. Anonymous poster hash: ef4d2...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #9 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har selv kortere indre, og lurer i grunn på om det er jeg som er den "rare" siden det virker som de fleste har lengre indre kjønnslepper.. Anonymous poster hash: ef4d2...cac Nå er vi jo enda ikke så mange som har svart, når flere svarer kan du kanskje si noe om det. Men spiller det noen rolle? Du er ikke unormal like lite som vi som har lengre. Jeg ville ikke vært unormal selv om det var et knippe kvinner med kortere enn lengre som svarte. Anonymous poster hash: a21a1...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 9. april 2015 #10 Del Skrevet 9. april 2015 korte/små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #11 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har selv kortere indre, og lurer i grunn på om det er jeg som er den "rare" siden det virker som de fleste har lengre indre kjønnslepper.. Anonymous poster hash: ef4d2...cac Samme her. Tror egentlig ikke at de indre er så korte, er vel heller de ytre som er lange. Virker som det er msnge som sliter med at de indre er "for lange", det er jo gjerne de indre enkelte fikser på med kirurgi. Selv kunne jeg gjerne ha redusert litt på de ytre.Anonymous poster hash: add39...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. april 2015 #12 Del Skrevet 9. april 2015 Hm..http://www.klara-klok.no/spoersmaal/515996 x) Så hva er egentlig vanlig? Jeg har litt større indre enn ytre, kan jeg gå på kjøkkenet og hente en saks? xD *klipp klipp* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #13 Del Skrevet 9. april 2015 Har små indre.Anonymous poster hash: 028f9...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #14 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har en kort og en litt lengre.Anonymous poster hash: f74b9...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #15 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har en kort og en litt lengre.Anonymous poster hash: f74b9...2e6 Jeg er en dame i 50 årene. De ytre leppene er sikkert helt vanlige. De indre henger mellom 1 og 2 cm utenfor. Jeg, og ikke minst min mann er veldig fornøyd med dette Anonymous poster hash: 81585...454 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zara* Skrevet 9. april 2015 #16 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har store indre kjønnslepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #17 Del Skrevet 9. april 2015 De indre er skjult innenfor de ytre. Den ene av de indre er lengre enn den andre. Anonymous poster hash: 11644...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furks Skrevet 9. april 2015 #18 Del Skrevet 9. april 2015 Små. Sjult innenfor de ytre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 9. april 2015 #19 Del Skrevet 9. april 2015 Små indre, skjult innenfor de ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #20 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg er ikke interessert i noen diskusjon rundt hva som er finest eller ikke. Det har vi alle lest før og vi vet alle at det er individuelt. Jeg er bare interessert i å få et lite innblikk i hva som egentlig er mest vanlig hos voksne kvinner, av lange eller korte indre kjønnslepper. Hvis du ikke ønsker å svare trenger du ikke. Men da trenger du heller ikke kommentere at du ikke ønsker å svare eller lage en diskusjon ut av det. Jeg er bare interessert i "statistikken" (jeg vet den ikke vil gi noe nøyaktig bilde), ikke noe annet.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: ef4d2c174add8970d33000c60178bcac"] ef4d2...cac Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: ef4d2c174add8970d33000c60178bcac"] ef4d2...cac Googler du vaginaveggen, så får du opp avtrykksbilder av tusen ulike varianter.Anonymous poster hash: 1dfcf...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå