Desertflower Skrevet 9. april 2015 #61 Skrevet 9. april 2015 Ja,kunne du? Og hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 1e210...f77 Nei, pga religion og kultur.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #62 Skrevet 9. april 2015 Nasjonalitet er irrelevant. Jeg anser alle som opererer under *sine* kulturelle dogmaer som uaktuelle partnere uansett hvilken kultur de stammer fra. Et minstekrav må være at vedkomne har lest seg opp om andre kulturer, forstått at meningene til majoriteten er basert på mange hundre år gamle dogmaer og nasjonalistisk indoktrinering, og skapt sine egne meninger. Ignoranse er patetisk, uansett kultur. Anonymous poster hash: 5e108...16d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #63 Skrevet 9. april 2015 Om jeg kunne datet en pakistaner? Tja, det spørs... Har vært på ett par dater med indere... Men det har bare blitt med første date... Mange av de er veldig kjekke, men pga religion/miljø/kvinnesyn er de altfor pågående til at jeg finner det attraktivt. Hvis de derimot hadde vært oppvokst her og hatt en norsk måte å oppføre seg på så er nok sannsynligheten større for at det kunne blitt blitt noe mer. Anonymous poster hash: e3442...a9f På hvilken måte pågående? Hva legger du i norsk måte å oppføre seg på? Jeg er inder selv og er nysgjerrig. Kan det hende at terskelen for å oppfatte motparten som mer pågående og ha et dårlig kvinnesyn er lavere bare fordi man ikke er norsk? Jeg kjenner mange norske menn som har dårligere kvinnesyn enn det jeg er, og når de blir fulle er de ikke noen engler heller. Så jeg blir nysgjerrig. Anonymous poster hash: 77761...c51
Mynona Skrevet 9. april 2015 #64 Skrevet 9. april 2015 Tråden er ryddet for rasistiske utsagn, avsporinger og svar til dette. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #65 Skrevet 9. april 2015 Ja, og hvis han hadde vært som en av de drittsekkene som ser på en liten hybelkanin som verdt mer enn kvinner, hadde jeg satt han på plass Anonymous poster hash: 7687c...706
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #66 Skrevet 9. april 2015 Om jeg kunne datet en pakistaner? Tja, det spørs... Har vært på ett par dater med indere... Men det har bare blitt med første date... Mange av de er veldig kjekke, men pga religion/miljø/kvinnesyn er de altfor pågående til at jeg finner det attraktivt. Hvis de derimot hadde vært oppvokst her og hatt en norsk måte å oppføre seg på så er nok sannsynligheten større for at det kunne blitt blitt noe mer. Anonymous poster hash: e3442...a9f Altså, jeg ser jo hva du vil fram til. Men.. nei. Lurer på om jeg oppfører meg norskt. Tviler litt etter å ha lest denne tråden. Anonymous poster hash: 2fc51...93f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #67 Skrevet 9. april 2015 Altså, jeg ser jo hva du vil fram til. Men.. nei. Lurer på om jeg oppfører meg norskt. Tviler litt etter å ha lest denne tråden. Anonymous poster hash: 2fc51...93f Tja, er du muslim? Hva er din holdning til likestilling? Anonymous poster hash: 1a3b4...8d5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #68 Skrevet 10. april 2015 På hvilken måte pågående? Hva legger du i norsk måte å oppføre seg på? Jeg er inder selv og er nysgjerrig. Kan det hende at terskelen for å oppfatte motparten som mer pågående og ha et dårlig kvinnesyn er lavere bare fordi man ikke er norsk? Jeg kjenner mange norske menn som har dårligere kvinnesyn enn det jeg er, og når de blir fulle er de ikke noen engler heller. Så jeg blir nysgjerrig. Anonymous poster hash: 77761...c51 Det jeg legger i pågående vs norsk måte er måten de er på, på en date. Fulle norske menn er heller ikke sjarmerende hvis man ikke er like drita selv Men f.eks er de mye per pågående i forhold til fysisk kontakt, og da snakker jeg ikke bare om å holde i hånda. De tar f.eks hånda og leier, selvom jeg prøver å trekke den til meg. Deretter bruker de hånda for å smyge seg tettere inntil å legger armen rundt, og armen begynner å grafse forsiktig. Hvis man står stille befinner man seg plutselig helt inntil veggen med disse mennene tett på. Når de har prøvd å kysse meg (altfor tidlig!) og jeg snur ansiktet vekk, kysser de på kinnet og prøver å dytte ansiktet mitt mot munnen deres. Jeg har vært nødt til å si NEI i en meget streng tone før de tar "hintet". Jeg synes ikke det er OK på en første date hvor man stor sett bare skal finne ut om man liker hverandre eller ikke.. For meg forteller dette holdningene de har, at de på en måte ikke respekterer meg som kvinne, og bare ser på meg som en erorbing/shit-tester hvor "lett" jeg er. (og for å si det sånn: hadde en norsk gutt oppført seg på samme måten, hadde jeg tenkt det samme om han!) Det burde være unødvendig for meg å måtte si NEI, norske gutter tar hintet så fort jeg prøver å trekke til meg armen eller trekker meg litt unna, da skjønner de at de har gått for fort frem og gir meg plassen jeg trenger, før de sakte og mer forsiktig prøver på nytt etter at jeg har fått mer tid til å bli kjent med de, og de finner en mer naturlig setting å forsøke på nytt i. En annen ting de indiske har hatt veldig lett for, som aldri en norsk mann ville gjort er å spørre om hvor mange jeg har vært sammen med tidligere. De blir også litt lett sure, en av inderne jeg datet, maste skikkelig om å dra hjem til meg. Når jeg sa nei, ble han sur. Jeg hadde også sagt ifra om at jeg hadde ett klokkeslett jeg måtte dra hjem, og spurte flere ganger når toget hans gikk så vi kunne planlegge. Han svarte bare at han hadde hele helgen til meg. Når klokka begynte å nærme seg mitt klokkeslett sa jeg at nå må jeg dra, ble han også kjempesur. Men han var nok litt sær, de andre jeg har data har ikke vært sånn, altså Altså, jeg ser jo hva du vil fram til. Men.. nei. Lurer på om jeg oppfører meg norskt. Tviler litt etter å ha lest denne tråden. Anonymous poster hash: 2fc51...93f Hehe, det er nok ikke så lett å vite. Prøv å observer norske kompiser rundt damer, og da mener jeg IKKE rundt kjæresten, men venninner. Se også hvordan de er på byen. Med fare for å høres rasitisk ut: Problemet med mange utlendinger/multikulturelle på byen er at de går bort til ei dame som danser, sniker seg innpå henne bakfra, og begynner å klå. Når man sier til de at det ikke er OK, blir de sure, for jenta har jo kanskje gjort det samme med en norsk gutt. Forskjellen er at jenta allerede har hatt blikkkontakt og flørta lenge med øynene og utveksla mange smil med den norske gutten, noe som ikke synes hvis man ikke observerer begge to. Og de aller fleste menn ser jo bare på dama Anonymous poster hash: e3442...a9f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #69 Skrevet 11. april 2015 Jeg har også holdt på med to. Han første var ganske "norsk", oppvokst her, bare norske venner og ut på byen I helgene osv. Men viste seg etter en stund at han allerede hadde (norsk) dame, så trofast var han ikke.. Han jeg holder på med nå, er ikke fullt så "norsk" og har bare bodd her i fire år, men vi kommuniserer bra, sexen er bra og vi har veldig like personligheter. Vi jobber i tillegg sammen, og jeg har også spurt han om hans meninger og holdninger rundt ting for å finne forskjellene våre. Tiden vil vise, men jeg trives godt med han Han er dog litt dårlig til å kline, men tviler på at det har noe med opphavet hans å gjøre, å heller mangel på erfaring..Anonymous poster hash: d7788...d5e
Gjest Raggy Skrevet 11. april 2015 #71 Skrevet 11. april 2015 På bakgrunn av den erfaringen jeg har med det pakistanske hannkjønn via tidligere jobb så blir svaret helt klart nei. Har kun ubehagelige erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #72 Skrevet 10. oktober 2019 På 9.4.2015 den 11.50, AnonymBruker skrev: Ja, det er nok en smart måte å gjøre det på. Om jentene kommer seg vekk fra Oslo, feks studerer en annen plass, så kan de få utfolde seg og eksperimentere med norske gutter i senga. Men der er sikkert foreldre som er veldig skeptisk til å la de få studere utenfor Oslo, da de mister kontroll over de. Er nok sikkert derfor pakistanske jenter er overrepresentert på diverse studiesteder i Oslo.. Anonymous poster hash: d2772...a8a Norske jenter blir knullet av pakistanske gutter hver dag så det går fint. Anonymkode: 13a09...bfb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #73 Skrevet 10. oktober 2019 På 9.4.2015 den 12.08, AnonymBruker skrev: Det synes ikke jeg. Du fikk da en seksuell erfaring med en muslimsk jente? Det er da noe. Jeg har selv drømt om å knulle en muslimsk jente. Så anser deg som heldig som fikk den erfaringen. Anonymous poster hash: d2772...a8a Stakkar deg du om drømme om det. Mens afrikanere, arabere og pakistanere gutter knuller norske jenter hver dag, Anonymkode: 13a09...bfb
Thaila Skrevet 11. oktober 2019 #74 Skrevet 11. oktober 2019 Lett, hadde det vert kjemi og han var en kul fyr så hadde det ikke vert noe problem. Har data lignende nasjonaliteter før. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #75 Skrevet 11. oktober 2019 Har datet en pakistaner og han var for det første ikke smart, og elendig i sengen(kom med en gang) og det viste seg at han i tillegg var gift med kusinen sin😂ikke et stolt øyeblikk for meg, forteller det aldri til noen fordi da kommer folk til å se ned på meg. Skjønner hvorfor folk ser ned på meg da, hvis en kollega hadde fortalt meg at hun holder på med en pakistaner så hadde jeg nok «sett ned» på henne også. Anonymkode: 2a869...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #76 Skrevet 11. oktober 2019 Nei , holder meg til kurdere om jeg skal date folk fra områder der nede i de eksotiske land. Ellers unngå jeg alt av tyrkere, pakistanere, afghanere osv. Hvorfor? Brent meg en gang for mye!! Nordmenn unngår jeg også. Norske menn er for det meste overfladiske og egoistiske. Hilsen polsk kvinne født i Norge Anonymkode: 816ca...90c
Resignert Skrevet 11. oktober 2019 #77 Skrevet 11. oktober 2019 On 4/9/2015 at 10:34 AM, AnonymBruker said: Vel det forklarer vel hvorfor jeg aldri får meg norsk dame. Får vel hente meg en fra hjemlandet mitt jeg da. Norge for nordmenn (kun etniske, ikke innvandrere som er født her) Anonymous poster hash: 77761...c51 Kanskje best om du finner ei fra hjemlandet, og bosetter deg der? Så slipper du jo å forholde deg til oss nordmenn og landet vårt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #78 Skrevet 11. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei , holder meg til kurdere om jeg skal date folk fra områder der nede i de eksotiske land. Ellers unngå jeg alt av tyrkere, pakistanere, afghanere osv. Hvorfor? Brent meg en gang for mye!! Nordmenn unngår jeg også. Norske menn er for det meste overfladiske og egoistiske. Hilsen polsk kvinne født i Norge Anonymkode: 816ca...90c Hvilke synes du er snillset og minst egoistisk (av alle) liksom? Interessant... Anonymkode: 79497...7e3
pinar Skrevet 11. oktober 2019 #79 Skrevet 11. oktober 2019 Ryddet for innlegg med nedsettende og rasistisk innhold. pinar, adm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå